L'amatori di caravane riuniti in Bursa

i dilettanti di caravane si sò riuniti in bursa
i dilettanti di caravane si sò riuniti in bursa

Più di 200 cunduttori di caravane da diverse pruvince di Turchia si sò riuniti à u Festival di Campeghju è Caravane tenutu in u distrittu di Orhaneli di Bursa.

Bursa Camping and Caravan Festival, urganizatu in l'Area di Recreazione Orhaneli Karagöz cù l'iniziativi di a Municipalità Metropolitana di Bursa, a Municipalità di Orhaneli è l'Associazione di Cultura, Turismu è Promozione di Bursa, hà riunitu l'amatori di campeggi è caravane.

Campers è caravane da diverse parti di Turchia à u Distrittu Orhaneli di Bursa si sò stallati in a foresta di pini nantu à i pendii miridiunali di Uludağ. Mentre i campeggiatori è i caravane godevanu di a vista unica d'Uludag, u Festival di i Prodotti Locali in u scopu di l'avvenimentu offre un sapore sfarente à i palati in i prudutti pruduciuti organicamente in a regione. In u scopu di u Festival di i Prodotti Biologichi, e cooperative di e donne chì pruducianu l'alimentariu in Bursa è i prudutti agriculi cultivati ​​​​in e regioni Orhaneli, Harmancık, Büyükorhan è Keles sò stati ancu promossi. In l'area di l'alimentariu creata in u scopu di u festivale, i campeggiatori è e caravane chì participanu à a festa anu avutu l'uppurtunità di risponde à i so bisogni alimentari è di bevande cù prudutti biologichi. À a cerimonia di apertura di u festival, a squadra Yok Yere Temaşa di u Teatru di a Municipalità Metropolitana di Bursa hà datu mumenti piacevuli à l'amatori di a natura cù i so spettaculi. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Alinur Aktaş, u deputatu di Bursa Osman Mesten, u sindaco di Orhaneli Ali Aykurt, u sindaco di Büyükorhan Ahmet Korkmaz è u sindaco di Harmancık Yılmaz Ataş anu assistitu ancu à a cerimonia di apertura di Bursa Camping and Caravan Festival.

Tesoru per u turismu di natura

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dichjaratu chì i distretti di muntagna, chì custituiscenu solu l'1,5 per centu di a pupulazione di Bursa, sò un grande tesoru per u turismu di a natura è chì anu fattu investimenti significativi in ​​questa zona. Ricordendu chì una di e piste di rafting più impurtanti di a Turchia hè stata purtata à Orhaneli da a municipalità di Orhaneli cù i cuntributi di a municipalità metropolitana, u sindaco Aktaş hà enfatizatu chì sò felici di accoglie i dilettanti di i campi è di caravane in Bursa. Esprimendu chì a ghjente si rivolge avà à a natura invece di passà e so vacanze in l'alberghi, in particulare cù u prucessu di pandemia, u sindaco Aktaş hà dettu: "Avemu principiatu u festival di caravane di u campu in Orhaneli quist'annu, serà in Harmancık l'annu prossimu. Cù u travagliu chì faremu in uni pochi d'anni, videremu inseme u cambiamentu in sta regione. 81 pruvince di u nostru paese sò ancu belle, ma Bursa hè una altra bella. Avemu un prublema cù u turismu, avemu eccitazione. Hè un grande piacè per noi di accoglie i dilettanti di campeghju è caravane quì ".

Fighjemu u futuru cun speranza

U deputatu di Bursa Osman Mesten hà ricurdatu chì Bursa, chì hè una di e prime trè cità in Turchia in quantu à l'esportazioni è una cità forte in l'industria, l'agricultura è u cummerciu, ùn pò micca liberà u turismu. Esprimendu chì Bursa hà innumerevoli bellezze naturali, Mesten hà dettu: "Un pocu più sforzu hè necessariu in u turismu. A pista di rafting chì avemu apertu in i mesi passati hè diventata una di e zone più impurtanti di Turchia. Keles, Orhaneli, Büyükorhan è Harmancık quattru distretti di muntagna anu u putenziale di serve u nostru paese è ancu u mondu in quantu à u turismu rurale. A nostra municipalità metropolitana è e municipalità di distrittu anu travaglii impurtanti in questu sensu. Hè per quessa chì guardemu à u futuru cù speranza ", disse.

U sindaco di Orhaneli, Ali Aykurt, hà dettu chì più di 1000 turisti stranieri sò ghjunti à a pista di rafting, chì anu apertu in ghjugnu cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana, in pocu tempu. Ricordendu chì l'Area Picnic di Karagöz, induve u festivale hè tenutu, hè un centru naturali di attrazione, Aykurt hà nutatu chì u ristorante è e case di bungalow custruite da a Municipalità Metropolitana sò per esse cumpletu, è chì a regione diventerà un centru di attrazione cù u rinnuvamentu di l'unità di serviziu in a zona ch'elli custruiranu di novu st'inguernu.

Hayriye Yıldız, Capu di l'Associazione Campi è Caravane di Passioni, Eray Çakın, Presidente di l'Associazione Bursa Camping and Caravan, è Leyla Özdağ, Presidente di a Federazione Naziunale di Campeghji è Caravane, anu ringraziatu à a Municipalità Metropolitana è Orhaneli per avè riunitu campers è caravane. un tali avvenimentu.

U presidente Aktaş hà presentatu una placca di ringraziu à i fenomeni di e social media Letsgokaravan, ZOE Bus Lıfe è Hikmet Uncle, Rotasız Baran è Hello People, chì anu aghjustatu un culore diversu à u festival cù i so prugrammi di discussione.

Dopu à a ceremonia di apertura, u presidente Aktaş hà visitatu i stand di prudutti lucali cù i membri di u protocolu. U sindaco Aktaş hà ancu distribuitu piantini di frutti à l'invitati à u stand stabilitu da u Dipartimentu di i Servizi Rurali di a Municipalità Metropolitana.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*