Cinese Custruì Un Ponte di $ 600 Millioni In Canada

i jinn custruiranu un ponte di un milione di dollari in Canada
i jinn custruiranu un ponte di un milione di dollari in Canada

Sicondu i rapporti in a stampa canadiana, un gruppu di custruzzione cinese aspirerà à custruisce un ponte di sospensione trà Tadoussac è Baie-Sainte-Catherine, chì custa più di una mità di miliardi di dollari. E persone chì e so opinioni sò state incluse in a nutizia anu dettu chì u guvernu Sichuan Chuankang Wubang Engineering Design Co. appruverà a pruposta di l'iniziativa.

In l'ultimi dui anni, a pandemia hà rallentatu l'attività in generale; Tuttavia, a cumpagnia di ingegneria chinesa di Chengdu hà da principià i travaglii di custruzzione appena riceve l'appruvazioni di l'autorità pertinenti. L'infurmazioni ricevuti indicanu chì u ponte di sospensione costarà centinaie di milioni di dollari, ma Sichuan Chuankang Wubang Engineering Design Co. ùn hà ancu fattu una dichjarazione dettagliata nantu à u sughjettu.

Tuttavia, oghje u ponte sospesu sarà longu 150 metri ; Ci sarà un tunnellu longu di 600 metri in u scopu di a custruzzione di u ponte; Hè cunnisciutu chì e strade di u circondu seranu intornu à 20 chilometri è i travaglii di custruzzione supplementari seranu realizati. Dunque, u costu tutale serà di circa 550-600 milioni di dollari.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*