4 Picculi Animali Bovini Donati à i Produttori İzmir Inbox

4 Picculi Animali Bovini Donati à i Produttori İzmir Inbox
4 Picculi Animali Bovini Donati à i Produttori İzmir Inbox

A distribuzione di 4 pecuri è capre, donate da u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta per aumentà a qualità di a mandria di i pruduttori in İzmir, hà iniziatu.

U guvernatore di u distrittu di Torbalı Ercan Öter, u direttore di l'agricultura è a silvicultura provinciale di İzmir Mustafa Özen, u capu di l'unione di l'allevatori di capre d'ovini Ferhan Eroğlu, rapprisentanti di partiti pulitichi è pruduttori anu assistitu à a ceremonia di distribuzione tenuta in u distrittu di Torbalı.

Parlendu à l'apertura di a ceremonia, u guvernatore di u distrettu di Torbalı Ercan Öter hà dichjaratu ch'ellu era felice di accoglie a cerimonia di distribuzione di u prugettu, chì hà trovu assai significativu è hà dettu: "Credu chì i nostri pruduttori anu ancu aduprà bè sta opportunità di supportu. . Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu è ​​​​cuntribuitu ".

U direttore provinciale di l'agricultura è a silvicultura, Mustafa Özen, in u so discorsu à l'apertura, hà dettu: "Izmir, cunnisciuta cum'è a cità di l'industria è u turismu è famosa per a so bellezza, hè in realtà un giant agriculu assai impurtante. Vivemu in una pruvincia di punta in pruduzzione vegetale è animale. Cum'è u Ministeru è a Direzzione Pruvinciale, simu sempre cù i nostri pruduttori cù i prughjetti è i supporti chì realicemu in ogni campu di l'agricultura ".

Esprimendu chì 1 milione 100 mila bovini chjuchi sò sempre allevati in İzmir, Özen hà mintuatu i dettagli di u prugramma di cuncessione; "Cù stu prugramma, chì cuntribuisce à 300 imprese d'allevamentu, avemu ancu scopu di aumentà a qualità di a mandria. Cù l'inclusione di questi animali cù una qualità di ripruduzzione alta in a mandria, facemu una cuntribuzione impurtante à l'allevamentu di pecuri è capre in İzmir. Da oghje, 85 animali di ripruduzzione, 4% di i quali sò coperti da a cuncessione di u nostru Ministeru, anu cuminciatu à ghjunghje à i so patroni. Distribuemu 800 animali, 300 femmine è 15 masciu, à ognunu di i nostri 1 pruduttori. A nostra pruvincia hà ricevutu quasi a mità di stu sustegnu datu à 16 pruduttori in tuttu u paese. Bona furtuna à tutti i nostri pruduttori chì anu benefiziu di u prugramma di cuncessione ", disse.

Dopu à u disegnu di sorte chì hà fattu dopu à i discorsi di apertura, i pruduttori anu ricevutu i so animali da l'autorità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*