Naufragi epici di a vittoria di Çanakkale aperta à u turismu cù u Parcu Storicu Subacqueu di Gallipoli

I naufragi epichi di a vittoria di canakkale aperti à u turisimu cù u storicu parcu sottumarinu di Gallipoli
I naufragi epichi di a vittoria di canakkale aperti à u turisimu cù u storicu parcu sottumarinu di Gallipoli

I navi di guerra chì anu affundatu 106 anni fà nantu à a Peninsula Storica di Gallipoli, induve a Guerra di Çanakkale hà fattu, sò stati aperti à u turismu cù u "Parcu Storicu Subacqueu Gallipoli". I naufragi epichi di Çanakkale seranu u primu parcu sottumarinu cù u tema di a Prima Guerra Munniali. 106 navi affundate, cumpresa a corazzata reale britannica "HMS Majestic", affundata 14 anni fà fora di a costa di u Castellu di Seddülbahir, attrae l'attenzione di l'amatori di immersioni in u mondu cù e so storie misteriose.

L'apertura di u Parcu Storicu Subacqueu di Gallipoli, chì hè u puntu di scontru di i mari Egeu è Marmara è attrae l'attenzione di u mondu sanu cù i so tesori sottumarini, hè stata cun una ceremonia in u Castellu Seddülbahir. Vice-Ministru di Cultura è Turismu Nadir Alpaslan, Governatore di Çanakkale İlhami Aktaş, Vicepresidente di u Partitu AK Bülent Turan, Vicepresidente di u Partitu AK Çanakkale Jülide İskenderoğlu, Çanakkale Wars Gallipoli Historical Site Head İsmail Philippe Kaşdemir, Federazione Turca di Underwater Sports TSSF) President Prof. Dr. Şahin Özen è invitati anu participatu. A cerimonia, chì hà cuminciatu cù u filmu "Çanakkale Destinasyon", hà cuntinuatu cù un mumentu di silenziu è u cantu di l'Innu Naziunale.

"Çanakkale serà una di e più belle destinazioni di immersione"

Parlendu à a ceremonia, u Capu di u Situ Storicu di Çanakkale Wars Gallipoli, İsmail Kaşdemir, hà dettu: "In Çanakkale, ci hè stata una grande battaglia in mare è battaglie di terra, era una grande lotta. In u risultatu di quella grande lotta, ci era veramente una grande storia sottu u mare. Un tesoru pusatu. Una bella destinazione hè emersa induve un parcu sottumarinu hè furmatu in una zona di 14 chilometri quadrati cù 150 punti di immersione diffirenti, vale à dì quelli relitti. Canakkale serà una di e più belle destinazioni di immersione, candidata à esse u centru di immersione. Perchè di sicuru ci sò naufragi in ogni stazione di immersione, ogni centru di immersione, naufragi diffirenti, ma ogni naufragio hà una storia in u nostru Çanakkale. Ogni naufragio è ogni locu di immersione hà una memoria per a ghjente. Dunque, pensemu chì tuttu u naufragiu è tuttu l'inventariu sottumarinu lascerà grandi ricordi per u nostru populu. Questu hè u Situ Storicu di Çanakkale, chì serà un puntu di scontru in Turchia è in u mondu.

Dopu à u discorsu di u presidente di l'area İsmail Kaşdemir, u prugramma hà cuntinuatu cù u "Film promozionale di u Parcu Storicu di Gallibolu".

"Ùn solu a cima, ma ancu u fondu di Çanakkale hè un museu"

U vicepresidentu di u Gruppu di u Partitu AK Bülent Turan, chì hè ghjuntu à u podium dopu à u filmu introduttivu, hà dichjaratu chì anu datu un novu impetu à u turismu cù u Parcu Storicu Subacqueu di Gallipoli, è hà dettu: "Sotto a guida di u nostru presidente di campu, u nostru Ministeru di a Cultura. , avemu sunniatu di a nostra cità per un bellu pezzu, dimustrendu chì micca solu a cima, ma ancu l'oru hè un museu è hè preziosu.Semu nantu à un travagliu. Hà un grande inventariu di naufragi. Vivemu in un mondu induve, per ciò ch'e so, ùn ci hè micca attività di immersione culturale dapoi a Prima Guerra Munniali. Semu à a vigilia di un studiu assai diversu chì prisentarà l'inventariu culturale di a 1a Guerra Munniali è furnisce l'uppurtunità di immerse ".

"Veneranu in massa da tuttu u mondu"

Parlendu à a presentazione è a ceremonia di apertura di u Parcu Storicu Subacqueu di Gallipoli, u Vice Ministru di Cultura è Turismu Nadir Alpaslan hà dettu:

"106 anni fà, avemu scrittu una grande epica nantu à sta terra. Hè tistimuniatu in queste terri chì sacrificava a so vita per l'indipendenza di a nazione turca, a so devozione à a so patria, è fà ogni tipu di sacrifici per ella. Avemu stabilitu a grande Turchia cù a grande lotta chì avemu fattu quì. Avemu una grande rispunsabilità di realizà l'opere necessarie per dà u valore necessariu à i terri duv'elli sò stati fatti questi avvenimenti impurtanti. Siccomu Çanakkale hà un putenziale assai altu in questu sensu, hè assai impurtante per prumove è cummercializà in u mondu. Noi, cum'è u Ministeru di a Cultura è u Turismu, apremu un centru di immersione subacquea intruducendu un novu pruduttu. Dunque, Çanakkale hà un putenziale impurtante in quantu à a storia, a cultura è u turismu di immersione ".

