Tsar russe II. Katherina Mansion Custruita da Nikolay in Kars per diventà un Hotel

Russian current ii a caccia di caccia di nikola custruitu in karsta diventa un hotel
Russian current ii a caccia di caccia di nikola custruitu in karsta diventa un hotel

Ministeru di a Cultura è u Turismu, Tsar Russu II. Hà apertu una offerta per attribuisce a Loggia di Caccia custruita da Nikolay in Kars per 49 anni.

Sözcü Sicondu a nutizia di Orhan Bozkurt da u ghjurnale Tsar russe II. U destinu di a Loggia di Caccia, chì fù custruitu da Nikolay in i boschi di Kars Sarıkamış in u 1897, hè diventatu chjaru. U bastimentu storicu cunnisciutu cum'è "Katherina Mansion" da i lucali serà un hotel.

U Ministeru di a Cultura è u Turismu hà fattu un annunziu u 49 di lugliu per attribuisce a casa à l'investituri per un periudu di 30 anni, in a cundizione di risturazione.

HOTEL 100 LETTI

In più di a risturazione di i palazzi situati in i cunfini forestali di Sarıkamış, u Ministeru permetterà ancu a custruzzione di un hotel di 0.1 letti cumpatibili cù l'edificazioni storichi, cun precedente 100.

L'accessu à u palazzu, chì si trova à 4 chilometri da Cebiltepe Ski Center è à 1 chilometru da u centru Sarıkamış, hè furnitu da a strada forestale.

A casa, chì hè stata custruita in u stilu di l'architettura baltica senza l'usu di unghie da pini gialli unichi à Sarıkamış, hè custituita da 2 strutture separati cum'è un lodge di caccia è un chiosco principale.

U riscaldamentu di a struttura, chì hè stante grazia à culonni di cimentu, hè furnitu da un sistema chjamatu "peç" trà sti culonni. Ci sò 11 stanze in u locu di caccia è 10 stanze in a piccula seccione di legnu accantu. Mentre invitati preziosi eranu ospitati in a casa di caccia, a casa principale hè stata aduprata cum'è un ospedale è un palazzu in parechji tempi.

II. STORIA DI U RÈ A CACCIA DI NIKOLAY

A casa, chì hè stata custruita in Sarıkamış, chì era sottu u regnu di i Russi per 40 anni dopu a Guerra Ottomanu-Russa, hè stata aduprata per scopi militari finu à u 1994.

U palazzu, chì hè pensatu chì appartene à Katherina, a moglia di u Tsar Russu Nicolau II, hè stata custruita cum'è un centru di riabilitazione per u figliolu malatu di u Tsar, Alexi, è ancu cum'è un locu di caccia utilizatu da a famiglia in l'invernu è l'estiu. .

II. A moglia di Nikolay hè ancu chjamata Alexandra, micca Katherina. Cunnisciutu cum'è "Nikolay's Hunting Lodge" da i Russi, l'edifiziu storicu di 124 anni hè ancu u locu di filmazione di a maiò parte di i filmi turchi di u periodu Tsarist.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*