I simulazioni rendenu e classi sicure in a pandemia

I simulazioni aiutanu à fà e classi più sicure in a pandemia
I simulazioni aiutanu à fà e classi più sicure in a pandemia

Più di 19 milioni di studienti, chì ùn anu pussutu andà à a scola da marzu 2020 per via di l'epidemie di COVID-18, sò tornati in e so classi per l'educazione in faccia dopu una longa pausa, cù a riapertura di e scole. Ma e novi varianti emergenti facenu chì i tassi di malatie aumentenu di novu in u mondu durante stu periodu. Mentre i studienti cercanu di cuntinuà a so educazione cum'è normale evitendu u risicu di contaminazione, assicurendu a sicurità di elli è di u persunale di a scola hè torna una di e prime priorità in Turchia.

Cerchendu di cuntribuisce à u ritornu sicuru di i studienti è di u persunale à e scole, Dassault Systèmes sfrutta e suluzioni di simulazione usate longu per ottimisà u disignu industriale, rivelendu cumu si ponu creà aule più sane è più sicure cù l'infurmazioni chì furnisce in termini di regulazione, cuncepimentu è precauzioni. .

Capisce a fisica di u flussu d'aria è e direzzione in quale viaghjeranu e gocce di l'aria potenzialmente morbide pò aiutà à determinà ciò chì pò esse fattu per mitigà i so effetti. Impulsatu da a piattaforma 3DEXPERIENCE, l'applicazioni SIMULIA di Dassault Systèmes ponu ghjucà un rolu in a migliurà a sicurezza di i studienti durante a pandemia, utilizendu simulazioni di dinamica fluidica computazionale (CFD) altamente precisa. Per dimustrà ciò chì l'applicazione pò fà in questa direzzione, Dassault Systèmes hà utilizatu SIMULIA per revelà i risichi invisibili è e soluzioni viabili in una classe.

E simulazioni anu revelatu chì l'usu di una maschera riduce a diffusione di gocce da una pupilla à l'altru. Tuttavia, e stesse simulazioni anu ancu dimustratu chì in e classi pocu ventilate, picculi gocce ponu esse suspesi in l'aria è dopu esse dipositu nantu à i mobili o i studienti. Vulendu dimustrà cumu u risicu di a trasmissione di virus in l'aria pò esse ridutta ulteriormente, Dassault Systèmes hà simulatu una aula cù un studiente infettatu è hà determinatu quale layout di aula minimizeghja u risicu di infezzione trà i studienti, cù diverse ventilazioni, arrangiamenti di posti è percorsi di flussu d'aria.

Utilizendu a simulazione CFD è i metudi d'ingegneria di punta, Dassault Systèmes hà dimustratu cumu un pianu di posti irregulari, micca valutatu prima, pò dà risultati più efficaci. Ancu s'ellu ùn ci hè micca una soluzione per u 19 per centu impedisce à una persona di catturà COVID-100, i risultati anu dimustratu chì e simulazioni permettenu à l'ingegneri di cuncepisce un ambiente sicuru quant'è pussibule evaluendu un spaziu in u modu più precisu.

In più di fà e classi più sicure, l'applicazioni SIMULIA di Dassault Systèmes è altri servizii sò utilizati per aiutà tutti, da l'ingegneri civili à i gestori di facilità, à rivalutà i spazii publichi è di u travagliu. Cusì, l'applicazioni di simulazione permettenu di creà ambienti più sicuri in ospedali, aeroporti, fabbriche, uffizii è spazi viventi durante u periodu pandemicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*