"A Strada di u Mare" da l'Archiviu di Ara Güler Revealed

A strada chì falà à u mare da l'archiviu d'Aragulerin vene à a luce.
A strada chì falà à u mare da l'archiviu d'Aragulerin vene à a luce.

A nova mostra di u Museu Ara Güler, "Road Down to the Sea", chì hè stata realizata da Doğuş Group, chì face cuntributi significativi à a cultura è l'arte in Turchia, in cullaburazione cù Ara Güler, unu di i doyens di a fotografia, incontra l'amatori d'arte. à Galataport u 30 d'ottobre.

A nova mostra di u Museu Ara Güler, chì hè stata creata per trasmette l'identità di l'artista versatile di Ara Güler è a vita inspirante à e generazioni future, si trova in Tophane, Karaköy, Galata, Galata Mevlevihanesi, Torre di Galata, chì si trovanu annantu à l'assi di a Strada Cultura. Prughjettu di u Ministeru di a Cultura è Turismu di a Republica di Turchia U tunnel cuntene tracce di Istiklal Street, Galatasaray è Taksim Square è u so circondu.

A mostra "Road Down to the Sea", preparata apposta per u Prughjettu di Strada di Cultura di u Museu Ara Güler, unu di i più grandi prughjetti realizati da Doğuş Group in u campu di a cultura è l'arte è stabilitu in cuuperazione cù Ara Güler, incontra l'audienza. à Galataport u 30 d'ottobre. L'esposizione, chì hè a memoria di Istanbul, include ritratti pigliati da Ara Güler in Tophane, Karaköy, Galata, Galata Mevlevi Lodge, Galata Tower, Tunnel, Istiklal Street, Galatasaray è Piazza Taksim è i so circondi, situati nantu à l'assi di a Cultura. Prughjettu Strada.

A mostra, chì serà aperta à i visitori finu à u 31 di dicembre, include 41 opere, cumprese ritratti inediti di a regione. U documentale di 1970 minuti The End of the Hero, realizatu da Ara Güler in l'anni 17 è annantu à u smantellamentu di u Battleship Yavuz, serà ancu proiettatu in a mostra.

Enfatizendu chì elli, cum'è Gruppu Doğuş, participanu è sustenenu u Prughjettu di Strada Culturale Beyoğlu, chì serà realizatu sottu l'iniziativa di u Ministeru di a Cultura è di u Turismu di a Repubblica di Turchia, cù diverse attività, u Cunsultore d'Arte di u Gruppu Doğuş Çağla Saraç hà dettu: " Cum'è Gruppu Doğuş, hè di grande impurtanza per noi sustene è sviluppà diverse branche di cultura è arte. . A visione di u nostru presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Ferit F. Şahenk, nantu à questu tema hè stata una guida per tutti noi. Avemu sempre cura di pruduce prughjetti sustinibili in u campu di a cultura è l'arti. Avemu lanciatu l'Archiviu Ara Güler è u Centru di Ricerca è u Museu Ara Güler in 2016 cù sta filusufìa. Quantu simu felici chì avemu statu capace di realizà sti prughjetti mentre Ara Güler era vivu è cù a so cuntribuzione è u sustegnu. Grâce à ces deux précieuses institutions d'art, nous assurons que l'archive Ara Güler, qui est une ressource très précieuse, soit conservée dans sa totalité et transmise aux générations futures, ainsi qu'à soutenir l'art de la photographie grâce à cet archive. Quist'annu, in u 93 anniversariu di Ara Güler, a "Esposizione fotografica Ara Güler", custituita da l'opere di u grande maestru Ara Güler, hè stata tenuta in Galatasaray, unu di i simboli più impurtanti di Istanbul, in cuuperazione cù u Ministeru di a Cultura è Turismu di a Republica di Turchia è l'Archiviu è Centru di Ricerca Ara Güler. L'avemu apertu à i visitori in a Torre. Quandu pensemu à Istanbul è Beyoğlu, sicuru, pensemu prima à Ara Güler è e so ritratti assai speziali chì sò incisi in i nostri ricordi. Una selezzione di mumenti, lochi, avvenimenti è emozioni immortalizati da ellu in u Prughjettu di a Strada Cultura scuntrà l'amatori d'arte in cuuperazione cù u Museu Ara Güler è Galataport. Ci sò ancu ritratti di Ara Güler in a nostra mostra chì ùn sò micca vistu prima. "Cum'è Ara Güler Archive and Research Center, unu di i più impurtanti archivi fotografici di Turchia, u nostru scopu più grande hè di purtà l'opere di u grande maestru à e generazioni future", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*