U Prughjettu di u Canale d'Istanbul hè ghjuntu à l'offerta di l'alloghju TOKİ prima di a fine

L'offerta di u prughjettu di u Canal Istanbul hè stata attribuita à l'alloghju toki prima di a fine di l'offerta
Foto: T24

U prucessu legale ùn hè micca statu cumpletu per u sviluppu di a regione, chì hè stata aperta in affittu da TOKİ. U membru di l'Assemblea IMM, Nadir Ataman, hà dettu: "Ùn aghju mai vistu tali assurdità in a mo vita. Ùn saria micca surprisatu se cumincianu a custruzzione senza i tituli di a terra ", disse.

Sicondu a nutizia di u scrittore Cumhuriyet Hazal Ocak, Mentre l'obiezioni in quantu à u cuntruversu prughjettu Kanal Istanbul cuntinueghjanu, hè statu determinatu chì l'area di 970 mila 300 metri quadrati aduprata cum'è pasture è i campi di campi adiacenti in u Distrettu di Sazlıbosna, chì hè in u scopu di u prugettu, sò andati "in tranquillità". à tender per l'abitazione. I zoni citati sò stati aperti per u sviluppu cù i piani preparati in u scopu di u prugettu Kanal Istanbul, ma i zoni sò sempre cum'è "campu" è "terra cruda". Nadir Ataman, cunsiglieru CHP di a Municipalità Metropolitana (İBB), hà chjamatu TOKİ, "Vai à l'offerta per un locu induve u titulu di a terra ùn hè micca statu ancu pigliatu, cumu avete da principià a custruzzione senza u titulu di a terra? Ci hè una nova lege di licenza di zoning in Turchia, ma ùn ne simu cuscenti ? Chì hè sta corsa, chì fretta?" dumandò.

I piani di zonificazione di Yenişehir, chì saranu custruiti in u scopu di u cuntruversu prughjettu Kanal Istanbul, sò stati preparati. Cù i piani di a nova cità per esse stabilitu intornu à u canali, custituitu di 3 tappe, a regione, custituita principalmente di spazii di campu, hè stata aperta à u sviluppu. Unu di i terreni più discututi era i 970 mila 300 metri quadrati di pasture in Arnavutköy, District Sazlıbosna, situatu nantu à a strada di u prugettu. Questa terra, chì hè stata trasfurmata in una zona residenziale - cummerciale cù piani, hè avà posseduta da TOKİ, chì hè affilata à u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione.

U SECUNDU TENDER hè cum'è un sicretu

TOKİ hà publicatu in silenziu un avvisu di offerta per i terreni di vista di u canali, cumprese i pascoli. Hè statu annunziatu chì l'offerta per a custruzzione di 1 residenze è 540 buttreghi per u 8st Stage di u distrittu di Arnavutköy, in quantu à l'infrastruttura è u paisaghju si terrà u 6 d'ottobre. Hè statu dichjaratu in l'annunziu chì u travagliu duverà 600 ghjorni dopu a consegna di u situ. In u "rapportu di dati di studiu di terra è fundazione" inclusu in u dossier d'offerta, i dettagli di u prugettu chì deve esse custruitu in a regione sò stati ancu revelati.

In u rapportu, hè dichjaratu chì i terreni in questione sò zonificati nantu à i mape di u pianu di zoning d'Istanbul, ma i terri sempre appariscenu cum'è "terra cruda" è "campu" in i registri. In u rapportu, induve l'area pare cummirciali è residenziale, hè dichjaratu chì hè previstu di custruisce un sotano (+ 4) o blocchi di 5 piani in a zona. Ci hè ancu l'imaghjini di a prima fase di u prugettu in u schedariu di offerta. L'edificazioni cù pavimenti in cantina (+ 5) sò stati presentati in l'imaghjini. In più di l'offerta di a prima tappa di TOKİ, hè statu ancu vistu chì hè andata in licitazione per a seconda tappa chjamata "Arnavutköy District 2nd Stage 485 Housing Construction and Infrastructure and Landscaping Work". L'offerta, chì hè dichjaratu chì si terrà u 24 di settembre, ùn hà nè u locu nè i dettagli.

"Tale sciocchezza ùn hè mai stata vista"

Nadir Ataman, cunsigliu CHP di l'IMM, chì hà seguitu u prucessu, hà valutatu l'offerta TOKI per Cumhuriyet. Ataman hà dettu: "U primu scavà in a nova cità hè da Sazlıbosna. Ci hè un accidente in preghiera, ùn ci hè micca un accidentu in affittu! Avemu dettu chì u prughjettu di affittu Kanal Istanbul. Avà, u 23 di settembre è u 6 d'ottobre, 18 applicazioni ùn sò micca state sospese in TOKİ Sazlıbosna. In altri palori, a nova isula hè publicata per 1000 residenze in l'antica zona di pasture, ancu u numeru di i parcelle ùn hè micca cunnisciutu. L'offerta di Canal Istanbul ùn hè micca stata fatta. L'atti di titulu ùn sò micca stati distribuiti, l'infrastruttura (İGDAŞ, İSKİ, elettricità) opere di u locu pertinente ùn esiste micca. Per quale raghjone cumincianu u prughjettu di l'abitazione, chì vede Kanal Istanbul da u locu più bellu, vicinu à u ponte chì i fundamenti sò stati posti è l'autostrada chì l'espropriazione hè stata publicata? Aghju travagliatu annantu à sti prublemi per 20 anni. Sò statu membru di l'Assemblea IMM per anni. Ùn aghju mai vistu tali assurdità in a mo vita. Ùn saria micca surprisatu s'elli cumincianu a custruzzione senza l'atti di titulu. Allora u citadinu deve principià a custruzzione nantu à u so campu. Sicondu sta capiscitura, a lege di zoning, i rigulamenti di licenza, nunda hè impurtante in Turchia. Semu in fretta, ci tocca à principià e custruzzioni ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*