Yunus Emre hà cummemoratu u so 700 anniversariu di a morte

Yunus Emre hè statu cummemoratu annantu à l'anniversariu di a so morte
Yunus Emre hè statu cummemoratu annantu à l'anniversariu di a so morte

A municipalità metropolitana di Izmir hà cummemoratu u pueta folk Yunus Emre, unu di i pionieri di a poesia sufi, in u so 700 anniversariu di a morte cù u cuncertu "Yunus Emre Oratorio" in Ahmed Adnan Saygun Art Center.

In u 700 anniversariu di a morte di Yunus Emre, unu di i pueti pionieri di u sufismo, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà urganizatu u Concertu di l'Oratorio di Yunus Emre in cooperazione cù l'Organizazione Internaziunale di a Cultura Turca (Türksoy) è l'Opera è Ballet Statale di Izmir. À u cuncertu in u scopu di u Summit di a Cultura di Izmir, l'Orchestra Sinfonica di Musica El Ele, chì hè stata creata da a Municipalità Metropolitana di Izmir per sustene l'artisti affettati da a pandemia, u Coru di l'Opera è u Ballet di l'Ismir State è u Coru di Türksoy sò stati inseme.

Türksoy Choir, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir à l'avvenimentu Tunç SoyerIl a présenté une plaque de reconnaissance à . U Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir Ertuğrul Tugay hà ricevutu a placca.

Quale hè Yunus Emre?

Yunus Emre (1238 – 1328), un pueta sufi è folk, pioniere di a puesia turca in Anatolia. Yunus Emre hà campatu trà a mità di u XIII è u XIV seculu, quandu u Statu selgiuchid anatoliu cuminciò à disintegra è i principati turchi grandi è picculi cuminciò. Hè crisciutu in Sarıköy, situatu in u distrittu Sivrihisar di Eskişehir in u bacinu di l'Anatolia Centrale, finu à u primu quartu di u seculu, è hà campatu in u Taptuk Emre Lodge in u distrittu Nallıhan d'Ankara.

Yunus Emre, u fundatore di un stilu unicu in u campu di a literatura sufi turca, riintroduce a tradizione di puesia di loggia chì principia cù Ahmed Yesevi in ​​Anatolia cù un stile originale. Yunus Emre, chì hà influenzatu micca solu a puesia populari è di loggia, ma ancu a puesia divan, hà trattatu di e rilazioni di l'omu cù ellu stessu, l'uggetti è Diu in i so versi ispirati da u Sufismu, è hà discututu temi cum'è a morte, a nascita, a devozione à a vita, a ghjustizia divina è l'umani. amore. Hà spressione a manera di pensà è a cultura di a so età in lingua parlata, cù un stilu simplice è fluente. I puemi di Yunus Emre cuminciaru à esse memorizati è recitati da u mumentu ch'elli sò stati recitati è scritti, è da u XIVmu seculu, si sparghjenu in l'Anatolia è in a Rumelia, parallelamente à e cunquiste ottomane, per mezu di abdali è dervisci. I so puemi diventonu ancu u pensamentu cumuni è a voce di e sette chì operanu in Anatolia è Rumelia per seculi, è diventenu a fonte di a literatura populari chì creanu a literatura Alevi-Bektashi è a literatura Melami-Hamzavi. Hè cunsideratu cum'è una supra-setta. Yunus Emre hà attiratu l'attenzione di novu in u XXu seculu è hè statu evaluatu cù una nova perspettiva in quantu à l'amore per l'umanità chì riflette. L'annu 14 hè statu cummemoratu da l'UNESCO cum'è u 20 anniversariu di a nascita di Yunus Emre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*