Quandu u Tokat New Airport serà messu in serviziu?

Quandu u novu aeroportu Tokat entre in serviziu?
Quandu u novu aeroportu Tokat entre in serviziu?

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu finitu tutti i travaglii di l'infrastruttura di l'Aeroportu Tokat. Ci hè un sforzu febbrile per mette in serviziu l'Aeroportu Tokat cumplettamente à a fine di l'annu ", disse.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, in una dichjarazione dopu à a nova revisione di a custruzzione di l'Aeroportu Tokat, hà dichjaratu ch'ellu hà assistitu à a preghiera funebre di Özdemir Bayraktar in Istanbul, è hà manifestatu e so condolenze à i parenti di Bayraktar.

Esprimendu ch'elli seguiranu i so passi cù i so cuntributi in u campu di l'aviazione, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu realizatu una serie di investigazioni in Tokat. Cum'è u Ministeru, avemu travaglii assai impurtanti è preziosi in ogni angulu di Turchia. Esistimu in ogni regione induve ci hè a vita, esistimu in ogni puntu. Tuttu u nostru scopu hè di migliurà a qualità di vita di i citadini di a Republica di Turchia, per aghjunghje cunfortu à a so vita è per risponde à i so bisogni di trasportu.

"U nostru terminal di l'aeroportu hè di 16 mila metri quadrati"

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì ci sò solu pochi ghjorni per l'aeroportu di Tokat per entra in serviziu, è hà dettu: "Avemu finitu tutti i travaglii di infrastruttura. Hà una pista larga 60 metri è longa 2 mila 700 metri. Tutti i piani anu una pista di l'aeroportu induve ponu atterri. U nostru terminal aeroportuale hè di 16 mila metri quadrati. Ci hè un sforzu febbrile per mette in serviziu l'Aeroportu Tokat cumplettamente à a fine di l'annu. Comu sapete, sottu a guida di u nostru presidente, avemu fattu e compagnie aeree u modu di u populu. Avemu aumentatu l'aeroportu da 26 à 56. Aumenteremu u numeru di aeroporti à 61 inseme cù i nostri aeroporti in corso finu à u 2023 ", disse.

Enfatizendu chì facenu un travagliu assai preziosu in tutti i settori di u trasportu, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu tenutu e nostre riunioni cù una larga participazione in quantu à i servizii di u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura è prughjetti in corso in Tokat. Acceleremu i nostri prughjetti in corso è daremu e nostre struzzioni per a so cumpiimentu u più prestu pussibule. Averemu ancu l'uppurtunità di valutà e dumande è i bisogni entranti. Cunduceremu inspezioni in u situ di custruzzione nantu à a strada Tokat-Niksar, unu di i prughjetti più impurtanti di Tokat. Cunsultaremu cù i nostri amichi per chì u nostru prughjettu sia finitu u più prestu pussibule ".

Ricordendu chì anu decisu chì u storicu Ponte Hıdırlık avia bisognu di risturazione durante a so visita à Tokat l'annu passatu, Karaismailoğlu hà dettu ch'elli eranu felici di restaurà u ponte è di mette in serviziu.

Esprimendu chì usanu e tecnulugia più avanzate in u mondu, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Protegemu a nostra storia è a nostra cultura, mentre facemu prughjetti preziosi è grandi chì u mondu invidia. A riparazione di i ponti storichi hè unu di i travaglii più preziosi sottu à a rispunsabilità di a Direzzione Generale di Strade. Finu a ora, avemu restauratu più di 300 ponti storichi è li rimettimu in vita. Avemu attualmente 800 ponti più in u nostru inventariu. Avemu ponti storichi chì i so prughjetti è pruduzzione sò sempre in corso. Hopefully, i risturà in cunfurmità cù a so forma originale è aghjunghje ricchezza à a storia è a cultura di Turchia. Mentre facemu i più grandi travaglii tecnologichi di u mondu, prutegemu ancu a nostra storia è a nostra cultura è rimettimu in vita e nostre opere chì anu servitu per seculi ".

Durante i so esaminazioni, u Ministru Karaismailoğlu era accumpagnatu da u guvernatore Tokat Ozan Balcı, i deputati di u Partitu AK Tokat Mustafa Arslan, Yusuf Beyazıt, u sindaco Eyüp Eroğlu, u presidente provinciale di u Partitu AK Tokat Cüneyt Aldemir è i membri di u partitu.

L'aeroportu di Tokat

L'aeroportu di Tokat, chì hè statu custruitu in u 1995 è chjusu à i voli in u 2001, hè stata riapertura in u 2006. I voli suspesi in u 2008 anu ripresu in u 2010. In April 2017, dopu à u fallimentu di a cumpagnia di l'aeronautica di picculu corpu, l'aeroportu era chjusu à i voli programati.

A causa di i prublemi di a pista è di l'infrastruttura, l'aerei di corpu mediu è grande ùn anu pussutu sbarcà à l'aeroportu, chì hè statu purtatu à l'agenda in l'anni precedenti cù a nutizia chì "a pista hè corta in lunghezza è curve in direzzione", è i voli eranu. annullatu soprattuttu in i ghjorni di nebbia. U minarettu di u paese di Küçükbağlar vicinu à l'aeroportu hè statu scurciatu in u 2008 per a causa chì presentava un risicu per a sicurità di u volu.

A causa di u risicu chì l'aeroportu esistente pone per a sicurità di u volu, a custruzzione di un novu aeroportu in a cità hà iniziatu in 2018. U novu aeroportu, a custruzzione di quale hè stata cumpletata in larga misura, avarà una struttura muderna. U novu aeroportu, chì hà una piazza cù una capacità di parcheghju di 7 aerei, induve l'aviò di grande corpu è l'aviò di carica ponu atterri, è cù una lunghezza di pista di 2 metri, serà ancu adattatu per i voli internaziunali.

Nta l'ultimi anni, per via di a cessazione di i voli, quelli chì vivenu in Tokat anu da andà in e cità circundante, in particulare cù l'aeroportu di Sivas Nuri Demirağ.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*