Imamoglu dice "Vira Bismillah" à a nova stagione cù i pescatori

imamoglu hà dettu vira bismillah inseme cù i pescatori per a nova stagione
imamoglu hà dettu vira bismillah inseme cù i pescatori per a nova stagione

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlusparte l'eccitazione di i piscadori chì cuminciaru a nova stagione cù a fine di a pruibizione di pesca. İmamoğlu, chì hà scontru cù i pescatori in u Mercatu di a Pesca di Gürpınar versu 03.00 di a matina, hà dettu "Vira Bismillah" inseme cù i pescatori. İmamoğlu, chì hà ancu tenutu a prima vendita à l'asta di a stagione, hà compru un pesciu macellariu per 300 TL per negoziazione. Enfatizendu a responsabilità ambientale in u so discorsu, İmamoğlu hà dettu: "Che Allah prutegge i nostri mari. Ma ùn ne scurdemu chì a rispunsabilità casca nantu à i servitori mentre pricava sta preghiera à u Criaturi. Casca nantu à tutti noi. Vogliu tutti à scuntrà cù benedizioni sta stagione. Possate guadagnà abbundante, se Diu vole. Diciamu "Vira Bismillah". Chì u vostru modu sia chjaru ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluvisitatu i piscadori, chì cuminciaru a nova stagione cù a fine di i pruibizioni di pesca, à u Mercatu di Pesca di Gürpınar. cù i piscadori sohbet Ascoltò e so preoccupazioni. İmamoğlu, chì hà ancu tenutu a prima subasta di a stagione, hà compru un macellaio cù un prezzu di apertura di 300 TL per 250 TL per negoziazione.

Indirizzendu i cummercianti dopu a visita, İmamoğlu hà dettu: "Sperendu chì una stagione fruttuosa di pesci serà aperta in questa occasione. Ogni annu u 1u di sittembri, u nostru piscadoru scontra u mare. Forse diciaremu cose simili, ma quist'annu, a nostra vulintà hè chì u mare ci offre e so benedizioni. Eccu a nostra preghiera. Perchè i più prudutti in u mare, più i nostri cummercianti vinceranu, è più prezzu u pesciu vene à a tavula di i nostri citadini. Hè una cosa di costu, sicuru. À questu puntu, duvemu desiderate benedizioni. Avemu dettu bismillah sta mane. Avemu fattu u nostru pitch dentru. Spergu chì vi porta benedizioni è furtuna ", disse.

"TUTTI HAN A RESPONSABILITÀ DI PROTEGE U MARE"

İmamoğlu, chì spessu attira l'attenzione à a cuscenza ambientale è a pulizia di u mare, hà parlatu à i cummercianti, chì dice chì sò quelli chì cunnosci megliu u mare, cum'è seguente:

« Di sicuru, ciò chì ci vole à parlà quist’annu hè a pulizia di u nostru bellu mare, i nostri mari. Ognunu hà a rispunsabilità di prutege i mari chì campemu in Marmara. In altri palori, da l'istituzioni di u nostru statu à i nostri cumune, da e nostre strutture industriali à i nostri populi impegnati in l'agricultura, ogni individuu deve aduttà u principiu di prutezzione di l'ambiente è micca dannà i mari è a natura. In questu rispettu, sì voi quelli chì cunnosci megliu a benedizzione di u mare. Sò chì sì voi chì prutegerete u mare cù i so ochji, forse in prima fila.

Enfatizendu chì u prublema di mucilagine in u Mari di Marmara questu annu preoccupa tutti, İmamoğlu hà dettu chì una mobilizazione tutale hè necessaria per risolve u prublema.

Enfatizendu chì u Mari di Marmara hè fertili è chì e decisioni veloci devenu esse prese per prutege stu mare, İmamoğlu hà dettu: "À questu puntu, ogni istituzione hà unanimu accunsentutu à fà investimenti, priorità misure, è agisce rapidamente. Da u ministeru à e municipalità è l'istituzioni, però, stu prucessu, sta minaccia ùn hà micca chance di finisce in a notte. Hè l'accumulazione di anni. A difficultà esiste naturalmente. Hà difficultà derivanti da esse un mare internu purtatu da a natura. Par disgrazia, si parla d'un mare chì si stende à mezu à un locu duv'ellu campa guasi una in trè persone di u nostru paese. In autri paroli, unu di i trè persone di u nostru paese campa nantu à a riva di u Mari di Marmara. E persone à pusà intornu à ellu duveranu fighjà l'ambiente cum'è i so ochji. Hè ciò chì una persona chì ama u so paese è a nazione deve fà. Faremu sta priorità. Speremu, sparteremu i passi chì avemu fattu è i passi chì avemu da fà in questu sensu cù tutti i nostri compatrioti momentu per mumentu, li sparteremu cù tutta a Turchia ".

