2-Day National Cyber ​​Shield Exercise Started

L'eserciziu di u cyber shield naziunale di ghjornu hè cuminciatu
L'eserciziu di u cyber shield naziunale di ghjornu hè cuminciatu

L'Esercitu Naziunale di Cyber ​​​​Shield di 2 ghjorni hà iniziatu. Enfatizendu chì a cibersicurezza hè avà un prublema di sicurezza naziunale, u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu: "In u scopu di l'Esercitu Naziunale di Cyber ​​​​Shield 2021; E squadre di cibersicurezza di 36 diverse istituzioni è urganisazioni da a salute à l'educazione, l'energia à a banca, a trasmissione à a gestione di l'acqua è 135 esperti di cibersicurezza in queste squadre anu l'uppurtunità di pruvà a so cunniscenza è e so cumpetenze.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà parlatu à l'Esercitu Naziunale di Cyber ​​​​Shield. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì cù l'innuvazioni di l'avanzamentu di a tecnulugia, hè stata sperimentata una fase altamente sviluppata di l'era di a cumunicazione è di l'informazione, "Ora, cuncetti cum'è luntanu vicinu, cunnisciuti scunnisciuti sò diventati senza significatu, e fruntiere sò diventate trasparenti, è ostaculi à mutuale. l'interazzione sò largamente eliminate. Grazie à l'uppurtunità offerte da a forte infrastruttura informatica è di cumunicazione di u nostru paese; Avemu u scopu di offre suluzioni chì emergenu à l'intersezzione di u settore di u trasportu è di e tecnulugia di l'infurmazione è di a cumunicazione à u serviziu di i nostri citadini.

INVESTIMENTU FATTU PER CUMUNICAZIONI 92 BILLION TL

Nutendu chì u sviluppu in u settore di a cumunicazione è l'informatica hà guadagnatu un grande impulsu cù u travagliu di i guverni di u Partitu AK in l'ultimi anni 19 sottu a guida di u presidente Erdoğan, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"A quantità d'investimentu chì avemu fattu per a cumunicazione trà u 2003 è u 2021 hà righjuntu 92 miliardi di lire. U numaru d'autorizazioni in u nostru settore di cumunicazioni elettroniche, chì era 2003 in u 126, hè aumentatu à 2021 in u sicondu trimestre di u 2. Mentre a dimensione di u settore IT in u nostru paese era 806 billion TL in 2003; In 21, hè aumentatu à 2020 miliardi TL. In l'ultimu annu solu, a crescita di a nostra industria hà righjuntu u 189 per centu. Mentre i nostri abbonati in Internet à banda larga eranu 24 milioni in a prima mità di 2020, hè aumentatu di 78 per centu in a prima mità di questu annu. Cusì, hà righjuntu 9,3 milioni. U numeru di i nostri abbonati cumunicazione trà e machini; In u 86, era 2011 milione 1 mila. Oghje quellu numeru hè aumentatu à 56 milioni. Grazie à l'infrastruttura di u nostru paese, chì avemu rinfurzatu cù questi investimenti, a continuità di u serviziu hè stata assicurata in tutti i settori durante u focu di Kovid-7 ".

L'USU DI L'INTERNET A BANDA LARGA CRESCE 77 PERCENT DURANTE L'EPIDEMIA

Enfatizendu chì a necessità di l'internet hè aumentata significativamente durante u prucessu epidemicu, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu chì l'usu mensuale di l'internet in banda larga fissa, chì era 2019 GigaByte in l'ultimu trimestre di u 119, hè aumentatu à 2021 GigaByte in u secondu trimestre di u 77 cun un aumentu. di 211 per centu. Enfatizendu chì l'usu di a banda larga mobile hè aumentatu di 45 per centu da 7,2 GigaByte à 10,5 GigaByte per mese, Karaismailoğlu hà dettu: "Malgradu u periodu pandemicu difficiule chì hà scuzzulatu l'economie giganti di u mondu, l'investimentu tutale di l'operatori di telecomunicazioni è di telecomunicazioni di Turchia hè aumentatu di 27,3 per centu. paragunatu à l'annu precedente, hè stata à circa 2020 miliardi TL in 13 cù un aumentu di XNUMX per centu. Cum'è u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture, pudete esse sicuru chì avaremu a strada per questi investimenti è cuntinuemu à accelerà ".

