Ayşem Ulusoy è a so squadra vincenu l'elezzione di u Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD

Aysem Ulusoy è a so squadra vincìu l'elezzione di u cunsigliu di direzzione di utikad.
Aysem Ulusoy è a so squadra vincìu l'elezzione di u cunsigliu di direzzione di utikad.

UTIKAD La 38e Assemblée Générale Ordinaire avec Élections s'est tenue le 15 septembre 2021 à l'hôtel Hilton Bomonti. A prima squadra UTIKAD, guidata da Ayşem Ulusoy, hà vintu l'elezzioni induve duie squadre diverse da cumpagnie membri cumpetenu.

Ayşem Ulusoy, chì hà pigliatu a presidenza di u Cunsigliu di Amministrazione da UTIKAD, l'ex presidente Emre Eldener, hà dettu: "Prima di tuttu, vogliu ringrazià tutti i mo membri chì m'anu supportatu, i mo culleghi in a squadra UTIKAD è a mo famiglia. Cum'è qualchissia chì hà passatu anni in l'industria logistica è UTIKAD, farò u mo megliu per cumpiendu bè stu duvere ".

Hè cuminciatu cù l'intensu interessu di i membri di a 38a Assemblea Generale Ordinaria Elettiva di l'Associazione Internaziunale di Fornitori di Serviziu di Spedizioni è Logistiche. In l'Assemblea Generale, chì hà cuminciatu cù un mumentu di silenziu è l'Innu Naziunale, prima di tuttu, u Direttore Generale di UTIKAD Cavit Uğur hà pigliatu u podium è u cumitatu di u Cunsigliu hè statu elettu. U Membru Onorariu UTIKAD Arif Davran hè statu unanimu autorizatu cum'è Presidente di u Cunsigliu, Ayhan Özekin da Alishan Logistics cum'è Vicepresidente di u Cunsigliu, è Osman Yarkın da Moda Denizcilik cum'è Clerk of the Council.

Emre Eldener, chì hà pigliatu u podium per l'ultima volta cum'è u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione prima di l'elezzioni, hà spressu in u so discorsu d'apertura chì hà piacè di travaglià per UTIKAD durante u so tempu in questa pusizione. Eldener hà dettu: "Pareraghju comodamente u compitu à u mo prossimu amicu per esse elettu. Perchè tramindui i mo amichi in u Cunsigliu di Amministrazione è u nostru Cunsigliu Esecutivu anu travagliatu cù grande devozione in stu periodu straordinariu chì sperimu per via di a pandemia ". disse. Eldener, chì hà cuntinuatu e so parolle dicendu: "Sò cunvinta chì UTIKAD hà da travaglià ancu per u benefiziu di u settore in i periodi chì venenu", "In ogni casu, ùn ne scurdemu micca; UTIKAD hà guadagnatu u so putere è efficacità crescente per mezu di una gestione durabile è u trasferimentu di a memoria corporativa.

Emre Eldener, chì hè tornatu à u podium dopu avè spartutu u video di l'attività realizate trà u Novembre 2019 è u 2021 d'Aostu, hà spartutu cù i membri a nova applicazione di UTIKAD "Mobile UTIKAD", chì pò esse scaricata da e plataforme Android è IOS. Dichjarà chì anu travagliatu nantu à a digitalizazione per un bellu pezzu cum'è associazione in parechje piattaforme, Eldener hà dettu: "Questa applicazione hè una parte impurtante di u nostru prucessu di digitalizazione per noi. Rinforzeremu avà a nostra cumunicazione cù i membri ".

Dopu à a presentazione è l'appruvazioni unanimi di u rapportu annuale, sò iniziati i negoziati di u bilanciu di l'associu è l'impresa ecunomica; A cunfurmità di i dichjarazioni di e spese è di u bilanciu hè stata appruvata da l'assemblea generale.

Dopu chì i dichjarazioni finanziarii sò stati discututi è e liberazioni, l'ex presidente di UTIKAD Kosta Sandalcı hà presentatu una placca in nome di l'associu à u presidente di UTIKAD Emre Eldener, chì u mandatu scade. Dopu à u discorsu d'addiu di Emre Eldener, Cavit Uğur, chì hà servitu cum'è Direttore Generale di UTIKAD trà 2011-2021, hè statu invitatu à a scena. L'ex presidente UTIKAD Turgut Erkeskin è u presidente UTIKAD Emre Eldener anu prisentatu una placca di gratitudine à Uğur. Cù u so breve è emotivu discorsu, Cavit Uğur hà dettu addiu à i membri è i so culleghi in u Cunsigliu di Amministrazione è u Cunsigliu Esecutivu.

Assistendu à a riunione sottu u nome di "UTIKAD da u Passatu à u Futuru" dopu à a pausa di pranzu, u Dr. Cuntinuò cù a valutazione di e pruposte di mudificazione di u statutu di a squadra guidata da Kayıhan Özdemir Turan.

Dr. E pruposte di Kayıhan Turan Özdemir è di a so squadra per cambià u nome di l'associu, per aumentà u numeru di Membri di u Cunsigliu di Amministrazione è per circà l'esigenza di documenti in quantu à l'appartenenza à l'associu sò state messe à votu apertu. Tuttavia, i pruposti sò stati rifiutati perchè u numeru suffirenziu di accettazioni ùn pudia esse ghjuntu.

Dopu à u votu di l'emendamenti di u statutu, i candidati presidenziale Ayşem Ulusoy è Dr. Kayıhan Özdemir Turan hè ghjuntu à u palcuscenu à turnu è hà fattu un discorsu à i membri è l'elezzione hè stata cuminciata.

In u risultatu di l'elezzioni tenute cù u votu secretu è u metudu di cuntu apertu, u primu squadra UTIKAD guidatu da Ayşem Ulusoy hà vintu. Ayşem Ulusoy, chì hà pigliatu a parolla dopu à l'annunziu di i risultati elettorali, hà dettu: "Vogliu ringrazià tutti i mo membri chì m'anu supportatu, i mo culleghi in a squadra UTIKAD è a mo famiglia. Cum'è qualchissia chì hà passatu anni in l'industria logistica è UTIKAD, farò u mo megliu per cumpiendu bè stu duvere ". Esprimendu chì UTIKAD hà da cuntinuà à travaglià per u benefiziu di l'industria di u trasportu è a logistica internaziunale, Ulusoy hà dettu: "Porteremu a nostra associazione à punti ancu megliu inseme. A Presidenza UTIKAD hè una fiducia assai preziosa, continueraghju à travaglià per sviluppà u settore mettendu a mo manu sottu a rispunsabilità cum'è i Presidenti davanti à mè ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*