Un Passu Restu per Caricà i Dispositivi cù i Nostri Vestiti

Un passu da a carica di i dispositi cù a nostra robba
Un passu da a carica di i dispositi cù a nostra robba

I scientisti chinesi anu realizatu a pruduzzione scalabile di batterie di fibra di lithium-ion tessuta d'altu rendiment. Stu sviluppu hà purtatu i dispositi elettronichi chì ponu esse caricati in wireless à traversu u vestitu un passu più vicinu à diventà una realità.

Un studiu cunnessu da i circadori di l'Università di Fudan, chì mostra cumu a resistenza interna di tali fibre varieghja cù a so lunghezza, è offre un sustegnu teoricu per u sviluppu di batterie di fibre di lithium-ion sicuru, hè statu publicatu pocu in a rivista Nature.

A fibra di un metru longu sviluppata da a squadra di ricerca; Hè statu dimustratu chì furnisce una putenza ininterrotta à longu andà à i dispositi elettronichi purtati cum'è smartphones, braccialetti intelligenti è monitori di freccia cardiaca. Sicondu l'articulu, a capacità di retenzioni ferma à circa 500 per centu dopu à 90,5 ciculi di carica di scaricamentu, è a fibra pò mantene più di 100 per centu di a so capacità dopu esse filata per 80 XNUMX cicli. I circadori notanu chì, perchè a durata di tali batterie era prima nantu à a scala centimetru, era impussibile di tessi i fibri.

Cù a nova scuperta, i scientisti anu riesciutu à fà batterie di fibra di lithium-ion tissuti d'altu rendiment. A squadra hà dettu in una dichjarazione chì i tessili puderanu diventà suluzioni di alimentazione flessibile è stabile per i telefoni intelligenti una volta integrati cù caricatori wireless.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*