Karaismailoğlu: Chjemu u Mediterraniu cù una barriera contr'à i sversamenti di petroliu

Karaismailoğlu chjude u Mediterraniu cù una barriera contr'à sversamenti di petroliu.
Karaismailoğlu chjude u Mediterraniu cù una barriera contr'à sversamenti di petroliu.

U Ministru di i Trasporti è di l'Infrastrutture, Adil Karaismaioğlu, hà enfatizatu chì, cum'è u ministeru, anu pigliatu azzione contr'à a marcia di petroliu in u Mediterraniu è hà dettu chì anu chjusu u Mediterraniu cù barriere contr'à a fuga. Karaismailoğlu hà dettu: "I rimorchiatori YAPRACIK è ALTUĞ 1100 è a Direzzione Generale di a Sicurezza Costiera di Cipru, dotati / caricati di una barriera di mare di 3 metri, 2000 skimmers di raccolta d'oliu, 700 tamponi assorbenti, 7 metri di barriera di salsiccia assorbente, 2 cisterne di stoccaggio portatili galleggianti per pulizziari. oliu." "SÖNDÜREN 10 Tugboat hà cuminciatu à esse usatu", disse.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismaioğlu, hà fattu valutazioni in quantu à a contaminazione di u mare originaria di Siria.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hè in alerta per prevene a contaminazione di l'oliu causata da a fuga in u cisterna di magazzini di carburante in a Centrale Elettrica in a pruvincia di Baniyas à a fruntiera siriana per prevene danni à e coste TRNC.

Dichjarà chì a TRNC hà dumandatu aiutu da a Turchia dopu chì a contaminazione hà minacciatu e coste, Karaismailoğlu hà infurmatu, "In cunfurmità cù e mo istruzioni, una intervenzione d'urgenza hè stata iniziata da a Direzzione Generale di l'Affari Marittimi per impedisce a contaminazione di petroliu da dannà e coste di a TRNC".

Fornendu infurmazioni nantu à l'equipaggiu utilizatu, u Ministru di Trasportu è Infrastruttura Adil Karaismaioğlu hà dettu: "Per pulisce l'oliu; I rimorchiatori YAPRACIK è ALTUĞ 1100, equipati / caricati cù una barriera di mare di 3 metri, 2000 skimmers di raccolta d'oliu, 700 cuscinetti assorbenti, 7 metri di barriera assorbente per salsiccia, 2 cisterne di stoccaggio portatili galleggianti, è un rimorchiatore SÖNDÜREN 10 appartenente à a Direzzione Generale di a Sicurezza Costiera di Cipru. "Hè cuminciatu", disse.

"I VEHICULI DI MARI sò stati immediatamente spediti à a regione"

Dichjarà chì u Ministeru hè statu autorizatu u 30 d'Agostu in u scopu di l'attività di risposta d'emergenza realizate sottu a coordinazione di u Vicepresidente Fuat Oktay, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i veiculi marini è l'equipaggiu di risposta à a contaminazione di e cumpagnie di risposta d'emergenza sò stati immediatamente spediti in a regione.

Karaismailoğlu hà nutatu chì dui funzionari di a Direzzione Generale di l'Affari Marittimi sò ghjunti in a TRNC cù u primu aereu per assicurà a coordinazione necessaria cù l'unità TRNC è per dirige l'operazione di contaminazione marina, aghjustendu chì a Radio Turca è a Radio Cipriota Turca trasmettavanu un avvisu à l'urganisazione. i navi in ​​a zona di contaminazione è li hà urdinatu à signalà ogni contaminazione chì vedenu in a regione.

SEYİT ONBAŞI È NENE HATUN A BARCA SERA PIANIFICATA DI ESSERE IN A REGIONE U 3 SETTEMBRE

Karaismailoğlu hà nutatu chì a nave di raccolta di petroliu SEYİT ONBAŞI, operata da a Direzzione Generale di a Sicurezza Costiera di u Ministeru, hè partita da Istanbul u 30 d'Agostu, è a Nave di Risposta di Emergenza NENE HATUN hè partita da Istanbul per ghjunghje à a TRNC u 31 d'Aostu, è u 3 d'Agostu. Settembre, hà ancu annunziatu ch'elli eranu previsti per esse in a regione.