Enfatizendu chì Çanakkale pò serve in ogni campu, eccettu u turismu di sci, Alpaslan hà dettu: "Sempre chì u turnemu in un pruduttu assai bonu. Fighjemu in u mondu. E persone di tutte e parte di u mondu s'affacciaranu quì. È aprirà a strada per u so sviluppu ulteriore ".

L'intruduzioni è a ceremonia di apertura di u Parcu Storicu Subacqueu di Gallipoli hè finita cù u spettaculu di scena di u Gruppu "Venera Ensemble" di l'Opera è di u Ballet Antalya State.

Viaghjà in a storia sottu à l'acqua

Sottu a dirigenza di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, u prughjettu di u Parcu Storicu Subacqueu di Gallipoli hè statu iniziatu in u 2017 da a Presidenza di u Situ Storicu di Gallipoli di a Guerra di Gallipoli, per fà di Çanakkale unu di i centri turistici di immersione più impurtanti in u mondu. In u 2019, un protocolu di supportu per u prugettu hè statu firmatu trà a Presidenza è l'Agenzia di Sviluppu di South Marmara. Studi di campu di u prugettu sò stati iniziati da u Centru di Ricerca TÜBİTAK Marmara sottu a cunsulenza di u Dipartimentu di Conservazione di Reliquii Culturali Subacquei di l'Università di Istanbul, è per via di studii d'inventariu chì durò dui anni, una destinazione chì permette di immersioni in una zona di 150 chilometri. hè statu creatu.

tempu sottu à u sottumarinu

U primu puntu di immersione in u Parcu Storicu Subacqueu di Gallipoli, induve a battaglia sottu à u mare in a Vittoria di Çanakkale, chì hè stata cuntata da a terra finu à oghje, hè ancu revelata, hè u cuirassatu britannicu "HMS Majestic" di 27 metri di longu affundatu. da u sottumarinu tedescu U-1915 fora di a costa di Seddülbahir u 21 di maghju di u 120. serà. I proiettili d'artiglieria inesploditi è a polvere da fucile nantu à a nave affundata à una prufundità di 24 metri attraeranu l'attenzione di l'amatori di immersione.

Andrea Massena, chjamatu dopu à unu di i mariscialli impurtanti di a Rivuluzione francese, è i navi affondati Saghalien chì andavanu in a so ultima missione cun ella, aspettanu a visita di l'amatori di immersione à una prufundità di 5-7 metri in a baia di Ertuğrul. I navi, chì mantenenu sempre a so forma, creanu l'impressione chì u tempu s'hè firmatu sottu à u mare.

I Helles Barges, chì sò stati utilizati per acquistà forniture durante i sbarchi in Çanakkale è anu ghjucatu un rolu efficace in u sbarcu di millaie di suldati in Çanakkale, scontranu ancu cù i so visitatori cù l'apertura di u Parcu Storicu Subacqueu di Gallipoli.

Storia unica sottumarina

I naufragi di Tekke Bay (W Beach), barges Arıburnu, barche Small Bone, Arıburnu Layteri, naufragi di Lundy, naufragi di HMS Louis, SS Milo è Tuzla ponu esse vistu in u Parcu Storicu Underwater di Gallipoli; Situata à una prufundità di 10 metri in a Baia di Akbaş, a Submarine Mania Network, chì hà fermatu decine di sottomarini durante a Guerra di Çanakkale, attira l'attenzione cum'è una bellezza storica unica chì i fotografi sottumarini devenu vede.

Vista spettaculare cù centinaie di criature marine

U battellu britannicu HMS Triumph, chì hè statu intarratu in l'acqui u 25 di maghju di u 1915 cù u so persunale 73, aspetta i so visitatori à una prufundità di 70 metri in Kabatepe cum'è un mausoleu.

Bebek Cliffs, chì cuntene centinaie di spezie viventi inseme è sò u locu induve a Cometa di Halley hè stata vista per a prima volta in a storia, sò ancu situati in i cunfini di u Parcu Storicu Subacqueu di Gallipoli. Offrendu centinaie di culori è spezie à i subacquei chì volenu sperimentà l'immersione attuale, i scoglii di Bebek sò un candidatu per diventà un locu indispensabile per l'amatori di immersione in u mondu.

I sforzi cuntinueghjanu à purtà i naufragi, chì sò cunnisciuti chì anu affundatu durante a Prima Guerra Munniali, ma chì ùn sò ancu stati scuperti, à u turismu di immersione in u Parcu Storicu Subacqueu di Gallipoli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*