U 9th Bosphorus Film Festival hè iniziatu

Bogazici Film Festival Iniziatu
Bogazici Film Festival Iniziatu

U 9th Bosphorus Film Festival hà iniziatu cù a notte di apertura in Atlas 1948 Cinema è a proiezione di u filmu "Not So Friendly Neighborhood" diretta da Danis Tanovic.

U 9th Bosphorus Film Festival, urganizatu da a Fundazione per a Cultura è l'Arte di u Bosforu, cù i cuntributi di u Ministeru di a Cultura è di u Turismu TR, a Direzzione Generale di Cinema, u Partenariatu di Cummerciu Istituziunale di TRT, u sustegnu di l'Agenzia Anadolu Partner di Comunicazione Globale è l'Ospitu Istituzionale di A municipalità di Beyoğlu hè stata tenuta a notte di apertura In a notte induve u prugramma di u festival hè statu introduttu, u primu discorsu hè statu fattu da u Direttore Artisticu di u Festival Emrah Kılıç. Esprimendu chì u festivale si sbarazzava di l'ombra di a pandemia quist'annu, è chì offrenu un prugramma pienu di participanti internaziunali è cinéfili, Kılıç hà cunclusu u so discorsu ringraziendu tutte l'istituzioni è i sponsor chì sustenevanu u festival.

U sindaco di Beyoğlu, Haydar Ali Yıldız, d'altra parte, hà dichjaratu chì Beyoğlu hè u core di u cinema è hà dettu: "Hè un piacè di ghjunghje à u 9u di un festival chì i so successi aumentanu ogni annu. Faremu u nostru megliu per u cinema turcu ". disse.

In u so discorsu, u Vice Ministru di Cultura è Turismu Ahmet Misbah Demircan hà dichjaratu chì u cinema hè unu di i trasportatori impurtanti di a cultura. Misbah hà dichjaratu chì, cum'è u Ministeru, cuntinueghjanu à sustene l'attori di u settore di u cinema inseme cù a Direzzione Generale di Cinema, è hà cuntinuatu cusì; "U cinema hè un arte induve dui ochji testimonianu, ma essenzialmente l'essenza hè fatta. L'imaghjini di a vita è e storie umane riflesse nantu à u screnu, è l'ecu di i cori di ognunu di noi, sò in un locu. Perchè u cinema hè polifonicu. U Bosphorus Film Festival hà realizatu assai prughjetti di successu cù a so reta internaziunale in l'ultimi anni. Oghje, cù un novu entusiasmu, presentarà filmi di parechje parte di u mondu à l'amatori di cinema di Istanbul per 1 settimana. Felicitazioni à tutti i participanti. " disse.

Premio d'onore a Danis Tanovic

Dopu à i discorsi, u direttore bosniacu vincitore di l'Oscar Danis Tanovic hè statu presentatu cù u "Premiu d'onore".

U premiu hè statu presentatu à Tanovic da Ogün Şanlıer, presidente di u Bosphorus Film Festival è u Bosphorus Culture and Arts Foundation. Şanlıer hà dichjaratu ch'elli sò onorati d'ospitu Danis Tanovic, unu di i rapprisentanti più impurtanti di u cinema contemporaneo, à u Bosphorus Film Festival, cù a so narrazione chì ùn rompe micca a storia, i prublemi attuali è a cultura di a sucietà in quale vive, ma u più impurtante, a so memoria suciale.

Danis Tanovic, chì hà ricevutu u "Premiu d'onore" da u festival, hà dettu chì era assai cuntentu d'esse in Istanbul è hà dettu: "U mo filmu per esse proiettatu sta sera hè una coproduzzione TRT. Vogliu ringrazià TRT per tuttu u so sustegnu. Contene alcuni scherzi lucali, chì ponu esse un pocu difficiuli di capiscenu, ma spergu chì avete u missaghju eventualmente ". disse.

Dopu à i discorsi è a presentazione di i premii, u filmu di apertura di Danis Tanovic "Neighborhood Not So Friendly" hè statu proiettatu. Ezgi Asik hà ospitatu a notte.

