Firmatu un Accordu di Acquistu di Veiculu per a Linea di Tram Çiğli

per l'acquistu di u tram elettricu izmir buyuksehir bozankaya hà firmatu un cuntrattu cù
per l'acquistu di u tram elettricu izmir buyuksehir bozankaya hà firmatu un cuntrattu cù

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà fattu un altru passu gigante per sviluppà u trasportu sustinibili in a cità. Per l'acquistu di u tram elettricu di 26 vitture chì deve esse adupratu nantu à e linee di tram in a cità, in particulare u Tram Çiğli, chì hè in custruzzione. Bozankaya Inc. Un accordu di compra hè statu firmatu cù Parlendu à a ceremonia di firma di u cuntrattu di circa 750 milioni di lire, u presidente Tunç SoyerEllu disse: "Fà investimenti permanenti, vale à dì, tesse İzmir cù reti di ferru, hè u nostru duvere à u populu di İzmir è à e generazioni future".

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà iniziatu a custruzzione di Çiğli Tram cun un investimentu di 414 milioni di lire per rinfurzà a reta di u sistema ferroviariu in u trasportu urbanu, hà fattu un altru passu gigante versu u trasportu sustenibile. municipalità metropolitana, Bozankaya Inc. cù Cigli, Konak è Karşıyaka hà firmatu un accordu mutuale per l'acquistu di 26 veiculi di tram elettricu chì travaglianu nantu à e linee. U vincitore di l'offerta, in quale 51 per centu di a cundizione di a località hè cercata per i veiculi per esse pruduciuti, hè prupostu cù una offerta di 749 milioni 750 mila TL. Bozankaya Inc. era diventata una ditta.

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir hà assistitu à a cerimonia di firma in İzmir Sanat. Tunç Soyer, Bozankaya Presidente di u Cunsigliu Aytunç Günay, Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu, Vice Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Barış Karcı è Eser Atak, Metro A.Ş. Raif Canbek, Presidente di u Cunsigliu, Metro A.Ş. Direttore Generale Sonmez Alev, Bozankaya i funzionari di a cumpagnia è i burocrati anu assistitu.

"Avemu spesu 26 miliardi TL per investimenti in u sistema ferroviariu"

Dicendu chì anu acceleratu i so investimenti in u sistema ferroviariu in Izmir dapoi u 2019 è pianificanu un investimentu di 26 miliardi di lire, Soyer hà dettu: "Ancu se l'investimenti in u sistema ferroviariu anu assai benefici à longu andà, sò caru à cortu termini, i prucessi di permessu. è u finanziamentu sò difficiuli, a so visibilità hè bassa, in breve, l’amministrazioni lucali.investimenti cù assai difficultà in termini di In fattu, questu hè u mutivu per quessa chì questi investimenti, chì sò digià stati cumpletati in e cità di u mondu, ùn sò micca stati ancu fatti in u nostru paese. Gestisce e nostre cità cù piani à cortu termine. Avemu ruttu sta cunchiglia in Izmir. Malgradu tutte e difficultà, avemu fattu passi audaci per investimenti à longu andà è hà dimustratu a vuluntà di realizà sei novi prughjetti di u sistema ferroviariu à u stessu tempu. Realizà questi investimenti permanenti, vale à dì, tesse Izmir cù reti di ferru, hè u nostru duvere à u populu di Izmir è à e generazioni future.

"A qualità di vita aumenterà ancu di più"

Dichjarà chì l'investimenti in u sistema ferroviariu aumentanu è e linee si allarganu, a necessità di novi veiculi di tramvia aumenta, Soyer hà dettu: "Per risponde à a dumanda crescente, u 27 di lugliu di u 2021; Avemu andatu à una licitazione aperta per l'acquistu di 26 setti di Tram Vehicles, 27 Spare Parts è 11 Strumenti Speciali. In u quadru di i criteri in a nostra specificazione, l'offerente più adattatu per l'offerta Bozankaya Cumpagnia hà vintu l'offerta cù 749 milioni 750 mila 49 TL. Hè per quessa chì simu inseme oghje per cumprà novi veiculi di tram è per allargà ancu a nostra flotta. Cù u cuntrattu chì firmaremu, ingrandemu a nostra flotta, chì hè attualmente custituita da 38 setti di veiculi di tram, da 26% cù 70 setti di veiculi di tram in a prima tappa è l'aumenta à 64 setti. I nostri novi veiculi di tram, Bozankaya instalazioni di a cumpagnia in Turchia è utilizendu "almenu 51% di parti domestiche" in a nostra specificazione, cun un disignu speciale per İzmir. Cù u cuntrattu, riceveremu dui di i nostri veiculi di tram in u 18u mesi. Una media di quattru veiculi seranu allora consegnati ogni mese. In u 27th mese, a consegna di tutta a nostra flotta serà finita. Ma crede chì andarà più in là. Credu chì l'acquistu di veiculi di tram d'oghje; Rinforzerà a nostra pulitica di trasportu publicu accessibile, sicura è amichevule per a natura è aumenterà ancu a qualità di vita di Izmir ".

Dichjarà chì aghjunghjenu un grande ingressu à Turchia cù e so esportazioni di tram, metro è autobus elettrici, Bozankaya Aytunç Günay, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, hà datu infurmazioni nantu à u set di veiculi 26 è hà dettu: "Avemu travagliatu per mette in serviziu di u populu di İzmir in un futuru vicinu è simu entusiasti. Semu entusiasti di serve u populu di Izmir ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*