I travaglii di risturazione sò cuminciati à a Torre di Maiden

I travaglii di risturazione di a Torre di a Maiden sò cuminciati
I travaglii di risturazione di a Torre di a Maiden sò cuminciati

I travaglii di risturazione di a Torre di a Maiden sò iniziati da u Ministeru di a Cultura è u Turismu. A cunferenza di stampa tenuta à a Torre di a Maiden hè stata participata da u Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy, è di i cunsultanti di u prughjettu Prof. Dr. Zeynep Ahunbay è Han Tümertekin anu participatu ancu.

À a riunione intitulata "A Torre di a Maiden Riapre i So Occhi", Ersoy hà dettu: "Cum'è u Ministeru di a Cultura è u Turismu, cuntinuemu à travaglià meticulosamente per mette in luce u patrimoniu unicu di a nostra storia è per priservà l'artefatti di a nostra civilizazione. ." disse.

Espristendu chì anu da fà ciò chì hè necessariu per priservà tutti i beni culturali di Turchia cù a listessa sensibilità è trasfiriri stu patrimoniu culturale à e generazioni successive, Ersoy hà dettu: "Cù stu sensu di rispunsabilità, avemu principiatu un novu travagliu nantu à a Maiden's. Tower, unu di i simboli di Istanbul. disse.

Apuntendu chì a Torre di a Maiden in u mità di u mare, chì hè raramente vistu in u mondu, hè stata aduprata per diversi scopi per seculi, Ersoy cuntinuò cusì:

"A Torre di a Maiden, chì hè stata aduprata cum'è un cuntrollu di u trafficu di u Bosforu, una fortezza dopu a cunquista, un faru chì guida u trasportu marittimu, una stazione di surviglianza è radar, è un magazzinu di cianuru per un pocu tempu, hè stata utilizata in modu interessante. un puntu di pesta è quarantena. Dopu à i travaglii di risturazione realizati trà u 1995 è u 2000, hà servitu da ristorante finu à pocu tempu. Hè statu determinatu in i registri storichi chì a Torre di a Vergine era spessu riparata per via di u so usu in diverse funzioni è di a so situazione in mezu à u mare, per l'effetti distruttivi di l'umidità, salinizazione è onde. Quandu i registri scritti è visuali di e diverse periodi è i libri di riparazione sò esaminati, e trasfurmazioni architettoniche di l'edifiziu storicu sò ancu chjaramente vistu ".

"A Torre di a Maiden hè un munumentu impurtante"

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì i cambiamenti spaziali è materiali chì derivanu da e funzioni di a Torre di a Maiden in u prucessu storicu sò stati esaminati, è chì un prughjettu di restituzione è risturazione hè statu preparatu à a luce di a ricerca scientifica.

Mencionendu chì a Torre di a Maiden hè un munumentu impurtante, Mehmet Nuri Ersoy hà dettu: "Ogni travagliu da fà nantu à a Torre di a Maiden serà presentatu à u publicu cù tutta a so trasparenza nantu à u situ web stabilitu. In cunfurmità cù questa cunniscenza, vulemu chì a Torre di a Maiden reste solu cum'è Monumentu, senza una funzione, per esse visitata cum'è "Monumentariu", è per osservà e bellezze di Istanbul da u panorama di a Torre di Maiden. hà fattu a so valutazione.

Unu di i cunsultanti di u prughjettu, Prof. Dr. Zeynep Ahunbay hà dettu ancu chì u travagliu fattu per a scuperta è a prutezzione di un munumentu impurtante hè assai preziosu.

Han Tümertekin, invece, hà dettu chì u prugettu hà duie dimensioni impurtanti per ella, è hà dettu: "U primu hè a Torre di a Maiden, un locu chì aghju sempre vistu da luntanu cum'è un zitellu natu è criatu in Cihangir. Cusì hà una dimensione persunale è eccitazione. Siconda, cumu duvemu tuccà un tali munumentu, millimetru per inch, per chì i so valori è a ricchezza spaziale ùn sò micca persu in u minimu, ma à u cuntrariu, tutti i so valori sò passati è fatti più visibili. Cum'è u ministru hà dettu, questu hè avà un munumentu per visità. Allora si trasformerà in un spaziu publicu ". disse.

In u scopu di i travaglii di risturazione; Cù l'eliminazione di u tettu nantu à u cortile di a Torre di a Maiden, i chjassi originali di dendanlar è twitch (parte nantu à u corpu è bastioni) sò stati rivelati, i giunti di cimentu nantu à i mura originali di i mura è a torre di a cità sò stati puliti è novi ghjunti sò stati. fattu cù u mortar di Khorasan, u cortile è i pavimenti esterni sò stati restaurati à u materiale originale determinatu in i registri storichi.Ci sò dettagli tecnichi cum'è rinfurzà a cupola cù fibre di carbone.

Mentre a nova faccia di a Torre di a Maiden hè destinata à scuntrà i visitatori in aprile 2022, i dettagli di u travagliu http://www.kizkulesi.com pò esse tracciatu à.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*