Elicotteru utilitariu T-70 vicinu à u primu volu

l'hélicoptère utilitaire très proche du premier vol
l'hélicoptère utilitaire très proche du premier vol

Sottu a dirigenza di a Presidenza di l'Industrie di a Difesa è u cuntrattu principali di TAI, u prugramma di l'elicotteru d'utilità T-70 risponde à i bisogni di sei utilizatori, à dì u Comandamentu di e Forze Terrestri, u Cumandamentu di l'Air Force, u Cumandante Generale di Gendarmeria, e Forze Speciali. Cumandu, a Direzzione Generale di Sicurezza è a Direzzione Generale di Foreste. Inseme cù a suite avionica IMAS (Integrated Modular Avionics System), l'attività di sviluppu, produzzione è integrazione di sistemi di navigazione, cumunicazione è di guerra elettronica per esse utilizati in elicotteri sò ancu realizati da ASELSAN.

In questu cuntestu, i studii di verificazione di u livellu di hardware, software è sistema di a suite avionica IMAS di novu sviluppu sò stati cumpletati. Dopu à a riunione di rivisione di preparazione di teste IMAS, chì hè una tappa impurtante sottu a rispunsabilità di ASELSAN, l'integrazione di a suite avionica IMAS à l'elicotteru prototipu S-70i situatu in u campus ASELSAN Akyurt hè stata cumpletata.

In u scopu di u prugettu, l'elicotteru mudellu S-70i di a cumpagnia Sikorsky serà pruduciutu in Turchia cù un mudellu di pruduzzione sottu licenza, è a licenza di produzzione risponde ancu à i bisogni futuri di Turchia. Quandu u Sistema di Gestione di Missione ASELSAN (IMAS), u software è u hardware chì hè statu sviluppatu da ASELSAN cumplettamente naziunale è originale, hè integratu invece di u sistema di gestione di volu è missione esistenti di l'elicotteru S-70i Black Hawk, l'elicotteru in u so a cunfigurazione finale serà chjamata T-70 Black Hawk.

L'avvenimentu di celebrazione, assistitu da tutti l'impiegati di l'ASELSAN chì anu cuntribuitu à a fine di sta tappa impurtante, hè stata tenuta in e strutture ASELSAN Akyurt cù a participazione di u Diputatu General Manager è u Capu di Settore MGEO Mustafa Kaval.

In u scopu di u prugettu, a riunione di rivisione di preparazione per e teste di livellu di piattaforma, chì hè a rispunsabilità di Sikorsky, hè stata ancu cumpletata. Hè previstu chì i testi in terra seranu cumpletati è u primu volu serà realizatu dopu chì l'appruvazioni di u volu hè ottenuta da u Sikorsky Quality Assurance Board (QAB), l'autorità di certificazione di u prugettu, in un futuru vicinu.

T-70

In u scopu di u prugramma, 70 T109 Utility Helicopters, chì saranu sviluppati partendu da Sikorsky Aircraft's Helicopter S70i, sottu u cuntrattu principale di TAI è i subcontrattori di Sikorsky, Aselsan, TEI, Alp Aviation, seranu pruduciutu in Turchia sottu licenza. U mudellu per i prossimi 10 anni serà consegnatu à un utilizatore differente

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*