U COSTU DI PERdite DA L'ATTACCHI CYBER AMMUNTA A $ 6 TRILLIONI IN U MONDU

Sottulineendu chì sustenenu fermamente l'investimenti in R&D è l'innuvazione, Karaismailoğlu hà fattu e valutazioni seguenti:

"Cusì, avemu u scopu di sustene u sviluppu di u nostru paese, di elevà a cunniscenza suciale è a cuscenza, è di prisentà una amministrazione publica efficace è efficiente à a nostra nazione. Ùn avemu mai cunsideratu u sviluppu di l'infrastruttura di cumunicazione è i servizii solu solu. L'impurtante era chì sti servizii si sparghjenu à a nostra geugraffia à a velocità ch'elli si sviluppavanu è chì tutti i nostri citadini puderanu prufittà. Cù sta capiscitura, continueremu à travaglià cum'è u Ministeru per furnisce servizii sicuri, di qualità, senza interruzzione à a nostra nazione à costi accessibili. Tuttavia, hè evidenti chì l'usu di e tecnulugii di l'infurmazione è di a cumunicazione hà aspetti pusitivi è ancu diverse minacce cibernetiche. A cibersicurezza hè unu di i punti di l'agenda più impurtanti micca solu per l'individui, ma ancu per l'imprese è l'urganisazioni internaziunali. Ancu e cumpagnie d'assicuranza anu cuminciatu à lancià prudutti per a cibersigurtà. A cibersigurtà hè avà un prublema di sicurezza naziunale. Sicondu a ricerca internaziunale, hè previstu chì u costu di perdite da attacchi cibernetici righjunghji $ 2021 trilioni in u mondu in u 6 ".

PIEMU MISURE SERIE IN CYBER SECURITY

Dichjarà chì assicurà a sicurezza cibernetica naziunale hè l'agenda prioritaria di tutti, Karaismailoğlu hà dettu: "Per attacchi cibernetici, l'infurmazione di u contu bancariu di l'utilizatori di l'informatica pò esse ottenuta, è ancu accede à i secreti militari è pulitichi di un paese, facendu aeroporti, centri finanziari, centrali elettriche. , sistemi di trasportu è cumunicazione è ospedali inoperabili. Per quessa, avemu pigliatu è implementendu misure assai serii in quantu à a cibersecurità.

STRATEGIA NAZIONALE DI CYBER SECURITY E PIANI D'AZIONE IMPLEMENTATI

Dicendu: "Cum'è u Ministeru, hè a nostra priorità di sviluppà suluzioni proattive è piglià misure per prevene l'attacchi cibernetici à i quali i nostri citadini ponu esse esposti", u Ministru di i Trasporti Adil Karaismailoğlu hà ricurdatu chì a Strategia Naziunale di Cibersicurezza è i Piani d'Azione sò stati. implementatu.

Karaismailoğlu, in u documentu di strategia chì copre u periodu di 2020-2023; Ellu disse chì l'ugettivi di prutezzione di l'infrastrutture critiche, u sviluppu di a capacità naziunale, a lotta à a cibercriminalità, l'usu di e tecnulugia di nova generazione in modu sicuru, l'integrazione di a cibersecurità cù a sicurezza naziunale è u sviluppu di a cooperazione internaziunale sò inclusi. Spieghendu chì i sforzi operativi per prevene l'attacchi cibernetici è furnisce a dissuasione sò realizati da u Centru Naziunale di Risposta à l'Incidenti Cyber ​​​​(USOM), chì opera in l'Autorità di Tecnulugia di l'Informazione è di Comunicazione (BTK), Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"USOM, per migliurà a cunniscenza di a cibersecurità in tuttu u paese è per prevene e minacce cibernetiche; Cuntinueghja a so attività per generà allarmi, emette avvisi è annunzii, piglià u cuntrollu di l'incidentu cù squadre di risposta in situ in situazioni critiche, è furnisce una coordinazione naziunale per risponde à incidenti cibernetici. Sutta a coordinazione di l'USOM in u nostru ecosistema di sicurezza cibernetica, SOME settoriali è istituzionali in 916 istituzioni è urganisazioni travaglianu versu a prutezzione di u ciberspaziu di u nostru paese. In u ciberspaziu, cum'è sapete, ùn ci hè micca una zona nettamente demarcata trà i paesi. Per quessa, avemu cura è sviluppemu a spartera di l'infurmazioni è a cooperazione efficaci cù attori internaziunali. Participemu è cuntribuisci à l'attività di pulitica è strategia di l'urganisazione internaziunali cum'è l'ONU, l'OTAN, l'OSCE, u G20, l'OCDE, u Cunsigliu Turcu è u D8 ".