SIAMO FORTI PER USARE STA FACILITÀ IN A MANIERA PIÙ EFFICIENTE

Nutendu chì u Mercatu di Pesci di Gürpınar hà avutu qualchì problema dapoi u principiu è cunnosce e difficultà di distanza, İmamoğlu hà dettu: "Sò di Beylikdüzü. Sò cumu hà cuminciatu è cumu hè finitu. Ma à l'oghje, avemu da pruvà à aduprà sta facilità in u modu più efficaci. Mentre furnisce sta efficienza, voi è u presidente di u cumitatu cooperativu quì cunnosci i passi chì avemu fattu l'annu passatu è l'annu passatu in a prutezzione di i cummercianti. Prutegeremu sia i cummercianti è a nostra istituzione. Perchè ciò chì vulemu da quì hè di assicurà chì i prudutti ghjunghjenu à i citadini in a manera più sana è sana pussibule ".

A RESPONSABILITÀ SERA DI I PROPRIETARI

Dichjarà chì cum'è a Municipalità Metropolitana, facenu ogni passu per fà felici i pescatori è e so famiglie, İmamoğlu hà cunclusu u so discorsu cusì:

"In a stagione 2021-2022, e misure di a natura seranu in prima linea, seguiteremu i prucessi, seremu cun voi di novu in pussibuli situazioni straordinarie è pigliamu e migliori decisioni inseme. Diu benedica i nostri mari. Ma ùn ne scurdemu chì a rispunsabilità casca nantu à i servitori mentre pricava sta preghiera à u Criaturi. Casca nantu à tutti noi. Vogliu chì tutti si riuniscenu in abbundanza sta stagione. Possate guadagnà abbundante, se Diu vole. Diciamu Bismillah. Avete un bellu modu ". Intantu, i cummercianti offrenu baklava à İmamoğlu durante a visita.

ASPETTEMU NUTIZI DI U MINISTERIU

İmamoğlu hà ancu rispostu à a quistione di un cummerciante: "Chì si faci nantu à a lotta contru u mucillaginu?" Nutendu chì un cumitatu hè statu furmatu cù u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, l'Unione di i Municipi di Marmara è i guvernatori di e pruvince nantu à a costa di Marmara, İmamoğlu hà dettu ch'elli anu riunitu cù stu cumitatu trè volte finu à avà. Nutendu chì un cumitatu scientificu hè statu furmatu cù e so raccomandazioni è chì stu cumitatu informa à i citadini à intervalli, İmamoğlu hà cuntinuatu cusì:

"Sulu perchè u mucillagiu ùn hè micca dispunibule avà ùn significa micca chì ùn succede micca in u futuru. Pò esse cum'è anni fà. Ùn pudemu micca predichendu a tarifa. U nostru Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione hà annunziatu chì u prucessu di mucillagine ùn causa micca prublemi di salute in i pesci. Dunque, questu hè l'infurmazioni chì avemu da dà à i citadini avà. Un pianu strategicu hè preparatu per a Regione di Marmara. Aspittemu a riunione oghje. Noi, cum'è a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, avemu fattu i nostri preparativi in ​​nome di Istanbul, l'avete presentatu à u ministeru, è pensu chì u ministeru farà sta riunione u più prestu pussibule. Aspittemu nutizie da u ministeru. In u risultatu di quella riunione, avete ancu avè infurmazioni nantu à questu sughjettu. U prucessu di pulizia chì avemu fattu in u passatu, o megliu à u principiu di l'estiu, ùn hè micca un risultatu. Hè solu un travagliu chì facemu per a purificazione di ciò chì esiste ".

À u sindaco İmamoğlu, u sindaco di Beylikdüzü Mehmet Murat Çalık, u vice-segretariu generale İBB Murat Yazıcı, u vicepresidentu di u gruppu İBB CHP Doğan Subaşı, u vicepresidentu di u gruppu İBB IY Party Group İbrahim Özkan, u direttore generale di l'associazione İbrahim Özkan, l'Associazione Generale di l'IDERSYN Arpaşi İPİSİM è l'associazione İPASKI Mahmut Uçan l'accumpagna.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*