E ferite cuntinueghjanu à guarì in Bozkurt, 1 mesi dopu à u disastru di l'inundazione

E ferite cuntinueghjanu à esse guarite in u lupu grisgiu, chì a so luna hè passata sopra u disastru di l'inundazione
E ferite cuntinueghjanu à esse guarite in u lupu grisgiu, chì a so luna hè passata sopra u disastru di l'inundazione

In u primu mese di u disastru di l'inundazioni, u travagliu cuntinueghja in u distrittu Bozkurt di Kastamonu per guarì e ferite. L'inundazione, chì hè accaduta in u distrittu l'11 d'aostu dopu à forti piovi, hà diventatu un disastru per causannu grandi danni è perdite di vita. Sottu a coordinazione di u Ministru di l'Interior Süleyman Soylu, l'unità chì appartenenu à i ministeri anu cuntinuatu i so sforzi per guarì e ferite in a regione per un mesi. I sforzi sò fatti per sguassà e tracce di l'inundazione cù l'equipaggiu di custruzzione chì hè statu mandatu à Bozkurt da tutta a Turchia.

U disastru hà affettatu u centru di u distrittu è ancu i paesi. Immediatamente dopu à u disastru, certi citadini intrappulati in i paesi sò stati trasferiti in spazii sicuri da elicotteri, mentre chì i pazienti sò stati purtati in ospedali. I generatori sò stati trasportati per terra in certi paesi senza elettricità, è à certi per aria.

A causa di u colapsu di u ponte sopra u Ezine Stream, dui ponti, unu di i quali hè mobile, sò stati stabiliti per cunnette i dui lati di u distrittu. Grazia à i ponti, i travaglii di i dui lati di u distrittu cuminciaru à fà più rapidamente.

Mentre chì i carrughji è i buttreghi sottu u fangu in u centru di u distrittu sò stati puliti cù e macchine di custruzzione, i veiculi dannighjati da l'inundazione sò stati ancu eliminati da u centru di u distrittu. U fangu in u distrittu era ancu realizatu da millaie di camioni.

E cose di centinaie di famiglie sò state mosse da a gendarmeria

E squadre di gendarmeria, chì anu participatu attivamente à i travaglii di pulizia, entranu in i cantoni più remoti di l'edificazioni è travaglianu per sguassà u distrittu da u fangu. In u scopu di u travagliu di trasportu iniziatu u 21 d'aostu dopu à l'inundazione, e cose di centinaie di citadini sò stati trasportati à l'indirizzi lucali è micca pruvinciali da i veiculi militari. E cose di i citadini chì ùn anu micca un locu per mette e so cose sò stati ancu cun cura in i magazzini da a Gendarmeria è pigliati sottu prutezzione.

Mentre chì l'edifizii chì sò stati assai dannighjati in l'inundazione cuminciaru à esse demoliti, l'electricità è l'acqua sò stati furniti à altri edifici in pocu tempu.

I servizii di salute ùn anu micca disturbatu

Mentre chì l'Hospital Statale, chì u giardinu è u sotano sò stati inundati, hè stata pulita in pocu tempu è hà cuminciatu à serve i pazienti, u serviziu di farmacia mobile hè ancu attivatu. In pocu tempu, a vacuna Kovid-19 hà cuminciatu à esse data di novu in u distrittu. L'urganisazioni d'aiutu furnianu aiutu alimentariu à e vittime di disastru da u primu ghjornu. L'alimentariu, i vestiti è i materiali di pulizia sò stati distribuiti à e persone da u mercatu suciale.

Mentre chì certi buttreghi sò stati demoliti è i fundamenti sò stati posti per a custruzzione di novi in ​​pocu tempu, i travaglii di risturazione sò stati cuminciati à l'esterno è l'internu di e butteghe chì cuntinueghjanu à serve. Mentre e squadre cuntinueghjanu à travaglià nantu à a riparazione o a demolizione cumpleta è a ricustruzione di i posti di travagliu, circa 40 buttreghi di cuntainer sò stati creati per ùn affettà negativamente a vita cummerciale in stu prucessu.

Şahin Evran, chì hè ghjuntu in a regione per aiutu da a Municipalità Metropolitana di Kahramanmaraş, hà dettu chì partenu u ghjornu di l'inundazione è ghjunghjenu à a regione u 12 d'Aostu.

Dichjarà chì anu scontru una mala stampa, Evran hà dettu: "Durante u disastru di l'inundazione, l'edificazioni eranu pieni d'acqua. Tiriamu l'acqua è u fangu da l'edificazioni. Stu locu ùn era micca affascinante, cusì simu tristi da questu ".

Nutendu chì u statu hè in a regione cù tutte e so forza, Evran hà dettu: "Avemu travagliatu quì dapoi 30 ghjorni per guarì e ferite. U nostru statu prova di guarì tutte e ferite. Facemu ancu u nostru megliu ". disse.

U cummerciante di Bozkurt, Mustafa Rençber, hà ancu dichjaratu chì anu passatu un prucessu assai difficiule è hà dettu: "Ùn aghju mai vistu un tali disastru prima. Ci era una piccula inundazione, ma ùn ci era micca tali danni. Diu benedica u nostru statu. 81 pruvince serve quì, ùn cunvene à nimu per esse ingrati ". utilizatu l'espressioni.

L'operatore di escavatore Ali Aslan, chì hè ghjuntu in a regione da l'Amministrazione Pruvinciale Speciale di Amasya, hà dettu: "Semu ghjunti quì per aiutà. Ripiemu i camioni di terra. Eliminamu u fangu da sottu à l'edificazioni. Hè travagliatu quì per un mesi. In i primi ghjorni sò vinutu per una settimana, dopu sò andatu à riposu, avà sò tornatu. Avemu travagliatu per restaurà Bozkurt ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*