I Campi Metropolitani di İzmir anu donatu barche à i agricultori sottu a presa

I Campi Metropolitani di İzmir anu donatu barche à i agricultori sottu a presa
I Campi Metropolitani di İzmir anu donatu barche à i agricultori sottu a presa

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà donatu duie barche à a Cooperativa di Pesca di Beydağ in u scopu di u sustegnu à i picculi pruduttori. Parlendu à a ceremonia di consegna in Beydağ, u presidente Tunç Soyer"Una di e più belle pianure di l'Egeu hè sottu à l'acqua per via di a presa è l'agricultura ùn hè micca pussibule. Per quessa, avemu consegnatu duie barche à a nostra cooperativa per rinvivisce a pesca in Beydağ. Continueremu ", disse.

Cuntinuendu u so sustegnu à u picculu pruduttore aumentendu, a Municipalità Metropolitana di İzmir hà donatu duie barche à a Cooperativa di Pesca di Beydağ. Parlendu à a cerimonia di consegna di barca in Beydağ, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Tunç Soyer, affirmannu chì i terreni agriculi sò stati persi per via di a diga custruita in u 2007, « Una di e più belle pianure di l'Egeu hè stata inundata per via di a presa è l'agricultura ùn hè più pussibule. Per a ghjente lucale, questu significa una seria perdita di ingressu. À a dumanda di u nostru sindaco di Beydağ Feridun Yılmazlar, avemu principiatu un studiu per vede s'ellu pudemu rinvivisce a pesca in a regione. Avemu datu duie barche à i nostri piscadori per sustene a nostra cooperativa. Continueremu ", disse.

Presidente Tunç Soyerhà ancu visitatu u lavu di diga cù barche donate. Presidente à a cerimonia di consegna Tunç Soyer è a so moglia Neptün Soyer, u sindaco di Beydağ Feridun Yılmazlar, u sindaco di Ödemiş Mehmet Eriş, u sindaco di Güzelbahçe Mustafa İnce, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di İzmir Ertuğrul Tugay, i membri di a cooperativa di pesca di Beydağ è i pescatori.

"Ora hè agricultura, micca pesca"

U sindaco di Beydağ Feridun Yılmazlar hà ringraziatu u sindaco Soyer è hà dettu: "Una di e trè pianure più belle di u mondu ùn hè più l'agricultura, ma a pesca. U nostru presidente Tunç Soyerhà furnitu supportu in barca à i piscadori per catturà pesci è per sustene e famiglie di quasi 50 di i nostri partenarii cooperativi. Grazie mille ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*