L'unica centrale nucleare flottante in u mondu aperta à i visitatori per a prima volta

L'unica centrale nucleare flottante in u mondu hè stata elogiata da l'ambientalisti
L'unica centrale nucleare flottante in u mondu hè stata elogiata da l'ambientalisti

A centrale nucleare flottante di Rosatom, Akademik Lomonosov, in Pevek, a Regione Autonoma Chukotka di Russia, hè stata aperta à i visitori per a prima volta in parte di un tour publicu. Ecologisti, accademichi è rapprisentanti di l'associazioni publiche anu participatu à a tour di studiu guidata da Alexey Yekidin, unu di i ricercatori principali di l'Istitutu di Ecologia Industriale di u Branch Ural di l'Academia Russa di Scienze.

I participanti anu visitatu a centrale nucleare flottante per cullà è analizà e dati nantu à a sicurità ambientale è di a radiazione, è ancu per valutà a facilità è u so funziunamentu generale, è per sparte i risultati cù u publicu. L'ambientalisti anu fattu diverse misurazioni in u circondu di a stazione è in a cità di Pevek.

I scuperti anu revelatu chì a radiazione di fondo, sia intornu à a centrale nucleare flottante sia in a cità di Pevek, hè causata da solu fonti naturali, cum'è i radionuclidi naturali è a radiazione còsmica. Sicondu i scuperti, hè statu ancu determinatu chì u valore mediu di a radiazione detta ùn hà micca più di 0.12 μSv / h in i dui rigioni.

Alexey Yekidin, unu di i principali ricercatori di l'Istitutu di Ecologia Industriale di u Branch Ural di l'Academia Russa di Scienze, hà dettu in una dichjarazione annantu à u sughjettu: "Più di 20 misurazioni sò state fatte in a zona industriale di a Centrale Nucleare Floating. (FNPP), intornu à ellu è in a cità di Pevek, è artificiale Nisun radionuclide hè statu rilevatu. Per quessa, hè statu cunclusu chì u funziunamentu di a centrale nucleari flottante ùn affetta micca negativamente a cundizione radioecologica di a regione.

In a so dichjarazione, Alan Khasiev, presidente di u Cunsigliu di Coordinazione di u Muvimentu Ambientale Publicu Interregionale "Oka", hà dettu: "U nostru prugramma hè statu implementatu da u 2010. Duranti stu tempu, avemu realizatu 44 visite d'ispezione ambientale à grande scala à parechje di e NPP cuncepite in Russia chì operanu in Russia è à l'esteru, è ancu in e NPP in costruzione. U viaghju ecologicu intornu à Pevek cù a centrale nucleare flottante hè a tappa finale di stu prugramma.

U membru di u Partitu Verdi è biologu Larisa Kosyuk hà fattu e valutazioni seguenti: "U Prughjettu FNPP pò esse un esempiu di tecnulugii verdi in u settore energeticu in u cuntestu di a regulazione di l'emissioni di carbonu introduttu da a UE. Tali centrali putenziali seranu particularmente benefizii in e regioni di l'Articu è u Far East di Russia, induve e risorse energetiche idrologiche mancanu è u trasportu di carburanti cum'è carbone è prudutti di petroliu hè caru. Sicondu l'Agenzia Internaziunale di l'Energia Atomica, l'energia nucleare hè a seconda fonte d'energia in u mondu, cuntendu u 10% di a pruduzzione di l'electricità in u mondu.

Kirill Toropov, Vice Direttore Regionale di Rosenergoatom A.Ş, chì hà dettu à i participanti di u tour di studiu nantu à i cambiamenti chì sò accaduti in a cità da quandu a centrale nucleare flottante hè stata cunnessa à a rete, hà dettu: "A centrale nucleare flottante ùn hè micca. solu purtatu una fonte d'energia supplementu, ma ancu in u settore energeticu di a regione è di u paese in generale.Hè ancu apertu una nova pagina in u sviluppu di e tecnulugia di Small Modular Reactors (SMR) in u settore energeticu. Dapoi a so messa in funziunamentu, FNPP hà pruvatu à esse una fonte affidabile è innovativa di energia termica è elettrica. A risturazione di a flora è a fauna in a cità di Pevek è in a Baia di Chaunskaya cù una riduzione di 30% in l'emissioni di fuliggine di carbone da u CHPP Chaunskaya (centrale di generazione di energia cumminata di calore è energia) è u ritornu di foche è altri animali marini. cuntribuzione positiva à a migliione di a situazione ambientale in e masse ".

U sindaco di Pevek Ivan Leyushkin, chì hà dettu chì u tour d'ispezione hè di grande impurtanza in quantu à informà i residenti nantu à a sicurità di a produzzione nucleare, hà ancu fattu e seguenti dichjarazioni in quantu à u rolu impurtante ghjucatu da u NPP in u sviluppu di a regione: " Dapoi a cumissioni di a centrale nucleare flottante, hè un significativu suciale, prughjetti chì valenu 107 milioni di rubli sò stati implementati. A nostra cooperazione cù Rosatom continuerà in u futuru. In settembre di questu annu, un accordu di cooperazione hè statu firmatu trà u guvernatore di a Regione Autonoma Chukotka Roman Kopin è u Direttore Generale di Rosatom Alexey Likhachev ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*