A bona nova di a Locomotiva Elettrica Naziunale da u presidente Erdogan

Locomotiva elettrica naziunale bona nutizia da u presidente Erdogan
Locomotiva elettrica naziunale bona nutizia da u presidente Erdogan

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà parlatu à u 12u Cunsigliu di Trasportu è Comunicazioni in l'Aeroportu Atatürk. Erdoğan hà dettu: "Avemu sviluppatu u nostru trenu elettricu naziunale. L'annu prossimu, cuminciamu a produzzione di a nostra locomotiva elettrica naziunale. disse.

I tituli di u discorsu di u presidente Recep Tayyip Erdogan sò i seguenti;

Felicita à quelli chì anu cuntribuitu à l'urganizazione di stu cunsigliu impurtante. L'aeroportu di Atatürk, chì hà rapprisintatu u nostru paese in l'industria di l'aviazione per parechji anni, hè ancu oghje una urganizazione internaziunale. U nostru Aeroportu di Atatürk continuerà à accoglie fieri internaziunali, avvenimenti è cuncorsi da avà.

Quandu guardemu da induve hè vinutu in quantu à l'investimenti, chì sò l'infrastruttura basica di u sviluppu, vedemu chì avemu fattu una longa strada. A maiò parte di i prughjetti chì avemu parlatu cum'è visione ieri stanu davanti à noi cum'è prughjetti cumpleti oghje.

In a foto chì hè davanti à noi avà, vedemu i prughjetti chì avemu finitu, è ancu i travaglii chì ci vole à fà, e nostre mancanze è e novi bisogni. Crise glubale, chì avemu cuminciatu à affruntà più freti, soprattuttu in l'ultimi anni, cum'è l'epidemie è u cambiamentu climaticu, imponenu e so realità.

Daretu à quasi tutti i cambiamenti impurtanti in a storia umana, ci sò sviluppi chì avemu cuminciatu à discutiri di novu oghje, da i cambiamenti climatichi à l'emergenza di novi alternative di trasportu. Se leghjemu stu prucessu currettamente cum'è paesi è società è cumpiendu e nostre rispunsabilità ghjustu, faremu un bonu travagliu per u futuru cumunu di l'umanità.

Turchia hè di fronte à a rispunsabilità di guidà u novu prucessu avanti. Ancu se eramu relativamente fora di stu prucessu chì principia cù a rivoluzione industriale, a nostra geugrafia ùn hà mai persu a so impurtanza strategica. Oghje, simu pronti in questa geugraffia, chì mantene a so pusizioni di centru di novu in ogni campu. Invitemu tutti i nostri amichi è fratelli cù noi stessi à agisce inseme in stu grande saltu avanti.

"A nostra differenza da parechji altri paesi hè chì ùn circhemu micca solu di vince noi stessi, ma ancu di vince inseme"

Vulemu espansione l'uppurtunità di cuuperazione mustrà l'oportunità chì avemu à quelli chì si ricordanu sempre di Turchia in u so vechju statu. A nostra diffarenza da parechji altri paesi hè chì ùn simu micca solu dopu à vince da noi stessi, ma ancu vincendu inseme. Andemu à i nostri amichi in tutte e geografie da l'Africa à l'Asia cù questa offerta. Cuntinuemu a nostra strada cù questu approcciu, chì ci hè affidatu da a nostra civilizazione è cultura.

Locomotiva elettrica naziunale bona nutizia da u presidente Erdogan

Cum'è un paese, avemu una zona di 780 chilometri chì si stende da l'Europa à l'est à u Caucasu è l'Asia Centrale, è à u sudu à l'Africa di u Nordu. Sapete megliu a difficultà di fà investimenti di trasportu in questa geugraffia, chì hà una lunghezza di circa 2 mila chilometri è hà posti assai difficiuli. Avemu ottenutu questu in ogni campu. Cum'è Turchia, avemu investitu 19 trilione TL in l'ultimi anni 1 in u campu di trasportu è cumunicazione. Vogliu descriverà brevemente alcuni di questi investimenti cù i so intestazioni principali.

