Versu a fine di l'investimentu di ASPİLSAN in Batterie Lithium-Ion

L'investimentu di batterie di lithium-ion di Aspilsa hè versu a fine
L'investimentu di batterie di lithium-ion di Aspilsa hè versu a fine

U 80% di a custruzzione di u primu stabilimentu di produzzione di batterie di lithium-ion di Turchia per esse stabilitu in Kayseri da ASPİLSAN Energy hè statu finitu.

Stabbilita in a Zona Industriale Organizzata di Kayseri in u 1981 cù i cuntributi di l'imprese caritativi, ASPİLSAN Energy aghjusta u putere à e Forze Armate Turche (TSK) producendu batterie è batterie specifiche per i dispositi utilizati secondu i bisogni di unità militari.

A fabbrica, chì s'hè migliurata cù l'investimenti chì hà fattu, furnisce u putere à quasi tutti i tipi di dispusitivi portatili o prudutti tecnologichi wearable venduti in u mondu sanu cù e batterie chì pruduce oghje.

ASPİLSAN cuncepisce ancu a radiu di TAF, u sistema di visione notturna, u sistema di jamming, u sistema anti-tank è e batterie di u sistema roboticu utilizati in a scansione di mine, l'eliminazione di bombe, e batterie è e batterie utilizzate in missili è kit di guida, è batterie anti-torpedo.

80% di a custruzzione hè finita

Sicondu l'infurmazioni ricevuti da ASPİLSAN, 25 per centu di a custruzzione hè stata finita in u primu stabilimentu di produzzione di batterie di lithium-ion di Turchia, chì hà una zona chjusa di 80 mila metri quadrati, chì hè stata fundata in a Zona Industriale Organizzata di Mimarsinan in uttrovi scorsu. annu è principià a produzzione di massa in un futuru vicinu.

À u listessu tempu, i bisogni di l'industria di a difesa è di u settore privatu seranu scontri in u stabilimentu, chì pruducerà in massa batterie di lithium-ion in Auropa, è travaglià nantu à u sviluppu di celle di batterie di diversi tipi, dimensioni è tecnulugia. continuerà in u futuru.

Mentre chì ASPİLSAN, chì porta studii per a produzzione domestica, hè attualmente dipendente da l'esteru solu per u supply cell, diventerà l'unica cumpagnia di produzzione di cellule in a regione cù un novu investimentu. A fabbrica, chì finisce a dependenza straniera in questu sensu, furnisce a produzzione completamente domestica quandu e mine, cum'è nichel, cobalt è manganese, da esse usate cum'è materie prime sò furnite da u paese. U numeru tutale di u persunale in u stabilimentu di produzzione hè previstu di esse 2022 in 300 è 2023 in 400.

Cuntribuisce ancu à "Automobile di Turchia"

A prima batteria chì esce da a linea di produzzione serà di tipu cilindrico, cù una capacità di 2,8 ampere-ora è una tensione di 3,6 volti. U stabilimentu, chì sarà custituitu di trè parti: preparazione di l'elettrodi, assemblea di batterie è linee di furmazione, avarà una capacità di produzzione di 60 batterie per minutu. Batteries chì ponu funziunà à bassu temperature pò esse aduprate in una larga varietà di sistemi di batterie, postu chì anu un altu C-rate (tariffa di scaricamentu). Celle cù cellule cilindriche, ma cù capacità più altu, ponu ancu esse prudutte in i stessi sistemi di macchina in a fabbrica.

Hè destinatu à compie a stallazione di sistemi di macchina in ghjennaghju 900 in a fabbrica, chì u costu apprussimativu hè previstu per esse trà 1 milioni è 200 miliardi 2022 mila lire, è per inizià a produzzione di massa in aprile 2022. ASPİLSAN, chì si prepara à cuntribuisce à l'automobile chì deve esse prodotta da u Gruppu d'Intraprisa Automobile di Turchia (TOGG), serà capace di pruduce batterie domestiche per TOGG quandu a seconda fase di l'investimentu hè finita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*