U limfoma hè più cumuni in l'adolescenza è dopu à 55 anni

Linfoma hè più cumuni in l'adolescenza è dopu l'età
Linfoma hè più cumuni in l'adolescenza è dopu l'età

In più di sintomi, cum'è gonfiore in i nodi linfatici, perdita di pisu involontaria, sudori di notte, febbre è fatigue-debule, i nodi linfatici persistenti è allargati chì ùn anu micca regressu cù u trattamentu pò esse u precursore di limfoma. U limfoma, soprattuttu vistu in l'adolescenza o dopu à l'età di 55, custituisce u 5 per centu di tutti i tipi di cancru. L'aspettu piacevule di u linfoma, unu di i tipi più cumuni di cancru, hè chì a so rata di curazione hè abbastanza alta. Acıbadem University Atakent Hospital Hematology Specialist, Physician Lecturer Ant Space indica chì l'immunoterapia, chì rinforza a lotta di u sistema immune contr'à u cancro, è i droghe mirati chì disturbanu a cumunicazione di e cellule cancerose l'una cù l'altri, aumentanu a luce di speranza ancu in u stadiu avanzatu è difficiule. pazienti. Tantu cusì chì circa 75 per centu di tutti i malati di linfoma Hodgkin si ricuperanu. A rata di ricuperazione in i ghjovani pazienti cresce à circa 90 per centu.

Linfoma Hodgkin hè u più cumuni

I linfomi sò una malatia cù parechji sottogruppi! Hè divisu in dui sottogruppi principali, principalmente Hodgkin è limfoma non-Hodgkin (linfoma non-Hodgkin). Tuttavia, anu ancu i so sottotipi. U limfoma non-Hodgkin hà almenu 40-50 sottotipi, è u limfoma Hodgkin hà 6-8 sottotipi. Tuttavia, u più grande gruppu di limfomi sò limfomi non-Hodgkin. Hè 8 volte più cumuni di i linfomi Hodgkin. Mentre chì circa 2018 mila persone sò stati diagnosticati cun linfoma non-Hodgkin in u mondu in u 500, u numeru di persone diagnosticate cun linfoma Hodgkin hè stimatu à 80 mila.

L'età hè un fattore di risicu impurtante

Cum'è cù a maiò parte di i cancers, a causa di limfoma hè scunnisciuta. In ogni casu, fatturi cum'è a trasmissione di certi virus, l'usu di droghe immunosuppressive, l'AIDS, a storia di famiglia di limfoma non-Hodgkin, l'esposizione à i pesticidi è certi sustanzi chimichi simili sò listati cum'è fatturi di risichi per u linfoma non-Hodgkin. U fattore più impurtante hè l'età avanzata. Trè di quattru pazienti anu più di 55 anni. L'età media di i malati diagnosticati cù linfoma non-Hodgkin hè 67. Faculty Member Ant Space dà l'infurmazioni seguenti nantu à u tipu Hodgkin:

"U virus EBV (Ebstein Bar) hè pensatu per esse un fattore di risicu in stu tipu di malatia. I gruppi di età più cumuni per u limfoma Hodgkin, chì hè più cumuni in l'omi, sò a pupulazione ghjovana trà l'età di 15-35 è l'adulti di più di 55 anni. Tantu cusì chì u linfoma Hodgkin hè u tipu più cumuni di cancru trà l'età di 15-19.

U gonfiore indolore hè u primu sintumu

U sintumu tipicu di i limfomi hè una tumefazione indolore palpable. Hè cunnisciutu chì i nodi linfatici allargati sò generalmente di durezza media è anu una consistenza gomma. I Pacienti notanu gonfiore in particulare in u collu, l'ascella o l'inguine. I nodi linfatici ingrandati ponu cumpressione. Chistu pò purtà à lagnanza, cum'è mancanza di respirazione, gonfiore in a faccia è u collu, u dolore addominale è gonfiore in l'abdomen. Ma micca tutti i noduli linfati palpabili è inchji significa limfoma. In l'infizzioni, i noduli linfatichi s'inchiniscenu è si chjude dopu un pocu tempu. In particulare, i noduli limfatici persistenti è agrandati chì ùn anu micca regressu cù u trattamentu pò esse un precursore di limfoma. Inoltre, a frebba, i sudori di notte, a perdita di pisu di più di 10 per centu di u pesu di u corpu in l'ultimi sei mesi è u pruritu severu sò ancu cuntatu trà i sintomi.

U trattamentu hè determinatu da u tipu di malatia.

A parte di certi tipi rari, u limfoma hè in u gruppu di malatie trattabili. U tipu di linfoma determina ancu a via di trattamentu. I linfomi sò classificati secondu a so rata di crescita. Questu hè impurtante per u cursu di a malatia è per a decisione di trattamentu. Limfomi di bassa qualità chjamati indolenti (cursu silenziu) ùn sò micca bisognu di principià u trattamentu immediatamente perchè avanzanu lentamente. I pazienti portanu a so vita cù una bona qualità di vita per un bellu pezzu. Per questi pazienti, l'esperti agiscenu cun un approcciu "aspittà è fighja". I pazienti sò seguiti da vicinu. U cursu hè più aggressivu in i limfomi non-Hodgkin moderati è altu. U cancer pò avanzà rapidamente. Dunque, u trattamentu di stu gruppu di pazienti hè principiatu senza ritardu; I metudi di trattamentu più intensivi è efficaci sò preferiti.

novi trattamenti

I metudi novi utilizati in u trattamentu di linfoma aumentanu u successu di trattamentu. Tantu cusì chì pò ghjunghje à 80 per centu in tutti i gruppi. Circa u 75 per centu di tutti i pazienti cù linfoma Hodgkin si ricuperanu. A rata di ricuperazione in i ghjovani pazienti cresce à circa 90 per centu. In u trattamentu, chìmioterapia, radioterapia, droghe intelligenti mirati, terapie cellulari è metudi di trasplante di medula ossea sò generalmente utilizati. È i sviluppi in ogni metudu facenu cuntribuzione significativa à u successu di u trattamentu di linfoma, aumentendu u successu di u trattamentu.

immunoterapia

I droghe di immunoterapii aderiscenu à e cellule di limfoma, stimulendu u sistema immune per agisce. U sistema immune, invece, manda e cellule guerriere, chì permettenu à u tumore di sminuisce à un ritmu altu. A terapia di l'anticorpi monoclonali, chì hè aduprata cù a quimioterapia, chì hà un postu impurtante in u trattamentu di i malati di linfoma, hè un altru fattore chì aumenta u successu, ancu s'ellu hè diversu per ogni limfoma. U duttore Ant Space, attinendu l'attenzione à u fattu chì l'effetti secundari sò diminuiti durante u trattamentu grazia à i novi sviluppi, hà dettu: "Supportu chì aiuta à u paci à affruntà i prublemi cum'è nausea, infezzione, debulezza, dulore chì pò accade per via. à a malatia stessu o à l'effetti secundari pussibuli di u trattamentu è aumenta a qualità di vita di u paci durante u prucessu di a malatia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*