"Piano d'Azzione Turisticu Cunghjuntu" firmatu trà Turchia è Russia

Pianu d'azzione turistica cumuna firmatu trà Turchia è Russia
Pianu d'azzione turistica cumuna firmatu trà Turchia è Russia

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà scontru cù Zarina Doguzova, presidente di l'Agenzia Federale di Turismu Russa, in u scopu di a "Reunione di Cooperazione Turistica Turchia-Russia" tenuta in un hotel in Ankara.

Dopu à a riunione di tete-a-tete, u Ministru Ersoy, chì hà fattu dichjarazioni prima di a cerimonia di firmazione di u "Plan d'Azzione Turistica Congiunta", hà dettu chì anu tenutu riunioni di rutina cù i so culleghi russi nantu à a salute publica è a sicurità di i turisti, è hà scambiatu idee nantu à cumu intervene. è migliurà i prublemi chì i turisti ponu scuntrà.

Dichjarà chì e determinazioni sò state fatte à a riunione di i cumitati tecnichi è chì accunsenu nantu à i prublemi chì anu bisognu di migliurà, Ersoy hà spressu chì hè piacevule per i dui lati chì i prublemi sò risolti assai rapidamente.

U Ministru Ersoy hà continuatu cusì:

"Sapete, questu annu, ancu s'ellu era un annu assai difficiule, ci hè statu un muvimentu seriu oltre l'aspettattivi in ​​u trafficu da a Russia à u nostru paese in quantu à i turisti. À a fine di l'aostu, hà più di 2,5 milioni, ma à a fine di l'annu, pare chì averemu più di 4 milioni di invitati russi in u nostru paese. A Russia hè u primu postu questu annu, cum'è l'annu passatu, cum'è u paese chì dà più invitati à Turchia ".

E regule di igiene è ispezioni diventeranu permanenti

Indicà l'impurtanza di a certificazione di u turismu sicuru o di tali studii durante l'entrevista, Ersoy hà dichjaratu chì u prugramma di certificazione hè statu fattu permanente da a lege di incentivazione turistica, è chì e regule in quantu à l'igiene è l'ispezioni necessarii seranu una parte di a vita dopu l'epidemie. .

Dichjarà chì e cundizioni epidemiche anu insignatu à u mondu sanu l'impurtanza di l'igiene, Ersoy hà dettu chì volenu vede e certificazioni è l'ispezioni di i turisti quandu sceglienu i paesi in quale viaghjàranu, e strutture chì stanu, è i posti per manghjà.

Dichjarà chì tali regule d'igiene devenu esse permanenti, Ersoy hà dichjaratu chì a Turchia hà implementatu cù successu questu finu à avà, è chì aghjunghjenu novi regule d'igiene dopu l'epidemie facendu l'accordi necessarii secondu i sviluppi.

I dui paesi sò pronti à cooperà in a sicurità di i turisti

Zarina Doguzova, presidente di l'Agenzia di Turismu Federale Russa, hà ancu spiegatu chì Turchia hè u paese più populari per i turisti russi, è chì hè impurtante per u guvernu russu è per u turismu russu per assicurà a sicurità di i so citadini in u paese in quale vanu. .

Doguzova, chì hà dichjaratu ch'elli anu discututu intensamente u tema di a sicurità in e riunioni tenute, hà dichjaratu chì sò sempre pronti à cooperà in l'ispezione di a sicurità di i turisti.

Notendu chì anu spartutu i prublemi cumunicati à elli cù u Ministru Ersoy è chì un accordu hè statu righjuntu nantu à a suluzione di sti prublemi, Doguzova hà dichjaratu chì anu discututu ciò chì puderia esse fattu per aumentà u travagliu è e violazioni di e regule generale.

Nutendu chì volenu aumentà u nùmeru di turisti turchi chì vanu in Russia, Doguzova hà dettu chì anu discututu ciò chì pò esse fattu nantu à tematiche cum'è l'applicazione di visa elettronica, l'esenzione di visa è a cooperazione evaluata in u campu di l'investimentu.

"Sò cunfidendu chì a compieremu sopra u 2021"

Più tardi, rispondendu à e dumande di i membri di a stampa, u Ministru Ersoy, in a so risposta à a dumanda riguardanti l'obiettivu stabilitu per u 2022 in u numeru di futuri turisti russi, hà ricurdatu chì Turchia hà accoltu più di 19 milioni di turisti da Russia prima di u focu di Kovid-7. .

Esprimendu chì u numeru di turisti puderia esse più di 8 milioni senza l'epidemie, Ersoy hà dettu: "Ogni annu, u numeru aumenta è torna à u vechju periodu. Hè circa l'iniziu di u 2022 per stabilisce un scopu avà, ma possu facilmente dì chì sò sicuru chì a compieremu sopra u 2021. Ci hè intenzione da i dui lati. E duie parti cumpiendu rapidamente e cundizioni necessarie ". disse.

Quandu hà dumandatu nantu à a regione preferita da i turisti russi, Ersoy hà dettu: "Finu à l'annu passatu, pudemu dì chì era principarmenti Mediterraniu per l'ospiti russi. Ma soprattuttu l'Egeu hè avà diventatu populari in Russia. Quist'annu, avemu riesciutu à accoglie un gran numaru di turisti russi, in particulare in a regione di Bodrum è altri distretti di l'Egeu ". hà datu a risposta.

U Ministru Ersoy hà aghjustatu chì l'Agenzia Turca di Prumuzione è Sviluppu Turisticu (TGA) hà realizatu un prugramma di prumuzione intensiva in Russia dapoi u 2019, è chì anu ancu messu in vigore una strategia promozionale specifica per l'Egeu.

Dopu à e dichjarazioni, Ersoy è Doguzova firmavanu u "Planu d'Azzione Turismu Conjunta".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*