L'applicazioni per u 4th International Red Crescent Friendship Short Film Festival Finitu

L'applicazioni per u Festival Internaziunale di Cortometraje di l'Amicizia di a Mezza Rossa sò finite
L'applicazioni per u Festival Internaziunale di Cortometraje di l'Amicizia di a Mezza Rossa sò finite

U Festival Internaziunale di Cortometraggi di l'Amicizia di a Mezza Rossa, chì si terrà per a quarta volta quist'annu, s'incontrerà cù i cinéfili trà 1-5 dicembre.

L'applicazioni per u 4th International Red Crescent Friendship Short Film Festival, urganizata da Balkon Film cù u sustegnu di u Ministeru di a Cultura è di u Turismu TR è a Direzzione Generale di Cinema, è chì si terrà sottu u paraplu di a Crescent Red Turca, sò finite. . 4 filmi di 5 paesi di 50 cuntinenti appiicati à u 448th Festival Internaziunale di Film d'Amicizia di a Mezza Rossa, chì hè statu tenutu quist'annu in memoria di Hacı Bektaş-ı Veli.

50 Applicazioni da 448 Paesi!

Esprimendu chì l'applicazioni venenu da tuttu u mondu à u festival, chì hà attiratu una grande attenzione nantu à e plataforme naziunali è internaziunali, u Direttore di u Festival Faysal Soysal hà dichjaratu chì i filmi 50 da i paesi 448 anu appiicatu à u 4th International Red Crescent Friendship Short Film Festival. Dichjarà chì i finalisti seranu annunziati in a cunferenza di stampa chì si terrà u marti 2 di nuvembre, Soysal hà dettu chì a qualità di i filmi applicati per i finalisti aumenta ogni annu è chì sò fieri chì i direttori prufessiunali anu scupertu è applicatu à u festival. . Soysal cuntinuò e so parolle cusì; "U nostru scopu hè di riunite e selezioni più esclusive, originali, artistiche è amichevuli in Turchia cù l'audienza, è di allargà l'orizzonti di u cinema è a nostra cultura artistica quant'è pussibule cù a lingua originale è libera di u cortu filmu. Avemu rializatu alcuni di i nostri scopi è sogni, è simu cuscenti chì avemu bisognu di travaglià più dura per u restu. Cù u sustegnu di i nostri amichi, speremu di lascià una bona è bella lascita à i ghjovani chì piglianu a strada di fà filmi dopu à noi. U festivale, chì hè partitu cù l'intenzione di rileghje u cuncettu di l'amicizia cù u putere di u sinemà, pensendu è aumentendu e so riflessioni in a nostra vita, face passi fermi in avanti. Hè stata una soffiata d'aria fresca per i cinéfili cù u so tema è a selezzione di filmi di qualità, avvenimenti è conversazioni chì riuniscenu invitati di l'esteru, è cataloghi unicu designati. U festival, chì hè diventatu più impurtante ogni annu, hà stabilitu un ponte sinceru trà u cinema è l'amicizia cù l'applicazioni chì hà accettatu da tuttu u mondu quist'annu.

Giuria principale di u Festival

In a ghjuria, chì serà presiduta da Atalay Taşdiken quist'annu; In a ghjuria presidatu da u direttore Atalay Taşdiken, chì hà vintu premi in festivals naziunali è internaziunali per i so filmi cum'è Mommo: My Sister, Meryem, Search Engine, Snow Red, Ah Yalan Dünya, Neşet Ertaş Documentary; Dopu à i so dui cortometraggi di successu, hà debutatu in u Festival di Film di Berlinu in u 2009, u so primu filmu "The Other Bank" in a sezione Generation, hà vintu premii da più di 50 festivals internaziunali è u so secondu filmu "Corn Island" hà vintu Crystal à Karlovy Vary. Festival Internaziunale di Film in 2014. U direttore georgianu Giorge Ovashvili, chì hà vintu u Globe Award è hè statu sceltu per u megliu film straneru in l'Accademia in 2015, hè u successu direttore kosovar Isa, chì hà fattu un nome per ellu stessu cù u so primu filmu Kosovo "Three". Windows and a Hanging ", chì hà dumandatu u Premiu di l'Academia per u megliu film in lingua straniera in 2014. Dapoi u 2000, Qosja hà agitu in parechji filmi in a nova era di u cinema turcu, hà agitu in filmi chì anu successu in i festivals naziunali è ancu in i festivali naziunali. festivali internaziunali cum'è Cannes, Montreal, BFI London, è cù u so successu in l'ultimu film Walnut Tree, u 27th International Adana Golden Boll Film Festival Serdar Orçin, chì hà vintu u "Best Actor Award" in u campu accademicu. In più di i so rializazioni, u presidente fundatore di u Dipartimentu di Cartoon è Animazione di l'Università Bahçeşehir Prof. Dr. Eda Nazli Noyan.

