A liberazione di Izmir hè diventata un documentariu

A liberazione di Izmir hè diventata un documentariu
A liberazione di Izmir hè diventata un documentariu

A liberazione di Izmir, una di e cità simboliche di a Guerra di l'Indipendenza, hè stata fatta in un documentariu chjamatu "Versu Izmir: 9 di settembre". A prima proiezione di u filmu serà fatta gratuitamente in Ahmed Adnan Saygun Art Center u ghjovi 28 ottobre.

A lotta per a liberazione di Izmir, chì hè stata occupata da i Grechi u 15 di maghju di u 1919, à a fine di a Prima Guerra Munniali, hè stata cuntata cù un film documentariu. A notte di premiere di u filmu, cù a cuntribuzione di a Municipalità Metropolitana di Izmir, serà u ghjovi 28 ottobre à 20.30. A proiezione pò esse guardata gratuitamente.

A sparatura hà pigliatu un annu

In u documentariu, chì hè statu giratu in un annu dopu à un longu studiu d'archiviu, e persone chì anu battutu per a liberazione di Izmir sò cuntate da i storichi esperti è i ricercatori-scrittori Alev Coşkun, Yaşar Aksoy, Kemal Arı, Vahdettin Engin, Ahmet Mehmetefendioğlu, Hayat Akıncı, Feyyaz Yüzatlı è Şükrü Kocagöz, include interviste cù e famiglie di l'eroi. U direttore di u documentale era Mesut Gengeç, u coordinatore generale era Bülent Günal, è u prughjettu rispunsevuli era Yılmaz Aydın. A musica di u documentale, chì include drammi in sceni impurtanti, hè cumpostu da Yıldıray Gürgen.

U direttore Mesut Gengeç hà dettu: "U documentariu include a prima balla sparata da Hasan Tahsin è ciò chì hè accadutu dopu, l'epica scritta in Ödemiş, è a storia stupenda di Gavur Mümin (Mümin Aksoy), chì tutti cunnoscenu cum'è Colonel Cevdet in a serie TV Vatanım. Sensin. À u listessu tempu, l'attività di intelligenza è l'eroi senza nome chì sò andati sottu à i tempi di l'occupazione anu ancu un postu impurtante in u documentale. 15 di maghju 1919 hè un ghjornu scuru in a storia di Izmir. Ddu ghjornu solu, secondu u rapportu di l'Ammiragliu US Bristol, dui mila persone sò stati martirizzati in Izmir. U documentale descrive ancu quellu ghjornu scuru; "Conta ancu a storia di a liberazione di Izmir, chì hà fioru cum'è un campu di papaveru u 9 di settembre è hè statu decoratu cù bandiere turche, attraversu interviste è drammi", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*