A Corte Suprema Junction hè stata messa in serviziu cù l'Edificiu di a Corte Suprema

A junzione di a Corte d'Appell hè stata aperta cù l'edificiu di a Corte Suprema
A junzione di a Corte d'Appell hè stata aperta cù l'edificiu di a Corte Suprema

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu valutazioni annantu à l'apertura di a Junction di a Corte Suprema. Dichjarà chì u travagliu di custruzzione di u Prughjettu di Junction di a Corte Suprema, situatu nantu à u Prosecutore Martyr Mehmet Kiraz Boulevard in a regione İncek, hè statu finitu, Karaismailoğlu hà dettu chì 47 mila veiculi passanu per questa strada per ghjornu.

U TRANSPORTU SERÀ ININTERRUPTU E SEGURU

Nutendu chì a capitale hè una di e regioni cù una densità di trafficu assai alta, Karaismailoğlu hà dettu: "U fattu chì u Campus di a Corte Suprema hè custruitu quì, in più di a Corte Costituzionale accantu à questu, aumenterà ancu a densità di trafficu di i veiculi nantu à questu. linea. Per allevà a congestione causata da stu trafficu, assicureremu chì u trasportu in questa sezione hè ininterrottu, sicuru è fluente cù l'intersezzione chì avemu finitu ".

U Ministru Karaismailoğlu hà nutatu chì u prughjettu, chì hè statu licitatu à a fine di marzu di questu annu, hè custituitu da un accostu di intersezzione ponte di 151 metri di lunghezza, cunnessione è strade laterali, 500 metri di quale hè una sezione chjusa.

Nutendu chì a durata tutale di u prugettu hè di 1,5 chilometri, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì ci sò 10 mila fiori di stagione, 50 mila arbusti è 19 mila 4 arburi in a zona di paisaghju di 330 mila metri quadrati creata in u scopu di u prugettu.

AMU COMPLETU IN 4 MESI

Enfatizendu chì anu finitu a Junction di a Corte Suprema in pocu tempu cum'è 4 mesi, Karaismailoğlu hà sottolineatu chì anu facilitatu a vita di i citadini compie a strada di cunnessione, u viaduttu di junction, u ponte è i tunnel chì culliganu e arterie stradali principali, chì serviranu ancu per u sviluppu regiunale è aumentà a qualità di vita di i citadini, cum'è un ministeru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*