Cuuperazione significativa da TCDD Transportation è SOBE Foundation

Cuuperazione significativa da u trasportu tcdd è a fundazione sobe
Cuuperazione significativa da u trasportu tcdd è a fundazione sobe

Hasan Pezük, Direttore Generale di TCDD Transportation: "A cuscenza di l'autismu aumenterà definitivamente cù strumenti visuali cum'è video è poster chì saranu presentati à l'attenzione di i passageri in Marmaray è Başkentray cù i nostri treni regiunale, linea principale, d'alta velocità chì trasportanu millaie. di passageri à ghjornu ".

Direttore Generale Pezük: "In parte di e misure Kovid-19, i nostri passageri chì viaghjeranu in treni interurbani da u 6 di settembre devenu presentà e so carte di vaccinazione o risultati negativi di test PCR fatti in l'ultime 48 ore".

L'avvenimentu di cuuperazione urganizatu trà TCDD Transportation è a Fundazione SOBE (Individui Seljuk cù Educazione di l'Autismu) hà per scopu di aumentà è di sviluppà a "Autism Awareness" in a nostra sucetà. Hasan Pezük, Direttore Generale di TCDD Transportation, è Mustafa Ak, Presidente di a Fundazione Sobe, anu participatu à l'avvenimentu tenutu in a sede di a fundazione in Konya u 1 di settembre. In u risultatu di a cooperazione, a Direzzione Generale TCDD Taşımacılık AŞ manderà messagi cù strumenti visuali cum'è treni d'alta velocità, linea principale, regiunale è diversi video è poster nantu à Marmaray è Başkentray per aumentà a cuscenza di l'autismu.

Parlendu à l'avvenimentu, Pezük hà dettu: "A cuscenza di l'autismu aumenterà definitivamente cù strumenti visuali cum'è diversi video è poster chì saranu presentati à l'attenzione di i passageri nantu à i nostri treni d'alta velocità, mainline, regiunale chì trasportanu migliaia di passageri à ghjornu. cum'è Marmaray è Başkentray ". utilizatu l'espressioni.

In u studiu chì deve esse realizatu in u scopu di u prughjettu "Autism Awareness", serà sottolineatu chì l'autismu ùn hè micca una malatia è una carenza, ma una diferenza, è cuntribuisce à u sviluppu di a cuscenza in a sucetà nantu à questu tema. .

Cù u protokollu firmatu à a fine di l'eventu, hè destinatu à ghjunghje à una parte seria di a sucità, à integrà l'individui cù autismu in a sucetà, è à sviluppà un sensu d'empatia per l'esperienze di e famiglie in stu prucessu difficiule, grazia à i veiculi ferroviari assai preferiti.

"Avemu consegnatu 3,6 milioni di passageri disabili à e so destinazioni"

Hasan Pezük, Direttore Generale di TCDD Taşımacılık AŞ, hà dettu chì anu furnitu sustegnu à i prughjetti di rispunsabilità suciale per una sucità più sana in a ceremonia di firma in SOBE.

Rimarchendu chì hè a rispunsabilità cumuna di tutti per truvà suluzioni à i prublemi di e persone disabili, chì u so numeru hà righjuntu 10 milioni, è e so famiglie, Pezuk hà enfatizatu chì tutte e misure sò state pigliate per i disabili per prufittà di u trasportu ferroviariu facilmente è cunfortu.

Pezuk hà dichjaratu chì cù l'applicazione "Orange Table", chì hà cuminciatu à serve in u 2019, anu aiutatu i citadini disabili in i so viaghji, è hà dettu: "Ùn sò micca lasciati solu è ogni tipu di supportu hè furnitu da u principiu è a fine di u so viaghju. viaghji. Avemu supportatu più di 13 mila citadini disabili cù u serviziu di Orange Table chì furnimu à a 14 YHT Station. Inoltre, cù i nostri treni YHT, di linea principale è regiunale, avemu trasportatu 2017 milioni di passageri disabili à e so destinazioni dapoi u 3,6 ". disse.

Dichjarà chì ùn ci hè micca abbastanza cuscenza in a sucità annantu à l'autismu, Pezük hà dettu: "Grazie à a cooperazione chì realiceremu cù SOBE, cuntribuiremu à a creazione di cuscenza suciale nantu à l'autismu. Credu chì sta cuuperazione sensibilizà l'autismu in a sucità. A cuscenza di l'autismu aumenterà definitivamente cù strumenti visuali cum'è video è poster chì saranu presentati à l'attenzione di i passageri nantu à i nostri treni regionali, principali, d'alta velocità chì trasportanu migliaia di passageri per ghjornu, è ancu Marmaray è Başkentray. Se pudemu assicurà chì ancu unu di i nostri citadini pò piglià a cuscenza di l'autismu è empatizà in e cità induve passa a ferrovia, questu ci farà tutti assai felici. Ùn ci scurdemu chì l'autismu ùn hè micca una malatia, nè una carenza. Tutti i nostri amichi è famiglie, chì anu avutu à campà cù l'autismu per una vita, volenu chì accettà sta differenza è sustene.

Pezük: "A presentazione di a carta di vaccinazione è u test PCR negativu principia u 6 di settembre"

Dichjarà chì vulia fà un ricordu impurtante à i passageri, Pezük hà dettu: "In cunfurmità cù a circular di u nostru Ministeru di l'Affari Interni in u scopu di e misure Kovid-19, trà i nostri passageri chì viaghjeranu in treni interurbani da u 6 di settembre. , quelli chì sò vaccinati o anu a malatia è anu più di l'età di 18 pò esse trattati secondu u periodu chì hè scientificamente immune. Puderanu fà i so viaghji senza a necessità di una prova. Tuttavia, i nostri passageri chì ùn sò micca in questa situazione sò tenuti à presentà i risultati negativi di a prova PCR pigliati in l'ultime 48 ore. I nostri invitati chì ùn anu micca avutu a malatia, ùn sò micca vaccinati è ùn presentanu micca un test PCR negativu ùn saranu micca accettati in i treni, è i so tariffi di u bigliettu ùn saranu micca rimborsati ". disse.

Pezuk hà sottolineatu chì avè successu in a lotta contru Kovid-19 hè pussibule solu s'ellu simu tutti sensibili è chì tutte e precauzioni necessarie sò pigliate, ma hè assai impurtante per i nostri passageri di cunfurmà cun elli.

U presidente di u Cunsigliu SOBE, Mustafa Ak, hà dettu chì quasi i studienti 2016 anu ricevutu educazione in l'istituzione, chì hà iniziatu a so attività in 180.

Dichjarà chì i studii sò realizati in cuuperazione cù a municipalità di Selçuklu è l'Università Necmettin Erbakan, Ak hà dichjaratu chì, ancu s'è l'incidenza di l'autismu hà aumentatu, a cuscenza ùn hè micca aumentata à u listessu ritmu, è chì hè destinatu à aumentà a cuscenza di l'autismu cù u protocolu. firmatu cù TCDD Tasimacilik.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*