Prima settimana di trasportu publicu 5 Kurus per i studienti è i prufessori in Izmir

In Izmir, u trasportu publicu per i studienti è i prufessori in a prima settimana hè un centesimu.
In Izmir, u trasportu publicu per i studienti è i prufessori in a prima settimana hè un centesimu.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà pigliatu una seria di misure per u flussu di u trafficu di a cità è di i servizii di trasportu publicu prima chì e scole si apre u luni 6 settembre. Per a prima volta quist'annu, i studienti è i prufessori prufittàranu di servizii di trasportu publicu per 5 centesimi in a prima settimana. Rividendu chì a densità di i veiculi nantu à e strade hè aumentata più di duie volte durante u periodu pandemicu, u presidente Tunç Soyer, "Usemu i nostri veiculi di trasportu publicu puliti, sicuri è còmode; Salvemu tempu ", disse.

A Municipalità Metropolitana di Izmir implementa una serie di misure in u scopu di "l'ordine di u trafficu invernale" prima chì e scole si apriranu u luni 6 settembre. In più di l'applicazioni è servizii in corso è novi, u numeru di veiculi è a freccia di viaghji seranu assai aumentati in tutti l'elementi di u trasportu publicu. Inoltre, cù a decisione di UKOME, per a prima volta questu annu, i studienti è i prufessori puderanu prufittà di u trasportu publicu per 5 centesimi, solu per a prima settimana. L'applicazione cumminciarà à 5:6 di notte cunnetta dumenica 02.00 settembre à luni 10 settembre; Finirà à 11:02.00 in a notte chì culliga u venneri XNUMX settembre à u sabbatu XNUMX settembre.

L'applicazione serà valida per i primi 25 chilometri in İZBAN, chì hè operatu da u partenariatu TCDD-Metropolitan. Dopu quì, u prezzu serà fattu nantu à a tarifa attuale. In listessu modu, nantu à e linee induve a tarifa Pay As You Go hè applicata, i studienti è i prufessori puderanu imbarcà per 10 centesimi per i primi 5 chilometri. Dopu quì, u prezzu serà fattu nantu à a tarifa attuale. I voli di civetta è aeroportu seranu esentati da l'applicazione.

Enfatizendu chì l'ordine di l'educazione-insegnamentu è a pianificazione di u serviziu in e scole sò generalmente clarificate in a prima settimana, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Tunç SoyerPer quessa, vulemu furnisce comodità à i nostri studienti è educatori in a prima settimana. Avemu ancu u scopu di aumentà a cuscenza di l'usu di i veiculi di trasportu publicu è di incuragisceli ".

Soyer: U trasportu publicu risparmia u tempu

Dichjarà chì cù l'apertura di e scole, hè previstu chì i veiculi di serviziu, i genitori è l'educatori chì pussedenu veiculi privati ​​seranu ancu nantu à a strada, u sindaco Soyer hà dettu: "Se ùn vulemu affruntà i tempi di attesa longu, duvemu piglià precauzioni. Cum'è istituzioni autorizate, avemu pigliatu tutte e misure per assicurà u trasportu lisu; Cuntinuemu à riceve. Ma da l'altra banda, avemu u nostru populu. Tutti avemu una rispunsabilità. Duvemu definitivamente aduprà i nostri veiculi di trasportu publicu. In tutti i modi di trasportu, i nostri veiculi puliti, sicuri è còmode ghjunghjenu in ogni locu è risparmianu tempu. In particulare in l'ora di punta di a matina è di a sera; A menu chì ùn hè necessariu, per piacè ùn esce micca à u trafficu cù i nostri veiculi privati ​​".

Da u luni, u 6 di settembre, l'applicazioni chì continuanu è cumincianu in u scopu di l'ordine di trafficu invernale seranu i seguenti:

Voli supplementari nantu à tutte e linee

Cù l'apertura di e scole, e linee di autobus, metro è tram seranu rinfurzate cù servizii supplementari. Durante l'ora di punta, i servizii di metro passanu ogni 3 minuti. Konak Tram ogni 5 minuti; Karşıyaka U tram passerà ogni 7,5 minuti. Cusì, u numeru tutale di viaghji ogni ghjornu nantu à e linee di metro è tramvia aumenterà da 938 à 1188. A Direzzione Generale di ESHOT aumenterà ancu u numeru di autobus chì partenu. Mentri ci era 1347 veiculi per ghjornu prima, cù l'apertura di e scole, un totale di 1497 autobus serviranu 336 linee. U numaru di viaghji ogni ghjornu di tutti l'autobus aumenterà da 24 mila 390 à 26 mila 120. Inoltre, tuttu u persunale amministrativu di ESHOT serà nantu à u campu u luni 6 di settembre. Per a continuità di u flussu di serviziu, eventuali accidenti è malfunzionamenti seranu risposti rapidamente.

Vennu ancu novi battelli

A Direzzione Generale di İZDENİZ e navi di passageri è i battelli di vittura cuntinueghjanu i so viaghji ogni 15 minuti, in particulare durante l'ore di punta. Se necessariu, i voli supplementari ponu esse attivati ​​rapidamente. Per d 'altra banda, a flotta di battelli hè ancu rinfurzata. U novu charter Mavi Aegean Car Ferry hè previstu per esse messu in serviziu in a prima mità di settembre. U numeru di battelli chì serve nantu à a linea Üçkuyular-Bostanlı aumenterà à 6 in pocu tempu, inseme cù altri battelli chì i travaglii di chartering sò in corso. Cusì, dui battelli di vitture puderanu tolta da i moli à u stessu tempu, è a densità di veiculi in i spazii d'attesa serà ridutta assai.

Un parcheghju difettu serà impeditu

E squadre di securità è di a pulizza municipale anu da travaglià inseme nantu à u "parcheghju difettu", chì hè una di e più grande cause di congestione di u trafficu. In particulare durante l'ora di punta; Un compitu meticuloso serà realizatu per prevene i parchi difettosi è i tempi di attesa nantu à l'arterie principali in tutta a cità. L'attività di carica-scaricamentu, chì ponu causà congestioni di trafficu, seranu ancu esaminate. In cunfurmità cù a decisione UKOME; Queste attività ùn saranu micca permesse trà 06.00-10.00 è 16.00-19.00 in e strade è i boulevards induve u trasportu hè intensu.

Applicazioni supplementari di striscia

Un'applicazione supplementu di corsia continuerà in Altınyol, chì hè stata custruita cù a coordinazione di u Dipartimentu di Pulizzia Pruvinciale. Trà 07.30 - 09.30 ore Karşıyakaa direzzione di Konak; Da Konak trà 17.30 - 19.30 Karşıyaka una corsia supplementaria serà aperta. L'applicazione di corsi supplementari à l'intersezzione di u Boulevard Çankaya Fevzi Paşa è u Boulevard Cumhuriyet continuerà.

Serviziu di assistenza stradale gratuitu

U serviziu di "rimorchiu gratuitu", chì hè furnitu trà 07.30 - 10.30 è 16.30 - 20.30 i ghjorni di settimana, continuerà ancu. I rimorchi di a municipalità metropolitana di Izmir, chì sò pronti à i punti adatti di l'arterie principali, sguassate rapidamente i veiculi lasciati nantu à a strada per un accidentu o una rottura. In u scopu di l'applicazione, chì hè in corso da u 9 di settembre di u 2020, un totale di 150 veiculi sò stati rimorcati in una media di 19 minuti, chì permettenu l'apertura di u trafficu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*