U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà enfatizatu chì u rimorchiatore Vatan chì appartene à u KEGM di Cipru è a nave di supportu Bayrak si sò uniti à i 31 rimorchiatori in a matina di u 3 d'aostu, per aiutà i navi in ​​a regione in operazioni.

DUI TUG BARCHES SON PRONTI IN ALİAĞA È MERSİN

Rimarchendu chì u vicepresidentu Faut Oktay seguita u prucessu da vicinu, u ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Dui rimorchiatori chì travaglianu in i zoni amministrativi di l'Autorità Portuali di Aliağa è l'Autorità Portu di Mersin sò pronti à esse trasferiti in a regione cù l'equipaggiu di risposta à a contaminazione di petroliu. "Diverse equipaghji di risposta à a contaminazione di l'oliu in u Centru Naziunale di Sicurezza Marittima di u nostru Ministeriu sò mandati à a Baia di Iskenderun per strada", disse.

L'INTERVENTU SI INTERVIENE PÀ A POLLUTION DETECTED

Karaismailoğlu hà sottolineatu chì una piccula contaminazione di petroliu rilevata à 7.5 miglia nautiche fora di u Capu Zafer hè stata intervenuta cù i navi è l'equipaggiu marini spediti in a regione, è hà cuntinuatu a so valutazione cusì:

"Nisuna contaminazione hè stata trovata durante a sorveglianza realizata da i navi marini in quantu à a notificazione di a contaminazione in 2 punti diffirenti rappurtati da l'elementi di l'aria. Mentre i negoziati necessarii sò purtati cù l'urganisazioni internaziunali è l'urganisazioni non governamentali in quantu à a contaminazione accaduta in Siria, u Ministeru hà cuminciatu à osservà è à intervene in a contaminazione rilevata nantu à a superficia di u mare cù 4 rimorchiatori è 1 nave di supportu spediti à u paese. regione è vari equipaghji di risposta à a contaminazione. In a regione; A contaminazione hè stata monitorata cù l'imaghjini è l'imaghjini satellitari furnite da l'elementi di l'aria di l'istituzioni pertinenti, è hè capitu chì l'oliu spilled s'hè spargugliatu largamente in a zona di u mare trà TRNC è Siria. "Una grande parte di l'oliu di carburante spulsatu da u tank di almacenamento di a pianta di generazione di l'electricità hè digià lavatu nantu à a costa siriana".

Rimarchendu chì sicondu i dati ottenuti da l'imaghjini satellitari, a contaminazione hè stata osservata in una zona di più di 30 milione di decare à u 1 d'aostu, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì ùn ci era micca infurmazione in l'imaghjini nantu à l'intensità di a contaminazione.

Ùn ci hè micca contaminazione cuntaminata nantu à e coste di Türkiye è TRNC

Karaismailoğlu hà dettu: "A contaminazione ùn hè micca a stessa intensità in ogni zona, ma si move in gruppi. Tuttavia, e cundizioni oceanografiche, in particulare a temperatura di l'acqua di mare, è u derivatu di l'oliu affettanu u statu è u muvimentu di a contaminazione in u mare. Attualmente, ùn ci hè micca contaminazione chì contamina e coste di u nostru paese o di e coste di a TRNC. "Hè valutatu chì i clusters densi di contaminazione, chì righjunghjenu à circa 15 miglia nautiche offshore di a TRNC, si movenu versu u nord-est secondu e cundizioni meteorologiche in a regione è ponu vene versu u Golfu Iskenderun, è i sforzi di preparazione sò stati iniziati in l'Iskenderun. Baia è regione di Mersin per prutege e coste di u nostru paese ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*