DCF Data Center Fair hà apertu e so porte à IFM

DCF Data Center Fair hà apertu e so porte à IFM
DCF Data Center Fair hà apertu e so porte à IFM

Riunendu i prufessiunali di l'informatica di 29 paesi di u Mediu Oriente, l'Europa, a Regione di u Golfu è l'Africa, DCF Data Center Fair hà apertu e so porte u 28 d'ottobre in Istanbul Expo Center. A fiera, chì durà finu à u 30 d'ottobre, cuntinueghja à riunisce l'imprese imprenditoriali è i so attori in Turchia. Ghjoca un rolu impurtante in u settore di u centru di dati, chì hà una dimensione di decine di miliardi di dollari nantu à e fruntiere di Turchia è a Regione Eurasia, in Turchia essendu un paese chì ospita i so dati. Grazie à u sistema sismicu, chì hè u primu in u mondu è esibitu in DCF per a prima volta, i centri di dati ùn saranu micca danati in casu di un eventuale terremotu.

Tecnulugii, chì sò i primi in u mondu è in Turchia, sviluppati da i prufessiunali chì venenu inseme cù a nova tecnulugia, si facenu in a mostra.

CONTINUA A TRAVARE DATI DURANTE U TERMOMOTU

Sistema di Proteczione di Terremoti - SP6000 Table d'isolazione sismica per e camere di sistema hè in fiera cù u so designu notevuli. Sviluppatu cù tecnulugia avanzata, u pruduttu hà a funzione di eliminà o riduce significativamente u percorsu di u muvimentu di onde di scossa dannusu è vibrazioni. A Tavola d'Isulazione Sismica, chì pò esse piazzata sottu un cabinet di tecnulugia di ogni dimensione, offre una tecnulugia chì hà dimustratu a so superiorità cù a so funzione di riduzzione di l'effettu dannosu, chì hè assai sfarente da i metudi tradiziunali. Cuncepitu per prutege i cumpunenti elettronichi sensittivi isolandu scossa dannosa è vibrazioni durante l'attività sismica, l'equipaggiu isolatu cuntinueghja à operare è processà e dati durante un terremotu maiò se tutti l'altri sistemi periferichi (cum'è l'electricità, u generatore) cuntinueghjanu à operare.

U PRIMU SISTEMA DI REDUCZIONE DI TERREMOTI IN U MONDU

U pruduttu SP9000, chì hà guadagnatu una reputazione cum'è u Floating Floating Sismic cù a so tecnulugia, chì hè u primu in u mondu, hè in a categuria di furnisce suluzioni per u centru di dati di media è grande scala è precautions di terrimotu. U sistema di pavimentu elevatu cù isolanti sismichi, chì riduce l'effettu di u terrimotu cù a nova tecnulugia, agisce cum'è un pezzu unicu è prutegge da scossa distruttiva durante un terrimotu.

A perdita di dati sò prevenute da u sistema domesticu è naziunale

A prima è unica pruduzzione seriale di Turchia, 100% naziunale è naziunale di u Sistema di Monitoraghju è Gestione di Batterie (AİS), rimpiazza i prudutti impurtati da l'Europa, l'America è l'Estremo Oriente in u quadru di u so campu. Cù a tecnulugia chì hà sviluppatu, u sistema impedisce pèrdite causate da interruzioni di batterie in infrastrutture energetiche critiche (Data Center, Airport, Plant Industrial, Marine, Petrochemical). Cù l'AIS, chì furnisce l'uppurtunità di gestisce è mantene sottu u cuntrollu da ogni locu cù permessu d'accessu remotu, l'attività preventive sò realizate à tempu è a continuità di l'affari hè assicurata ininterrottamente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*