Pulizia Forestale da Impiegati OEDAŞ

sboccatura di u boscu da u persunale di oedas
sboccatura di u boscu da u persunale di oedas

20 impiegati vuluntarii di OEDAŞ, chì realizanu prughjetti per un ambiente pulitu è ​​​​assicurendu un fornimentu d'electricità ininterrottu, anu participatu à u travagliu di pulizia in a furesta di a cità in Bilecik. In u risultatu di u travagliu, 500 sacchetti pieni di basura, circa 50 kilogrammi, sò stati puliti.

Osmangazi Electricity Distribution Joint Stock Company (OEDAŞ), chì furnisce servizii di distribuzione di energia elettrica in e pruvince di Afyonkarahisar, Bilecik, Eskişehir, Kütahya è Uşak, cuntinueghja à realizà prughjetti per un ambiente pulitu. In questu cuntestu, 20 impiegati vuluntarii di l'OEDAŞ è u Direttore Provinciale di l'Ambiente è l'Urbanizazione Mustafa Budak anu realizatu una attività di raccolta di basura in a furesta di a cità in Bilecik, è à a fine di u ghjornu, 500 sacchetti pieni di basura chì pesanu quasi 50 kilogrammi sò stati cullati. .

U direttore provinciale di OEDAŞ Bilecik, Hacı Kadir Aykut, hà dettu: "In più di furnisce u serviziu di distribuzione di l'electricità, facemu travaglii per lascià un ambiente pulitu à e generazioni future. Ancu una buttiglia di vetru scartata pò causà accidenti assai tristi in i nostri boschi. Basatu annantu à sta realità, avemu scopu di un ambiente più pulitu cù u nostru avvenimentu di sbulicità di u boscu in a pruvincia di Bilecik. "Per stu bellu prughjettu, vogliu prima ringrazià u nostru Direttore Provinciale di l'Ambiente è l'Urbanizazione di Bilecik, Mustafa Budak, è a so squadra per i so cuntributi, è ancu altri participanti è culleghi, è dà a bona nova chì continueremu u nostru travagliu per sviluppà è cresce stu prughjettu in i ghjorni à vene ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*