"Avemu attraversatu muntagne cù tunnel, valli è ruscelli cù ponti"

Avemu aumentatu a lunghezza di l'autostrada divisa nantu à l'autostrada à 28.340 chilometri. Avemu attraversatu muntagne cù tunnel, valli è ruscelli cù ponti. Cusì, avemu stabilitu l'infrastruttura di un trasportu stradale sicuru in u trasportu di passageri è di merci. Aumentemu constantemente stu numeru. Avemu aumentatu a nostra lunghezza d'autostrada da 1714 chilometri à 3534 chilometri. Semu un paese cù una rete autostradale ininterrotta da Edirne à Şanlıurfa, chì hè a porta di u Mediu Oriente. Per Aydın-Denizli, aumentemu a nostra lunghezza di l'autostrada à più di 1915 chilometri cù prughjetti cum'è Malkara Çanakkale, chì include ancu u Ponte Çanakkale di u 4100. Avemu aumentatu a lunghezza di u tunnel nantu à e nostre strade da 50 chilometri à 631 chilometri. In u nostru paese, nè muntagne impraticabili, valli impassibili, nè fiumi impassibili cù canti populari ùn sò lasciati. U trasportu stradale ùn hè più un pesu per i nostri citadini, hè diventatu un piacè. Grazie à i nostri investimenti in l'autostrada, a mobilità di i veiculi in u nostru paese hè aumentata di 170 per centu è l'accidenti sò diminuite di 80 per centu.

"Per a prima volta in u nostru paese, avemu custruitu linee di treni d'alta velocità è li mettemu in opera"

L'investimenti ferroviari sò un altru settore chì ci importa. A nostra rete ferroviaria hè stata trascurata per un bellu pezzu. Avemu rinnuvatu cumplettamente i nostri 12 mila 803 chilometri di rete ferroviaria, chì avemu ricevutu quasi senza sviluppu o aghjunte. Avemu fattu un prugressu significativu in i travaglii di signalazione nantu à e linee esistenti. Per a prima volta in u nostru paese, avemu custruitu linee di treni d'alta velocità è i mette in opera. A custruzzione di e nostre novi linee ferroviarie cù una lunghezza di 3500 chilometri hè sempre in corso.

Prestu apremu a sezione Ankara-Sivas di e linee di treni à alta velocità. In più di e nostre rete ferroviarie internaziunali è naziunali, sviluppemu rapidamente sistemi ferroviari in u trasportu urbanu. Più di 811 chilometri di sistemi ferroviari urbani operanu. Avemu sviluppatu u nostru set di treni elettrici naziunali. L'annu dopu, avemu principiatu a pruduzzione di a nostra locomotiva elettrica naziunale. Semu à u livellu di pudè pruduce in metro, periferia è tram.

"U nostru Aeroportu di Istanbul hè diventatu unu di i grandi simboli di Turchia"

Avemu aumentatu u numeru di aeroporti domestici da 26 à 56. Cù quelli chì sò sempre in custruzzione, u numeru di aeroporti ghjunghjerà prestu à 61. U nostru Aeroportu d'Istanbul, chì hè in serviziu per circa 3 anni, hè u 2u postu trà i migliori in u mondu è u primu in a lista di l'aeroporti più trafficati in Europa. U nostru Aeroportu di Istanbul hè diventatu unu di i grandi simboli di Turchia. Cù i nostri investimenti in u trasportu aereu è u successu chì avemu ottinutu, avemu avvicinatu à u nostru scopu di ùn lascià un locu inaccessu in u paese è in u mondu.

Avemu aumentatu a parte di u trasportu marittimu in u cummerciu esteru di u nostru paese 4 volte. Solu in i primi 7 mesi di questu annu, u nostru cummerciu esteru per mare hà righjuntu 158 miliardi di dollari.

Avemu ghjuntu à un postu impurtante cum'è un paese in u settore di i cantieri navali è a fabricazione di yacht. Senza dubbitu, u nostru prughjettu più grande in u trasportu marittimu hè Kanal Istanbul. Kanal Istanbul, chì avemu purtatu à l'agenda circa 10 anni fà, hà finalmente ghjuntu à u stadiu di implementazione attuale. U ponte di Sazlıdere hè u primu passu in béton di Kanal Istanbul. Continueremu à implementà altre opere in u scopu di u prugettu in un certu pianu.

"Semu determinati à implementà sistemi di trasportu intelligenti"

Avemu ancu fattu grandi passi in l'investimenti di cumunicazione, chì sò diventati una parte integrante di i prughjetti di trasportu. Aumentemu u standard di serviziu chì furnimu à e nostre istituzioni è e persone in tutti i campi di cumunicazione da l'internet à banda larga à e linee di fibra. Facemu un sforzu per aumentà a tarifa di naziunalità è località in tecnulugii futuri, in particulare 5G. Semu determinati à implementà sistemi di trasportu intelligenti chì furniscenu vantaghji è risparmi in ogni aspettu da u tempu à u carburante.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*