HÈ IMPORTANTE DI PRODUCE UN SOFTWARE DOMESTICO È NAZIONAL

Da u Ministeru è BTK; Nutendu chì anu implementatu a cooperazione bilaterale cù parechji paesi cù memorandums d'intesa nantu à a cibersecurità, u Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di pruduce software domesticu è naziunale à questu puntu.

Enfatizendu chì a cibersecurità di l'infrastrutture critiche deve esse prutetta 7/24, Karaismailoğlu hà dettu: "Ùn l'avemu micca affidatu à un software straneru. Avemu ancu implementatu prughjetti assai impurtanti in questu sensu. Avemu impeditu centinaie di millaie di attacchi diretti à Turchia in l'ultimi anni 4 cù l'applicazioni KASIRGA, AVCI è AZAD chì avemu sviluppatu interamente cù risorse domestiche è naziunali. U sviluppu di u software domesticu è naziunale in u campu di a sicurezza cibernetica hè indispensabile per noi. Avemu da avè l'ultime opportunità tecnologiche in u campu di a cyber security ", disse.

Karaismailoğlu hà dettu: "Si tratta di cambià à 5G cù i prudutti di rete pruduciuti cù strutture domestiche è naziunali", è hà dichjaratu chì u putenziale di produzzione domestica in Turchia hè stata attivata cù studii cum'è u Cluster di Tecnulugia di Comunicazione stabilitu per 5G è u Test Open 5G Valley. Campu.

A 5G PREVEDE CREARE 2035 MILIONI DI IMPUGNI DIN 23

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Karaismailoğlu hà dettu: "U prughjettu serà un strumentu micca solu per u sviluppu di u produttu, ma ancu per noi per lancià marchi mundiali. Cuntinuemu i nostri investimenti per aumentà a prevalenza di l'infrastruttura di fibra, chì hè critica per 2035G, chì hè prevista di cuntribuisce 4 trilioni di dollari à l'ecunumia mundiale è di creà 23 milioni di posti di travagliu per u 5. Per questu, pigliamu l'opinioni di l'operatori, i pruduttori è altri attori di u settore. Avemu da aumentà e cumpetenze di e squadre di risposta à l'incidente ciberneticu cuntinuendu u nostru sustegnu per u sviluppu è a produzzione di hardware è software domesticu è naziunale chì risponde à i bisogni di u settore in u campu di a cibersecurità.

I CYBERHIRATS È L'ESPERTI TROVANE SPECIALISTI CONTRA

Cunsiderendu chì a risposta à l'incidentu ciberneticu hè una copertura sana prima, durante è dopu l'incidentu; Nutendu chì continuanu à sviluppà u so approcciu proattivu di difesa cibernetica, Karaismailoğlu hà datu e seguenti informazioni nantu à l'esercitu:

"Cù questu eserciziu, avemu da scopu di migliurà a capacità di e nostre istituzioni participanti per resiste à l'attacchi cibernetici, migliurà a so coordinazione interna è interistituzionale, è aumentà u so livellu di preparazione. In questu prucessu, e nostre istituzioni sperimentanu i risichi è l'impatti di a cibersicurezza attuale è diventeranu una parte di a cooperazione naziunale in a prevenzione di e minacce cibernetiche. Inoltre; Avemu dinò u scopu di cuntribuisce à i so studii futuri, chì li permette di vede e so carenze in l'ambiente di simulazione. I nostri esercizii naziunali di cibersicurezza sò ancu una piattaforma preziosa per sparta esperienze trà e nostre istituzioni. In u scopu di u National Cyber ​​​​Shield Exercise 2021; Da a salute à l'educazione, da l'energia à a banca, da a publicazione à a gestione di l'acqua, squadre di cibersecurità di 36 istituzioni è urganisazioni diverse è 135 esperti di cibersicurezza in queste squadre anu l'uppurtunità di pruvà a so cunniscenza è e so cumpetenze. In u risultatu di sti esercizii; Cyber ​​​​pirate è terroristi trovanu prufessiunali esperti davanti à elli. Grazie à l'esperti cibernetici chì avemu furmatu; Se ci sò, chjuderemu i nostri lacune è truvamu i metudi per eliminà l'attacchi in u modu più efficau. U nostru eserciziu, chì a so infrastruttura tecnica hè stata sviluppata cumplettamente da USOM, hè custituita da diverse scenarii cumpresi i tipi più cumuni di attacchi cibernetici, minacce realistiche è i vettori di minaccia più aghjurnati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*