Chì faci un filtru bacteriale? Chì sò i tipi?

Chì sò i beneficii di un filtru bacterial?
Chì sò i beneficii di un filtru bacterial?

Diversi filtri di bacteria sò usati, in particulare cù i respiratori. Questi filtri ponu ancu esse chjamati filtri virali bacteriali. L'efficienza di filtrazione hè più di 99%. Siccomu i virus sò più chjuchi di i batteri, l'efficienza di filtrazione di i batteri hè più grande di l'efficienza di filtrazione di virus. L'efficienza di filtrazione aumenta in proporzione diretta à a qualità di i prudutti. U terminu filtru bacterial copre una larga gamma di prudutti. Diversi filtri di bacteria sò dispunibuli chì ponu esse utilizati in diversi tipi di dispusitivi medichi. Ci sò ancu filtri adattati per i pazienti chì ùn utilizanu micca i dispositi. Pò esse usatu in i malati cù una cannula di tracheostomia o intubatu, è ancu in e persone chì sò cunnessi à un dispositivu respiratorju cum'è un ventilatore meccanicu. Hè preferitu in i dispositi cum'è l'aspiratori chirurgici o spirometers per prevene bacteria, virus, polvera è liquidu da entra in u dispusitivu. U scopu di i filtri bacteriali utilizati in i pazienti hè di prevene chì i batteri è i virus ghjunghjenu à e vie respiratorie di u paziente. Ci hè ancu varietà chì furnisce u calore è l'umidità, chjamati HME (cambiatore di calore è umidità). Mentre facenu u compitu di filtrà i batteri è i virus, furniscenu ancu u calore è l'umidità chì a via respiratoria di u paci hà bisognu.

Se a respirazione ùn pò esse fatta in modu naturali, l'intervenzione medica hè necessaria. Se a respirazione ùn cuntinueghja in u so cursu normale malgradu l'intervenzione, u sustegnu hè furnitu cù prudutti medichi o respiratori. Se u supportu di l'apparatu respiratoriu appiicatu à traversu a mascara, chì hè chjamatu micca invasivu, ùn hè micca abbastanza, l'applicazioni invasive (entrandu in u corpu cù un apparatu cum'è una cannula) sò intervenuti. I ventilatori meccanichi ponu esse aduprati in applicazioni invasive. A cunnessione di sti dispusitivi à u paziente hè fatta cù tubi chjamati circuitu di respirazione. I filtri batterichi sò ancu usati per riduce u risicu di infezzione. I filtri batterichi sò dispunibili in diverse caratteristiche è dimensioni. U tipu di filtru deve esse determinatu cunsiderendu l'età di u paci, u pesu è e malatie esistenti. I filtri ponu esse attaccati solu 1 pezzu à u paziente o solu à a parte vicinu à u dispusitivu, o 2 pezzi ponu esse attaccati sia vicinu à u paziente è u dispusitivu. Sta situazione pò varià secondu e caratteristiche di u ventilatore meccanicu utilizatu.

Ci sò diverse dimensioni è dimensioni di filtri batterichi utilizati in i pazienti. Diversi prudutti sò usati secondu u pesu di u paci in i zitelli, i zitelli è adulti. Siccomu i filtri ùn permettenu micca u passaghju di bacteria è virus, reducenu u risicu di infezzione in u paziente. A parte di filtru di quelli cù HME hè più grossa cà l'altri. In questa parte, ci hè un filtru chì mantene u calore è l'umidità generati da a respirazione di u paci. U calore è l'umidità necessarii da u paziente in u trattu respiratoriu sò furniti quì cù ogni respirazione.

I filtri batterichi assicuranu chì i respiratori è i pazienti sò prutetti da u risicu di infezzione. In generale, hè cunsigliatu di cambià i filtri ogni ghjornu. A struttura di i pulmoni hè umita. Per quessa, l'aria respirata da i pazienti chì utilizanu cannula di tracheostomia deve esse riscaldata è umidificata. In cundizioni normali, l'aria calda è umidificata per u nasu è a bocca ùn hè micca pussibule in i malati cù tracheostomia. Sia ch'elli ponu respira cù u dispusitivu o spontaneamente, i malati cù tracheostomia piglianu l'aria ambienti friddu è seccu direttamente in i so pulmoni. I filtri di i batteri HME, invece, furnisce l'aria calda è umida chì u paziente hà bisognu. Cusì, a quantità di secrezione, a necessità di l'aspirazione è u risicu di infizzione sò ridutta.

Hè impurtante di avè spare di i filtri utilizati da u paci per l'urgenza. Ancu s'è i prudutti accessibili è simplici, sò seriu vitali.

I filtri di i batteri ponu esse aduprati cù ventilatori meccanichi è ancu cù i dispositi d'ossigenu. A volte pò esse inseritu direttamente in a cannula di tracheostomia senza alcun dispositivu. I filtri utilizati cù i dispositi di l'ossigenu sò chjamati "filtri di bacteria t-tube". Un latu di sti filtri, chì hà un disignu sfarente cumparatu cù l'altri, hè cunnessu à a cannula di tracheostomia, mentri l'altru latu hè cunnessu à a cannula d'ossigenu. I filtri di batteri T-tube sò caratteristiche HME.

Se u filtru di bacteria HME hè utilizatu cù u dispusitivu di ventilatore meccanicu, un riscaldamentu esternu è umidificatore ùn hè micca necessariu. In i casi induve u calore è l'umidità furniti da u filtru HME hè insufficiente, un umidificatore di riscaldamentu esternu pò esse necessariu. Quandu u filtru di bacteria HME hè utilizatu simultaneamente cù u dispusitivu di umidificatore di riscaldamentu, a vita di u filtru hè accurtata. Pò esse deve esse cambiatu parechje volte à ghjornu.

A durata di l'usu di i filtri bacteriali utilizati in i pazienti hè stata determinata cum'è 1 ghjornu. E famiglie chì curanu i pazienti in casa ponu aduprà i filtri per 2-4 ghjorni per ragioni ecunomiche. I filtri deve esse cambiatu spessu in i malati cù secrezioni pesanti. Se ùn hè micca rimpiazzatu, pò esse intasatu è impedisce à u paziente di respira. I filtri batterichi impediscenu ancu a secrezione da u paziente per andà in u dispusitivu. A secrezione ùn pò micca passà per u filtru è si mantene. Se u paci hè cunnessu à u respiratore, u filtru di bacteria hè utilizatu in u tubu vicinu à u paci. Se necessariu, pò ancu esse attaccatu à a parte vicinu à u dispusitivu.

I filtri batteriali attaccati à i spirometri (dispositivi SFT) sò dispunibuli. Un novu filtru deve esse usatu per ogni novu paziente. I filtri in l'aspiratori chirurgici deve esse rimpiazzati almenu una volta à u mese. Inoltre, i filtri di batteri sò usati per scopi simili in alcuni di l'altri dispositi medichi. Questi filtri deve esse rinnuvati periodicamente in cunfurmità cù l'istruzzioni per l'usu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*