Smyrna Ancient City svela cù u sustegnu di una bella energia

Smyrna Ancient City svela cù u sustegnu di una bella energia
Smyrna Ancient City svela cù u sustegnu di una bella energia

Güzel Enerji Akaryakıt A.Ş., una di e principali cumpagnie di carburanti in Turchia, prutege u so patrimoniu culturale in cunfurmità cù u so approcciu di responsabilità suciale corporativa. Mentre i scavi sò realizati da u Prufessore Associatu Doctor Akın Ersoy, un membru accademicu di u Dipartimentu di Archeologia Turco-Islamica in nome di l'Università İzmir Katip Çelebi, cù u permessu di a Direzzione Generale di Patrimoniu Culturale è Musei di u Ministeru di a Cultura di TR. è Turismu, cù u sustegnu di Güzel Enerji, l'Antica Cità di Smirne vene à a luce dopu à millaie d'anni.

Chjamatu dopu à e donne di l'Amazoni è basatu annantu à un sognu di u rè macedone Alessandru; L'Antica Smyrna / İzmir Excavations, unu di i prughjetti archeologichi più impurtanti realizati in u nostru paese, anu scupertu İçkale, Smyrna Theatre è Smyrna Agora in Kadifekale. In l'Agora di Smirne, una parte di quale hè attualmente aperta à i visitori, i travaglii cuntinueghjanu à l'Agora Basilica, una di e più grandi basiliche civili di l'antichità, l'antica Cunsigliu Municipale è l'Agora Roman Bath.

A Basilica Agora cuntene ancu a più ricca cullizzioni di graffiti di u mondu (Grafito). Cù questi graffiti, quasi ogni zona di a vita di ogni ghjornu in u Munnu Rumanu è l'Antica Smyrna / İzmir; credenze, battaglie di gladiatori, cummerciu, tecnulugia di navi, vita naturale, etc. infurmazione nantu à questu hè pussibule. Cù i scavi realizati in l'Agora di Smirne, si ponu ghjunghje à parechje scuperte è informazioni nantu à u tessulu residenziale è cummerciale di l'Ottumanu è di l'Epica Republicana di 500 anni, i lochi di cultu, e fontane di strada è a vita di ogni ghjornu in Kemeraltı è intornu. oltri i prudutti impurtati da lucale è European / Far East.

U Teatru Smirne, invece, hè statu purtatu à a luce di novu dopu à 2014 anni cù l'excavazioni di u 1.500 è cuntinueghja à esiste cum'è una di e grandi strutture teatrali di u mondu anticu cù una capacità di 20.000 persone.

Güzel Enerji Akaryakıt A.Ş. furnisce infurmazioni nantu à u prughjettu di l'excavazione di a cità antica di Smyrna, chì hè di grande impurtanza in quantu à a prumuzione storica è culturale di u nostru paese. U direttore di marketing Mert Kokulu hà dettu: "Comu sapete, in linea cù i nostri obiettivi di crescita, TOTAL Stations è marche M Oil, Güzel Enerji Akaryakıt A.Ş. unitu sottu un tettu in 2020. Oghje, sottu a licenza di distribuzione di carburante Güzel Enerji, furnimu serviziu cù un totale di stazioni 910 è una quota di mercatu di 6,5%, cù un totale di stazioni 251 in l'Egeu è stazioni 39 in Izmir, cù i nostri stazioni TOTAL è M Oil.

Per d 'altra banda, cum'è Güzel Enerji, in cunfurmità cù a nostra cunniscenza di a rispunsabilità suciale corporativa, sustenemu u prughjettu Smyrna Ancient City, di quale avemu statu unu di i sponsor da 2008, cù u scopu di prutezzione di u patrimoniu culturale di u nostru paese. Semu fieri d'avè cuntribuitu à sti studii chì miranu Mentre serve i nostri visitatori in cunfurmità cù u principiu di a satisfaczione incondizionata di u cliente, attachemu impurtanza à implementà prughjetti chì sò impurtanti per a nostra sucità è u nostru paese, è per sustene i nostri prughjetti attuali in termini di rispunsabilità suciale. Finu à u periodu di a pandemia, avemu urganizatu una larga varietà di attività per intruduce è amare a storia, in particulare à i zitelli è i ghjovani. Avemu accoltu più di 1.000 XNUMX zitelli è ghjuventù in queste manifestazioni, chì si sò accadute à una larga scala, da l'attellu di ceramica à l'incontri di filusufìa, da i ghjochi di intelligenza è di esplorazione in l'antica cità, per aiutà i nostri zitelli sorditi à scuntrà a storia. In u prossimu periodu, continueremu u nostru travagliu à piena velocità per presentà, amà è aduttà a storia à e novi generazioni ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*