Terremotu di magnitudine 6 in Cina: 3 morti, 60 feriti

jinn size terrimotu mortu feritu
jinn size terrimotu mortu feritu

Un terrimotu hè accadutu in Cina. U terrimotu, chì hè statu misuratu cum'è 5.4 secondu i dati di u Centru Sismulogicu Europeu è Mediterraniu è u Centru di Ricerca di Geografia è Sismologia Americana, hè statu annunziatu per esse 6 in l'Agenzia di News Chinese.

Sicondu u China Earthquake Networks Center, un terrimotu cù una magnitudine di 04.33 hè accadutu à 6:10 ora locale in u distrittu di Luxian di a cità di Luzhou in a pruvincia di Sichuan in u suduveste di u paese. In u terrimotu registratu à una prufundità di 3 chilometri, 60 persone anu persu a vita, 3 persone sò stati feriti è purtati à l'uspitali. L'uffiziu di gestione d'urgenza di a cità hà dichjaratu chì trè di i feriti eranu in cundizione seria.

In u terrimotu, chì hà danatu più di 700 case, l'electricità hè stata tagliata in a maiò parte di e case in tutta a cità. L'ufficiali lucali anu dettu chì più di 6 persone affettate da u terrimotu sò state evacuate. Tutti i minieri di carbone sò stati urdinati di cessà l'operazioni sotterranee è di evacuà i minatori, mentre chì a stazione di treni d'alta velocità di Luzhou era chjusa, secondu i funzionari ferroviari. I sforzi di ricerca è salvezza cuminciati dopu à u terrimotu cuntinueghjanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*