L'esportazioni di fichi secchi anu superatu 72 mila tunnellate

L'esportazioni di fichi secchi ammontavanu à milla tunnellate.
L'esportazioni di fichi secchi ammontavanu à milla tunnellate.

Turchia hà lasciatu una stagione d'esportazione riescita in fichi secchi, chì sò cunsiderati u fruttu sacru in tutte e religioni monoteistiche è sò indispensabili per i tavulini di Natale. Mentre a Turchia hà esportatu 2020 mila 21 tunnellate di fichi secchi in a stagione 72/145, hà ottinutu un ingressu in cambiu di 256 milioni 915 mila dollari.

I fichi secchi anu guadagnatu $ 110 per tonna

Realizà u 60 per centu di l'esportazioni di fichi secchi di u mondu solu, l'esportazioni di fichi secchi di Turchia in a stagione 2019-20 ammontavanu à 69 mila 786 tunnellate equivalenti à 241 milioni 857 mila dollari. Mentre l'esportazioni di fichi secchi anu aumentatu di 3 per centu nantu à a basa di quantità, l'aumentu di l'ingudu in cambiu hà righjuntu u 6 per centu. U prezzu di l'esportazione di fichi secchi era valutatu à 110 dollari per tonna.

A seconda stagione più successu hè stata

Descrivendu i fichi secchi cum'è unu di i prudutti di prestigiu di Turchia, u presidente di l'Associazione esportatori di frutti secchi è prudutti di l'Egeu, Birol Celep, hà dettu chì, cum'è esportatori turchi, facenu un grande sforzu per esportà fichi secchi, chì hè un pruduttu dipendente di l'esportazione, à u valore. si meritanu, è cun a pace di mente chì anu cumpiitu e so rispunsabilità.Ellu hà dichjaratu ch'elli anu lasciatu a stagione 2020/21 è chì anu firmatu a seconda stagione più riescita dopu à u livellu di l'esportazione di 2014 mila 76 tunnellate in 901.

USA, u novu pruprietariu di a cima in l'esportazioni di fichi secchi

Informendu chì anu esportatu u 2020 per centu di e 21 mila tunnellate di cugliera in a stagione 85/85, Celep hà dettu: "Avemu consegnatu fichi turchi à e persone di 114 paesi. Realizzemu u Prughjettu TURQUALITY, induve prumove i prudutti alimentari turchi per cunsumà più prudutti alimentari turchi in i Stati Uniti, u più grande importatore di alimenti in u mondu. Questa stagione, e nostre esportazioni di fichi secchi in i Stati Uniti anu aumentatu da 14 per centu da 33 milioni di dollari à 38 milioni di dollari. L'USA s'arrizzò da u terzu à u primu trà i paesi à quale esportemu i fichi più secchi. Avemu u scopu di superà i 50 milioni di dollari in esportazioni di fichi secchi in i Stati Uniti in l'anni à vene ".

I frutti di i Prughjetti TURQUALITY sò cugliera

Ricordendu chì anu realizatu un Prughjettu TURQUALITY chì copre u Giappone, a Corea di u Sudu è a Cina trà u 2016 è u 2020, Celep hà cuntinuatu e so parolle cusì: "L'Estremo Oriente, chì accoglie u 40 per centu di a pupulazione di u mondu è hè ansiosu di tastà novi sapori, hè unu. di i nostri mercati di destinazione in l'esportazioni di fichi secchi. In a stagione 2020/21, e nostre esportazioni di fichi secchi in Giappone anu aumentatu da 22 per centu da $ 7,4 milioni à $ 9,1 milioni, e nostre esportazioni in Cina anu aumentatu da 10 per centu da $ 5,8 milioni à $ 6,4 milioni, e esportazioni di fichi secchi in Corea di u Sud anu aumentatu da 27 per centu. per centu da $ 1,8 milioni à $ 2,4 milioni. Cuntinueremu e nostre attività di prumuzione in u prossimu periodu per chì i nostri fichi secchi sò più cunsumati in u Far East.

U mercatu europeu ferma forte

Ricordendu chì u mercatu tradiziunale d'esportazione di fichi secchi turchi hè l'Europa, u presidente Celep hà dettu chì e nostre esportazioni di fichi secchi in i paesi di l'UE, chì era di 2019 milioni di dollari in a stagione 20/109, anu aumentatu à 2020 milioni di dollari in a stagione 21/115, mentre a UE hà avutu una parte di 45 per centu in i nostri esportazioni di fichi secchi, è i 37 milioni di dollari di Germania sò in u primu locu cù a dumanda, cù 35 milioni di dollari à Francia è Italia; Hà dichjaratu chì avemu esportatu 11 milioni di dollari di fichi secchi.

In a stagione 2021/22, u scopu hè di 65 mila tunnellate di esportazione.

Enfatizendu chì aspettanu una diminuzione di u 2021 per centu in u rendiment di fichi secchi in a stagione 22/12, u presidente di l'Associazione di l'Esportatori di Frutti Secchi è Prodotti Egei, Birol Celep, hà aghjustatu chì anu u scopu di esportà 65 mila tunnellate di fichi secchi in a nova stagione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*