U numeru di carte d'imbarcu di trasportu publicu hè cresciutu à 1,5 milioni in Izmir

U numeru di carte d'imbarcu di trasportu publicu hè aumentatu à un milione in Izmir.
U numeru di carte d'imbarcu di trasportu publicu hè aumentatu à un milione in Izmir.

U numeru di carte d'imbarcu di trasportu publicu, chì hè diminuitu à 200 mila per ghjornu durante u periodu pandemicu in Izmir, hè aumentatu à una media di 6 milioni durante a settimana da u 1,5 di settembre, quandu e scole sò state aperte. Da u 1 di lugliu, quandu i pratichi di restrizzione finiscinu, sta figura era à u livellu di 900 mila. Prima di a pandemia, una media di 1 milione 900 corse sò state fatte in ghjornu à tutti i veiculi di trasportu publicu in a cità.

In İZBAN, chì hè operatu da l'urganisazioni di trasportu publicu affiliate à a Municipalità Metropolitana di İzmir è a cullaburazione TCDD-Metropolitan, i dati di imbarcu mediu di ogni ghjornu avvicinavanu i dati prima di a pandemia. In particulare in a prima mità di u 2020, u numeru di carte d'imbarcu, chì hè diminuitu à una media di 200 mila per ghjornu, hà cuminciatu à aumentà da u 1 di lugliu di u 2021, quandu e restrizioni à i veiculi di trasportu publicu urbanu sò state alzate. In a prima tappa, u numeru di carte d'imbarcu, chì hà aumentatu à una media di 900 mila in i ghjorni di a settimana, hà dimustratu un grande aumentu da u 6 di settembre, quandu e scole sò state aperte.

Lunedì 6 settembre, u numeru di imbarcu per tutti i veiculi di trasportu publicu era 1 milione 521 mila 816. Questa figura era di circa 23 milione 1 mila in u stessu ghjornu di a settimana precedente (250 d'aostu). U numaru di carte d'imbarcu, chì hè statu misuratu in una media di 6 milione 1 mila in i ghjorni di settimana da u 500 di settembre, era 1 milione 900 mila in media in u periodu pre-pandemia.

U presidente Soyer: Confortu è veloce

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà manifestatu a so satisfaczione chì a so chjama "aduprà u trasportu publicu", chì hà fattu pocu fà, hà trovu u so postu. Indittendu chì ci hè sempre una densità seria di veiculi privati ​​​​in a cità, u sindaco Soyer hà enfatizatu chì a soluzione più faciule per a crescente densità di trafficu cù a pandemia hè "preferite i veiculi di trasportu publicu". Dichjarà chì l'usu di i veiculi privati ​​​​hè aumentatu di 110 per centu, u presidente Soyer hà cuntinuatu cusì: "Oghje, 1.5 milioni di veiculi arrivanu in u trafficu İzmir in media ogni ghjornu. Questa cifra era 650 mila prima di a pandemia. Questu hè u mutivu principale perchè i tempi di viaghju sò più longu. Cum'è a Municipalità Metropolitana, offremu servizii qualificati, sicuri, còmode è igienici in tutti l'aspetti di u trasportu publicu. Salvemu tempu. Avemu assai rinnuvatu è allargatu a nostra flotta di autobus. Avemu aumentatu a freccia di servizii nantu à e nostre linee ESHOT, Metro, Tram è İZDENİZ. Per più sollievu in u trafficu, avemu bisognu di preferite i veiculi di trasportu publicu. Pregu à tutti i mo compatrioti di esse sensibili in questa materia ".

Massima attenzione à a pulizia

I travaglii di pulizia è di disinfezione sò realizati meticulosamente in Metro, veiculi Tram, navi İZDENİZ, ESHOT, autobus İZULAŞ è treni İZBAN operati da u partenariatu TCDD-Metropolitan, cum'è in u periodu più intensu di a pandemia. E squadre di pulizia cuntinueghjanu i so travaglii di pulizia è di disinfezione in tutti i punti publichi è in stazioni, moli è centri di trasferimentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*