L'esportazioni d'oliva di tavola anu superatu 150 milioni di dollari

L'esportazioni d'oliva di tavola anu superatu i milioni di dollari
L'esportazioni d'oliva di tavola anu superatu i milioni di dollari

In l'esportazione d'alivi da tavola, a stagione 2020/21 hà lasciatu un novu record. Turchia hà passatu u limitu di 150 milioni di dollari per a prima volta in a so storia in l'esportazioni d'alivi da tavola.

L'alivu, chì hè definitu cum'è l'arburu immortale chì a so patria hè l'Anatolia, offre 2020 mila tunnellate d'alivi da tavola à l'umanità in a stagione 21/430, malgradu u riscaldamentu glubale.

L'industria d'oliva turca hà esportatu 430 tunnellate di 88 mila tunnellate di rendiment d'alivi da tavola, è hà purtatu in valuta straniera di 430 milioni 150 mila dollari à u nostru paese.

In Turchia, in a stagione 2019/20; 84 tunnillati di l'espurtazioni d'alivi da tavola, in cambiu di l'ingudu in cambiu hà guadagnatu 417 milioni di dollari.

Mentre l'alivi neri eranu 67 mila 90 tunnillati è 114 milioni 247 mila dollari in l'espurtazioni d'alivi da tavola, l'esportazioni d'alivi verdi anu mostratu un rendimentu di 21 mila 305 tunnellati è 35,8 milioni di dollari in ingressu di valuta straniera.

Espristendu chì 2002 milioni d'alivi guadagnati da Turchia dopu à u 90 sò trà l'arburi fruttifichi, è aspettanu chì a cugliera d'alivi aumenterà ogni annu, u presidente di l'Associazione di l'Esportatori d'Oliva è d'Oliu Egeu, Davut Er, hà dettu chì, ancu s'è u rendiment di l'alivi da tavola è L'oliu d'aliva in a stagione 2021-22 ùn hè micca statu annunziatu, seria più altu ch'è in l'anni precedenti, hà enfatizatu chì anu indizi è chì anu u scopu di esporà 2021 mila tunnellate d'alivi da tavola in a stagione 22/100.

I primi di sustegnu à i pruduttori duveranu esse aumentati

Rimarchendu chì l'effetti di u riscaldamentu glubale sò stati risentiti assai in l'ultimi anni, u presidente Er hà dettu: "Ci sò stati aumenti astronomichi in tutti i costi di input, in particulare fertilizzanti, pesticidi è fuel oil, chì sò l'articuli di costu impurtanti di u pruduttore d'alivi. Per chì i nostri pruduttori possanu cura di i so arburi, i premi dati à i nostri pruduttori devenu esse aumentati à 3 TL per l'oliu d'oliva è 75 kurus per l'alivi di granu ", disse.

Mentre a Germania hè u primu postu in l'esportazioni d'alivi neri di Turchia cù una quantità di 33,5 milioni di dollari, avemu esportatu 18,8 milioni di dollari d'alivi neri in Iraq. In l'esportazione di l'alivi da tavola, in Romania, unu di i mercati tradiziunali di l'esportazione; Avemu riesciutu à esportà 17,7 milioni di dollari d'alivi neri. US $ 8 milioni, Bulgaria; Hà dumandatu 7,1 milioni di dollari d'alivi neri turchi.

In l'esportazione di l'alivi verdi, l'Alimagna ùn abbandunò u primu locu cù una dumanda di 8,8 milioni di dollari, mentre chì l'Iraq seguita a Germania cù una dumanda d'oliva verde di 7,1 milioni di dollari. L'USA hà pigliatu u terzu postu di a cima cù 3 milioni 75 mila dollari d'impurtazioni turchi d'oliva verde.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*