Corsi Presidenziali Internaziunali di Yacht à Galataport Istanbul per a seconda volta

Corsi Presidenziali Internaziunali di Yacht à Galataport Istanbul per a seconda volta
Corsi Presidenziali Internaziunali di Yacht à Galataport Istanbul per a seconda volta

A 2a Corsa Internaziunale di Yacht Presidenziale, organizata da l'Istanbul Offshore Yacht Racing Club sottu l'auspici di a Presidenza, serà ospitata da Galataport Istanbul quist'annu. I corridori di u mondu sanu cumpeteranu nantu à e piste, cumprese u Galataport Istanbul Gates, u puntu di svolta più criticu di a corsa, u 29-31 d'ottobre. I Istanbuliti è i visitatori di a cità sperimentanu l'entusiasmu di u 29 d'ottobre di u ghjornu di a Repubblica in Galataport Istanbul, accumpagnati da razzi mozzafiato.

Galataport Istanbul celebra u 29 d'ottobre u ghjornu di a Republica inseme cù tutti i Istanbuliti è i visitatori di a cità ospitendu un avvenimentu assai speciale. A tappa d'Istanbul di a 2a Corsa Internaziunale di Yacht Presidenziale furnisce un eccitazione è un piacè unichi à tutti, in particulare i dilettanti di u sport, cù e piste da esse tenute in u Bosforu sottu u nome di "a cità chì vive in dui cuntinenti" trà 29-31 ottobre. . Sottu à l'auspici di a Presidenza; A pista di a Republic Cup si terrà nantu à u Bosforu u 29 d'ottobre in e corse urganizate da l'Istanbul Offshore Yacht Racing Club in cuuperazione cù u Governatore di Istanbul è u Governatore di Muğla, cù i cuntributi di u Ministeru di a Cultura è u Turismu TR, u TR Ministère des Affaires étrangères et TR Ministère de la jeunesse et des sports.

L'entusiasmu di u ghjornu di a Republica serà guardatu da Galataport Istanbul, accumpagnatu da razzi

Republic Cup (Bosphorus), Blue Vatan Cup (pista Adalar) è Barbaros Hayreddin Pasha Cup (pista Caddebostan) si svolgeranu in e corse chì partenu u 29 d'ottobre di u ghjornu di a Repubblica. Galataport Istanbul, chì hà da principià cù un mumentu di silenziu davanti à Dolmabahçe davanti à Atatürk è i so fratelli d'arme, averà duie porte di ritornu sottu u so propiu nome quist'annu nantu à a pista trà Dolmabahçe è Anadolu Hisarı, è a pista s'appoghja. contr'à a spiaggia. Grazie à u primu terminal di crociera sotterraneo in u mondu cunnessu à un sistema di portelli speciale, Galataport, chì hè statu apertu à l'accessu dopu à 200 anni, avarà l'uppurtunità di fighjà a corsa da vicinu nantu à a costa, piazze è strade di Istanbul è celebrà u 29 d'ottobre. U ghjornu di a Republica cù sta festa visuale. Cum'è u Media Sponsor di e Corsi Presidenziali di Yacht, NTV porterà l'eccitazione di a corsa à u screnu cù cunnessione in diretta da Galataport Istanbul è interviste esclusive da u paese di corsa in tutta a corsa.

Piazze indimenticabili davanti à a penisula storica

Galataport Istanbul Gates si trova in dui lochi quist'annu, davanti à l'Uffiziu Postale di Pacchetti è a Piazza Rıhtım. Migliaia di spettatori à i docks è piazze di Galataport Istanbul; Davanti à a vista unica di a penisula storica, fighjularà a lotta mozzafiata di e meraviglie di u disignu. Galataport Istanbul, a porta di Istanbul chì si apre à u mondu da u mare, mostrarà una volta di più l'impurtanza ch'ellu attribuisce à u turismu marittimu è a prumuzione di u paese, cù u so sustegnu consistente à e Corsi Presidenziali Internaziunali di Yacht. À a fine di e regate nantu à piste eccitanti, i barche à vela da u mondu sanu è a squadra chì ghjunghjerà u megliu ranking generale trà centinaie di corridori seranu u titulu di 2nd Campione Presidenziale Internaziunale di Yacht Racing è a Coppa di u Presidente. A tappa d'Istanbul finisce cù a cerimonia di premiazione chì si terrà à l'Ataköy Hyatt Regency Hotel u 31 d'ottobre.

