UTIKAD hà scontru cù u Centru di Coordinazione di Disastri

scontru cù u centru di coordinazione di disastru utikad
scontru cù u centru di coordinazione di disastru utikad

L'Associazione Internaziunale di Pruduttori di Trasportu è Logistica UTIKAD hà scontru cù AKOM (Centru di Coordinazione di Disastri) u marti 28 settembre 2021.

U presidente di u Cunsigliu di UTİKAD Ayşem Ulusoy, u Manager di Relazioni Settoriali UTİKAD Alperen Güler, u Manager AKOM Selçuk Tütüncü è u Cunsigliu AKOM Prof. Dr. À a riunione assistita da Şerif Barış, sò state valutate e pussibuli cullaburazioni trà UTIKAD è AKOM nantu à a logistica di disastru.

Dopu avè introduttu l'attività di e duie istituzioni, u Direttore di l'AKOM Selçuk Tütüncü hà datu infurmazioni nantu à e cullaburazioni di AKOM cù altre urganisazioni nantu à i disastri.

UTİKAD Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Ayşem Ulusoy, terremotu, epidemie, inundazioni, etc. Hà spressu l'impurtanza di preparà un pianu maestru per i disastri. Suggerendu chì una applicazione simile à l'applicazione di linea verde implementata in Europa per via di l'epidemie di COVID-19 pò esse implementata da AKOM in casu di disastru, Ayşem Ulusoy hà dettu: "Cusì, a continuità di l'attività di u settore logisticu, chì hè cum'è impurtante cum'è u settore di a salute in situazioni di disastru, serà assicuratu ".

Dichjarà chì sta questione hè cunsiderata assai impurtante da u Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD, Ayşem Ulusoy hà dettu chì, cum'è UTIKAD, anu participatu prima è cuntribuitu à diversi studii realizati da AKOM; Hà aghjustatu chì Serkan Eren, membru di u Cunsigliu di UTIKAD, hà cuntribuitu à a creazione di u Pianu di Risposta à u Terremotu di l'Aeroportu di Istanbul.

Cunsigliu AKOM Prof. Dr. Şerif Barış hà dichjaratu chì ci deve esse piani per ciò chì deve fà prima è durante u disastru è ancu dopu à u disastru, hà parlatu di l'impurtanza di furmazione chì sensibilizà nantu à questu tema, è hà aghjustatu chì hà truvatu a cooperazione di UTIKAD cù AKOM nantu à u disastru. assai preziosu.

In questu sensu, hè statu decisu di determinà i dettagli di a cooperazione trà AKOM è UTIKAD in u periodu à vene è di pianificà prugrammi di furmazione chì aumenteranu a cuscenza di u settore di i disastri.

I dirigenti di l'AKOM anu ringraziatu UTIKAD per a so visita è anu desideratu successu à a nova gestione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*