L'equipaggiu di u filmu "Time for Impatience" incontra l'audienza

Unu di i filmi di u 9th Bosphorus Film Festival National Feature Film Competition, "Time for Impatience" hè statu proiettatu oghje in Atlas 1948 Cinema cù a participazione di l'equipaggiu di film.

Dopu à a proiezione, l'intervista moderata da Rıza Oylum hà assistitu da u pruduttore Feyzi Baran, u direttore Aydın Orak, l'attori Rıza Sönmez, i zitelli Mirza Zarg è Mirhat Zarg, Ali Seçkiner Alici è Feride Çetin. U direttore Aydın Orak nantu à l'emergenza di a film; "Questa storia hè una storia cù una storia di 15 anni, aghju partitu da una stampa. Aghju vistu uni pochi di zitelli chì provanu à entre in a piscina di u situ. Aspittava 15 anni per evoluzione in qualcosa, ùn pudia micca decide ciò chì seria, u prucessu di scrittura hà iniziatu in l'ultimi 5 anni. L'avemu sparatu prima di a pandemia, è dopu hè statu un longu prucessu di editazione per noi durante a pandemia. A film hà avutu a so prima in Varsavia a settimana passata. Ancu quì, avemu fattu a so prima proiezione in Turchia ". disse.

Unu di l'attori, Feride Çetin, hà dettu chì questu filmu hè un filmu Diyarbakır, chì ùn hè micca statu un filmu chì descrive cusì bè a cità per un bellu pezzu è chì pensa chì serà apprezzatu in u cinema.

Ali Seçkiner Alici, chì hè trà l'attori, hà parlatu di l'impurtanza di a film; "Per mè, l'aspettu più preziosu di u filmu hè chì hè un film di sulidarità, chì aghju attribuitu una grande impurtanza. Vogliu più esempii ". disse.

U 24 d'ottobre Prugramma à u Festival

U secondu ghjornu di u 9th Bosphorus Film Festival, a Cumpetizione Naziunale di Film è a Cumpetizione Internaziunale di Long Film seranu proiettate, è ancu l'avvenimentu Masterclass da u direttore bosniacu Danis Tanovic.

U regista bosniacu vincitore di l'Oscar si riuniscerà cù i cinéfili à l'Atlas 1948 Cinema à 14.00 à l'avvenimentu "Masterclass: Danis Tanovic". In a sessione di 16.00; "Pota" di Ahmet Toklu, sessione di 18.30; In "School Shaving" di Ferit Karahan è sessione di 21.00; I filmi di Semih Kaplanoğlu "Connection Hasan" seranu proiettati.

i cinéfili, Kadıköy In u sinemà; In a sessione di 13.00; "Ripples Of Life" di Wei Shujun à 16.00; "U Spiritu Sacru" di Chema Garcia Ibarra, 18.30 sessione; In "Summer Blur" di Han Shuai è sessione di 21.00; Puderanu fighjà i filmi di Kiro Russo "U grande muvimentu".

I biglietti sò nantu à Mobilet!

À u Bosphorus Film Festival, chì durà per 7 ghjorni, e proiezioni di filmi seranu fisicamente in Atlas 1948 Cinema è Kadıköy Si ferà in u sinemà.

I biglietti per u festival sò in vendita à mobilet.com per 13.00 TL per e sessioni di 16.00 è 10, 18.30 TL per e sessioni di 21.00 è 15, è 5 TL per i prughjetti di cortometraggi. Inoltre, i biglietti sò dispunibuli per Atlas 1948 Cinema è Kadıköy Si pò ancu esse acquistatu in u box office di cinema.

Informazione impurtante nantu à e precauzioni Covid-19

Da u luni 6 settembre 2021, e persone chì ùn sò micca vaccinati; Un test PCR cù un risultatu negativu hè statu ubligatoriu per a participazione di i nostri citadini in attività cum'è cuncerti, cinemas è teatri. In questu cuntestu, l'operatori / l'urganizatori saranu dumandati una malatia vaccinata / passata (secondu u periodu di immunità scientifica dopu a malatia Covid19) o un test PCR negativu realizatu massimu 48 ore fà, via u codice HES, à l'entrata di l'avvenimenti. . Se a persona ùn hà micca avutu a malatia o ùn hè micca vaccinata o hà un test PCR negativu, ùn serà micca permessu di participà à l'eventu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*