Galataport Istanbul, u prughjettu di i primi

U membru di u Cunsigliu Esecutivu di Galataport Istanbul, Erdem Tavas, hà dichjaratu ch'elli continueranu u so sustegnu à e Razze Internaziunali di Yacht Presidenziale in l'anni à vene: "U prughjettu di i primi hè di celebrà l'entusiasmu di u ghjornu di a Repubblica per a seconda volta cù e Razze Internaziunali di Yacht Presidenziale in Galataport Istanbul. , chì rinasce u portu storicu di a cità, simu fieri. A cuntrariu di l'annu passatu, quist'annu, tistimuniaremu sta festa visuale cù tutti i Istanbuliti è i visitori di a cità nantu à a nostra costa, piazze è strade, chì sò stati aperti per l'accessu per a prima volta dopu à 200 anni. Quist'annu, avemu ancu duie porte in u scopu di e corse. I porti di Galataport Istanbul coprenu a parte di u nostru situ trà l'Uffiziu Postale di Pacchetti è a Piazza Rıhtım. Continueremu à accoglie e Razze Internaziunali di Yacht Presidenziale, chì revelanu l'unicità di Istanbul è u Bosforu è ghjucanu un rolu impurtante in a prumuzione di u nostru paese à l'esteru, in l'anni à vene.

Razze di Yacht Presidenziale sò assai preziosi per u sviluppu di a vela in u nostru paese.

U membru di u Cunsigliu di Doğuş Holding, Nafiz Karadere, hà enfatizatu a cuntribuzione di e Corsi di Yacht Presidenziale à u sviluppu di a vela in u nostru paese: "U nostru sponsor principale di Fenerbahçe Doğuş Sailing Branch, chì cuntinueghja da 2016, hè unu di i nostri investimenti sportivi più longevi. U nostru mudellu di sponsorizazione hè ancu u primu in Turchia in quantu à u so scopu è a longevità in i rami dilettanti. L'atleti di Fenerbahce Doğuş Sailing Branch, chì sustenemu per preparà l'atleti turchi di vela è di vela per u successu internaziunale, inseme cù i fratelli Ateş è Deniz Çınar, chì rapprisentanu u nostru paese per a quarta volta in l'Olimpiadi, è Alican Kaynar, chì rapprisintò u nostru paese per l'Olimpiadi. terza volta, riturnatu da l'Olimpiadi tenuti in Tokyo quist'annu cun successu significativu. Cum'è Gruppu Doğuş, eramu orgogliosi di sustene i nostri atleti, chì anu scupertu novi terreni in a storia di a vela turca è cumpletu l'Olimpiadi in u top ten, prima è durante e regate in Fenerbahçe Doğuş Sailing Branch. Dapoi l'annu passatu, cum'è Doğuş Publishing Group, avemu furnitu supportu di i media à i Corsi di Yacht Presidenziale, chì mi pare assai preziosu in quantu à cuntribuisce à u sviluppu di a vela in u nostru paese è chì hè una di l'urganisazioni chì riflette megliu l'entusiasmu. di a republica. Semu assai felici d'esse sustenidori di stu impurtante avvenimentu in a vela, chì coincide ancu cù a visione di sustenibilità di u nostru gruppu.

“Una corsa unica al punto di incontro di culture”

Ekrem Yemlihaoğlu, presidente di l'Istanbul Offshore Yacht Racing Club, hà datu infurmazioni nantu à a tappa di Istanbul di a 2ª Corsa Internaziunale di Yacht Presidenziale: "Dopu à a tappa Muğla di a 2ª Corsa Internaziunale di Yacht Presidenziale, a nostra 2ª Tappa hè di novu in Istanbul, induve duie i cuntinenti si scontranu è hè unicu in u mondu. Hè eccitante d'urganizà una corsa in un locu cusì induve una parte hè l'Asia è una parte hè l'Europa. Cridemu chì hè un valore unicu per urganizà una urganizazione cù participazione internaziunale in un puntu induve i millaie d'anni di storia, religioni è culture di Istanbul si scontranu. Pretendemu chì ci sarà una lotta feroce nantu à a pista più unica di u mondu. Invitemu tutti i Istanbuliti à fighjà stu avvenimentu da u nostru stimatu ospite, Galataport Istanbul, in cunfortu, sicurità è eccitazione. Un ghjornu maravigliu vi aspetta è a vostra famiglia, induve pudete tuccà e vele si stende a manu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*