Viaghju motorizatu à a Storia in Şanlıurfa, a Capitale di e Civilisazioni

viaghju motorizatu à a storia in Sanliurfa, a capitale di e civiltà
viaghju motorizatu à a storia in Sanliurfa, a capitale di e civiltà

I membri di u Gruppu Chopper Club Riders Turchi da tutta a Turchia anu guidatu i so motociclette à Şanlıurfa, a capitale di e civiltà, per vede e bellezze uniche di a Cità di i Profeti è visità i so siti storichi.

Şanlıurfa, chì hà fattu a so reputazione cunnisciuta in u mondu sanu cù a so Göbeklitepe, u Castellu di Urfa, l'area di a Necropoli di Kızılkoyun, Balıklıgöl, e case storiche Harran Conical Domed, u distrittu Hidden Paradise Halfeti è parechji altri lochi storichi è turistici, hà accoltu entusiasti di moto da tutta a Turchia. .

I membri di u Turkish Riders Chopper Club Group, custituitu da una squadra di circa 250 persone, anu guidatu e so moto à Balıklıgöl, u Castellu di Urfa, Necropoli di Kızılkoyun, u Museu di Şanlıurfa è Göbeklitepe, tutti dui testimoni di a storia è rivelendu e bellezze storiche di Şanlıurfa una volta di più.

U viaghju pienu di cultura, storia è turismu, chì hà iniziatu davanti à u Museu di Şanlıurfa, hà finitu cù "Göbeklitepe, u Puntu Zero di a Storia". I membri di u Gruppu Turkish Riders Chopper Club, chì sò scesi da e so motociclette è anu visitatu Göbeklitepe è anu manifestatu a so admirazione per Şanlıurfa una volta di più, anu ringraziatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa, Zeynel Abidin Beyazgül, è a ghjente ospitale di Şanlıurfa, chì hà fattu un grande sforzu per urganizà stu viaghju. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*