L'applicazioni per u "Attellu di Short Film" Cuntinueghjanu

Frà i parlanti di u Short Film Workshop, chì si terrà in parte di u 4th International Red Crescent Friendship Short Film Festival è induve i participanti riceveranu certificati; Hà vintu u Premiu di u Best Film Turcu da Eskander Art Critics in 2013 cù u so primu filmu "Üç Yol" è u Premiu di u Best Promising Director à u 25th Ankara Film Festival. Faysal Soysal, chì hà vintu u Best Film and Best Editing Awards in . Director è l'attrice Afsaneh Pakroo, chì hà travagliatu cum'è direttore à u stessu tempu cum'è direttore è hà vintu diversi premii, hè scenarista è direttore in a cumpagnia di produzzione Sinegraf, chì travaglia in u sviluppu di u prugettu cù Seven Arts Pictures, una di l'impurtanti cumpagnie cinematografiche di Hollywood, è trasmessa in TRT Aybars Bora Kahyaoğlu, u direttore di documentarii intitulati Flour Cities, Enemies of Sports, Changing Cities, curatore di parechje mostre à l'esteru, è "Legal Legal" in Turchia. Canol, u pruprietariu di l'esibizioni "Lynching", "Communication Missing", "Code" è "Showcase", è u coordinatore di a produzzione di Hollywood "Argo" diretta da Ben Affleck, è u pruduttore di filmi cum'è "Three Paths". , "The Hive", "Blood Ties". Balkaya hè u membru fundatore di u Bosphorus Film Festival, chì hè statu numinatu per a categuria di Best Cinematography à l'Antalya Golden Orange Film Festival quandu era solu 16 anni, cù u so primu filmu ". Quale Film" in u 2011, è era u cinematographer di i filmi "Honeymoon" è "23 Musketeers". Emre Pekçakır, un cinematographer chì faci ancu a so professione cù publicità, documentarii è prughjetti di film promozionale.

Limitu di 20 persone in a participazione

In più di questu, pruduzzione in diversi formati cum'è documentariu, animazione, sperimentale è video-arte, chì a durata ùn supera micca i minuti 30, senza u limitu di l'annu di pruduzzione, ponu ancu applicà à a categuria di screening non cumpetizione. Sti pruduzzione seranu valutate da a decisione di u Pre-Jury in una di e sezioni Quaranta Anni di Memoria, Panorama è Perspettiva umana di u festival.

À u festivale, induve quasi 100 mila premii in cash sò stati attribuiti l'annu passatu, premii in soldi considerablei è premii di supportu tecnicu sorpresa seranu datu per sustene i cortometraggi è i so registi quist'annu.

U 4th International Red Crescent Friendship Film Festival, chì hè statu urganizatu in cuuperazione cù parechje istituzioni cum'è u Ministeru di a Cultura è u Turismu TR, a Direzzione Generale di Cinema, a municipalità di Beyoğlu, a municipalità di Zeytinburnu, l'Istitutu Yunus Emre, era u direttore di u XNUMXth International. Red Crescent Friendship Film Festival, è u so presidente onorariu era u presidente Red Crescent Dr. Kerem Kinik face.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*