A Sezione 50 per i Sottomarini hè stata prodotta per a prima volta in Turchia

Sezione per i sottumarini hè stata prodotta per a prima volta in Turchia
Sezione per i sottumarini hè stata prodotta per a prima volta in Turchia

Un successu storicu hè statu ottinutu da a pruduzzione di a Section 50, a seccione di testa di tubi di torpedo sottumarini, chì solu un numeru limitatu di paesi in u mondu pò fabricà, per a prima volta in Turchia.

Per u Cumandamentu di e Forze Navali Turche, avemu finitu un'altra fase critica in u Prughjettu di Submarinu di New Type (YTDP) iniziatu da a Presidenza di l'Industrie di Difesa (SSB). A seccione di u capu (Section 50), chì cuntene i tubi di torpedo sottumarini, hè stata prodotta per a prima volta in Turchia, cù risorse domestiche è naziunali, sottu à l'ingegneria è a coordinazione di STM, in Gürdesan Shipyard. Avemu consegnatu a prima Sezione 50 per i sottomarini di a classe Reis da Gürdesan Shipyard in Yalova à Gölcük Shipyard Command per mare oghje (13 settembre 2021). A prima Sezione 50, prodotta è furnita cù risorse naziunali, serà integrata in u 3u sottumarinu di YTDP, TCG MURATREİS.

Finu à marzu 2022, 3 più Sezione 50 seranu consegnate

A pruduzzione di a Sezione 3, a terza nave, chì hè stata prima consegnata, hà iniziatu in 50. Sutta a coordinazione di STM, a cumpagnia di l'ingegneria di Turchia in u campu di u marittimu militare, i buchi di ughjettu di a barca durabile detta sò stati machinati è e saldature di maniche sò state fatte. Dopu à i prucessi di pittura è assemblea, a Sezione 2018 hà finitu cù successu i testi di accettazione in pocu tempu cù zero errori. A sezione 50 di i 4th, 5th è 6th sottumarini in u prugettu serà consegnata da marzu 50.

Tirà 8 missili guidati

A sezzione 50, a parte più critica di i sottumarini di a classa Reis, chì serà a piattaforma sottumarina più muderna di a Marina Turca, cuntene l'armi principali è i sistemi sottumarini chì permettenu u tiru di missili guidati. Grazie à a Sezione 50 prodotta, i Sottomarini di Classe Reis sò armati di 8 tubi di torpedo da 533 mm. In u scopu di u prugettu, a consegna di 2022 Reis Class Submarines principia in 6. A rùbbrica chì cuntene i tubi di torpedo di i primi dui sottumarini hè stata prodotta da u German ThyssenKrupp Marine Systems (TKMS), u cuntrattu principale di u prugettu. A seccione Section 3, chì si svolgerà in i 4rd, 5th, 6th è 50th sottumarini, hè prodotta per a prima volta in Turchia à u Cantieru Gürdesan, sottu a subcontratazione principale STM.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*