A castrazione prutegge i misgi maschili è i cani da parechje malatie

A castrazione pruteghja i misgi maschili è i cani da parechje malatie.
A castrazione pruteghja i misgi maschili è i cani da parechje malatie.

Una di e cose chì i patroni di i gatti è di i cani sò più curiosi hè cumu decideranu di sterilizà o micca i so animali. Ancu se l'operazioni di castrazione sò realizate per prevene una rapida crescita di a pupulazione, pruteggenu ancu i nostri animali da parechje malatie. Facultà di Medicina Veterinaria di u Dipartimentu di Chirurgia di a Facultà di l'Università Vicine à l'Oriente è u duttore di l'Ospedale Animali di l'Università Vicinu Oriente Prof. Dr. Eser Özgencil hà spartutu infurmazioni nantu à quali malatie ponu esse prevenute in l'animali maschili cù l'aiutu di l'operazioni di castrazione. Prof. Dr. Özgencil hà ancu toccu i prublemi chì i prupietari di l'animali devenu attentu prima è dopu l'operazione.

A sterilizazione impedisce parechje malatie pussibuli

L'operazione di "castrazione", cunnisciuta ancu com'è castrazione, hè basatu annantu à a rimozione chirurgica di l'organi genitali maschili, chjamati testiculi è epididimi, in i misgi maschili è i cani. U scopu più impurtante di sta operazione hè di prevene e pussibuli malatie chì i nostri amichi amabili puderanu sperienze è per assicurà chì vivenu più sani è più longu. Prof. Dr. Eser Özgencil dici chì cù l'operazione di sterilizazione, impediscenu e malatie cum'è l'allargamentu di a prostata, u tumore di a prutata, l'inflamazioni di a prostata, l'hernia perineale è l'hernia inguinale, in particulare in età maiò, ligati à l'hormone riproduttivu maschile. Prof. Dr. Özgencil cuntinuò: "Per d 'altra banda, l'operazioni di castrazione sò aduprate per correggere i prublemi di cumportamentu, per prevene a trasmissione di e malatie endocrine è e malatie ereditarie provocate da cambiamenti hormonali cum'è a diabetes, per cuntrullà e crisi di epilessia, torsione di u duttu spermaticu chì pende i testiculi. , Inflamazioni di i testiculi è l'epididimi, anomalii congenitali di questi organi, à u saccu cù una alta probabilità di tumore. "Avemu ancu preferitu per a rimuzione di testiculi undescended".

Ciò chì deve esse attentu prima è dopu l'operazione

Prof., unu di i medichi di u Near East University Animal Hospital. Dr. Eser Özgencil hà enfatizatu chì u paziente duverebbe digiunu per almenu 8 ore prima di l'operazione di castrazione è hà dettu: "Questu hè u prublema più impurtante chì u pruprietariu di u paziente deve attente per preparà per l'operazione di castrazione. "Siccomu u paziente riceve anestesia, u cunsumu di l'alimentariu deve esse impeditu 8 ore prima di l'operazione", dice. Altrimenti, indica, a rilassazione di i musculi di u stomacu sottu anestesia è a scumparsa di i riflessi protettivi pò causà chì u cuntenutu di u stomacu torna à a zona di a gola è da quì à i pulmoni attraversu a trachea. Prof. Dr. Özgencil dà ancu avvirtimenti annantu à u periodu post-operatoriu: "Dopu à l'operazione di castrazione, se u veterinariu pensa chì hè apprupriatu, hè necessariu d'esse attentu à ùn permette micca à u paziente di curriri o di lecca l'area di l'operazione per a prima settimana. Se pensate chì ùn pudete micca prevene questu, e vostre primure priorità deve esse di portà un collu finu à chì i punti sò stati eliminati è di seguità attentamente u trattamentu antibioticu è analgésicu prescrittu da u vostru veterinariu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*