TCDD hà eliminatu l'applicazione laterale di e donne, ma u prublema ùn hè micca finitu

tcdd woman hà eliminatu quella applicazione ma u prublema ùn hè micca finitu
tcdd woman hà eliminatu quella applicazione ma u prublema ùn hè micca finitu

TCDD Tasimacilik hà finitu a pruibizione di u "parte di e donne" in u trenu d'alta velocità. Cù a nova applicazione, i passageri maschili è femini ponu avà viaghjà fiancu à fiancu in treni. In ogni casu, malgradu a rimuzione di l'applicazione criticata, u fattu chì l'opzione "genre" ùn hè micca stata eliminata quandu si compra i biglietti hà purtatu à novi lagnanze. I passageri femini dichjaravanu chì l'omi anu sceltu deliberatamente u latu di l'unicu passageru femminile, è dumandavanu chì i biglietti sò acquistati senza specificà u sessu, cum'è in l'aviò.

Sicondu a nutizia di u scrittore T24 Eray GörgülüA pruibizione di "latu di e donne", chì hè stata implementata dapoi anni nantu à u trenu d'alta velocità, chì hà cuminciatu à serve trà Ankara è Eskişehir in 2009, hè stata finita. Dopu l'apertura di e linee di treni d'alta velocità, TCDD hà iniziatu l'applicazione per chì i passageri maschili è femini chì ùn anu micca compru bigliettu inseme ùn si pusanu fiancu à fiancu. Cù a nova applicazione, i passageri ponu sceglie u postu vacante chì volenu.

I passageri maschili chì dicenu "Sò una donna" sò diventati un prublema

Tuttavia, esse capace di vede u sessu durante a selezzione di u sediu hà revelatu un altru prublema. E donne si lamentavanu chì l'omi anu sceltu sapientemente i posti vacanti vicinu à elli quandu anu vistu chì ci era un passageru "single female", o anu marcatu u so sessu cum'è "femmina" è anu fattu una altra donna à pusà vicinu à elli chì vulia viaghjà cù a donna. Hè statu amparatu chì i funzionari di TCDD anu iniziatu una investigazione in quantu à questu è avvenimenti simili.

Una persona terminale hè stata assignata à i sposi.

L'applicazione precedente hà ancu causatu prublemi cù i sposi. Quandu i sposi ùn anu pussutu acquistà i biglietti inseme, i funzionari di TCDD anu numinatu una "persona terminale" per risolve u prublema. L'ufficiale di scatula trasmette a dichjarazione di a moglia à a persona pertinente prima di a vendita di u bigliettu, è u sediu vicinu à a passagera femina hè stata aperta. In quantu à a critica di a pratica precedente, i funzionari di TCDD anu dettu: "A pratica hè ancu valida per l'omi. Quandu ci hè un postu viotu accantu à un omu, s'ellu hè una donna chì vole cumprà un bigliettu, l'omu hè dumandatu è u bigliettu hè datu cusì.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*