L'agricultore di capitale chjuderà u deficit di granu è orzu in Turchia quist'annu

Quist'annu, l'agricultore di capitale chjude u deficit di granu è orzu in Turchia.
Quist'annu, l'agricultore di capitale chjude u deficit di granu è orzu in Turchia.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à fà sorridere l'agricultori cù u so sustegnu à u sviluppu rurale. Hè batte novi record cù a mossa di sviluppu rurale chì u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş hà iniziatu in a Capitale dicendu "U mo sognu più grande hè di fà riccu a ghjente di Ankara". Sementi di granu è orzu sò stati consegnati à 2 agricultori finu à a data, cù u sustegnu di granu è orzu cuntinuendu cù Polatlı dopu à Şereflikoçhisar, Evren, Haymana è Bala. Cù u sustegnu di sementi chì furnisce, a Municipalità Metropolitana assicurarà chì 269 mila ettari sò piantati è circa 567 mila tunnellate di 400 mila tunnellate impurtate di granu seranu prudutte in a Capitale.

U sviluppu rurale sustene chì u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà iniziatu in a capitale cù e parolle "U mo più grande prughjettu hè di fà ricchi i pruduttori di Ankara" sia alleviate l'ecunumia di l'agricultori in a capitale sia aumentanu a produzzione domestica.

U scopu di rivitalizza l'ecunumia urbana è incuragisce a produzzione domestica rinfurzanu u sviluppu rurale, Yavaş hà implementatu unu di i più grandi pacchetti di supportu chì mette un sorrisu nantu à a faccia di i agricultori in a Capitale. Iniziendu a più grande distribuzione di sementi di granu è orzu in Turchia, Yavaş portà 25 mila tunnellate di granu è sementi d'orzu à un totale di 17 mila 270 agricultori in tutti i 12 distretti.

A CAPITALE RUFFA U RECORD DI PRODUZIONE QUST'ANNU

Mentre a distribuzione di sementi d'orzu è di granu, chì hà iniziatu in i distretti di Şereflikoçhisar è Evren l'8 d'ottobre, cuntinuò cù i quartieri in u distrittu di Polatlı dopu à Haymana è Bala, e sementi di granu è d'orzu sò state consegnate à 2 agricultori finu à avà.

Dicendu: "Avemu iniziatu u più grande prugramma di distribuzione di sementi in Turchia in 2021", Yavaş hà dettu in i so cunti suciali chì assicuraranu una zona significativa per esse piantata, è hà dettu: "Avemu riunitu 567 mila 420 decari di terra in Ankara. cù 12 mila tunnillati di granu è d'orzu ", hà fattu a so valutazione.

Hè previstu chì un novu record di pruduzzione serà battutu grazia à e sementi da esse piantate nantu à 90 mila 10 decares di terra agricula cù u sustegnu di granu è orzu cù 567% di cuncessione è 420% di cuntribuzione agricula. Cù a cuntribuzione di a Municipalità Metropolitana, circa 400 mila tunnellate di e 250 mila tunnellate di granu impurtatu da Turchia seranu prudutte da agricultori da a capitale quist'annu. U sustegnu di sementi di granu è orzu diminuirà è u deficit di granu è orzu di micca solu a capitale, ma ancu di a Turchia serà chjusu in larga misura.

A causa di un altu interessu, A DISTRIBUZIONE CONTINUA 7/24

Mentre u sustegnu di 10 mila tunnellati di granu à 911 mila 9 agricultori è 6 mila tunnellati di sementi d'orzu à 359 mila 3 agricultori cuntinueghja à piena velocità, e squadre di u Dipartimentu di i servizii rurali cuntinueghjanu à purtà u sustegnu di granu è orzu à i agricultori di a Capitale. cità da travaglià 7/24 per via di l'interessu intensu.

U Capu di u Dipartimentu di i Servizi Rurali Ahmet Mekin Tüzün hà spartutu l'infurmazioni seguenti, dicendu chì l'agricultori di a capitale sò rienergizzati per pruduce cù un tali sustegnu è monitoranu da strettu u prucessu di distribuzione di sementi matina è sera:

"Avemu realizatu u più grande prugramma di distribuzione di sementi di u nostru paese. Quist'annu, u nostru agricultore hà patitu gravi danni da a siccità è di disastri naturali. Per maximizà a pruduzzione, avemu furnitu supportu di sementi è piantini in tuttu l'annu è furnia u sustegnu di l'animali. In totale, distribuemu 12 mila tunnellate di sementi in 25 distretti di Ankara, 10 per centu cù cuntribuzione agricula è 90 per centu cù cuntribuzione metropolitana. Circa 400 camioni entranu in Ankara. I nostri sementi di questu annu sò certificati blu è bianchi. Certificatu biancu significa u stadiu originale di a sumente. U certificatu blu, invece, hè u stadiu chì l'imprese utilizanu in a produzzione di sementi per cuntrattu. Quist'annu, avemu cunfiscatu i prudutti certificati bianchi è blu di l'imprese, per dì cusì. Cridemu ancu chì, se e cundizioni vanu bè, e sementi compru da u Metropolitana aghjunghjenu l'abbundanza à i nostri pruduttori chì utteneranu alti rendimenti. Seremu cun u nostru pruduttore da a piantazione à a cugliera ".

U prugramma di supportu cuntinuerà in u distrittu fin'à u 27 d'uttrovi.

Mentre u Dipartimentu di i servizii rurali accelera u prucessu di distribuzione quartieru per quartiere in tutti i distretti, a distribuzione di granu è orzu cuntinueghja finu à u 27 d'ottobre.

L'agricultori Haymana è Bala anu dichjaratu ch'elli sò stati alleviati economicamente grazie à u sustegnu furnitu, è anu ringraziatu u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş cù e seguenti parolle:

Emre Aytac: "A causa di a siccità, a situazione di l'agricultori era cattiva. Grazie à u sustegnu iniziatu da a Municipalità Metropolitana di Ankara, avemu pigliatu un respiru ".

Babacan Yildiz: "L'agricultori sò in una situazione assai difficiule questu annu. Questi supporti, iniziati da u nostru presidente Mansur, sò a vita di l'agricultori. Aghju ancu benefiziu di u sustegnu di l'alfalfa, di ceci è di veccia distribuiti prima da a Municipalità Metropolitana.''

Mujahid Trigger: "Ùn avemu micca ricevutu tali sustegnu da alcuna municipalità finu à avà, u vedemu per a prima volta da u nostru presidente Mansur. Passemu tempi assai difficili per via di a siccità, francamente, u sustegnu di granu è orzu ci hà datu sollievu.

Celal Yigit: "Che Allah sia cuntentu di u nostru presidente Mansur Yavaş, chì ùn hà micca lasciatu i nostri agricultori solu in questi ghjorni difficili."

Cinar Dayan : "A nostra municipalità metropolitana ùn hà mai lasciatu solu l'agricultori per una volta. Hè stata ancu truvata in lenticchie, ceci, supportu di veccia. Cum'è residenti di Yenice Mahallesi, vogliu ringrazià u nostru presidente Mansur Yavaş ".

Yusuf Ali: "U benefiziu assai di u sustegnu di sementi. Hè statu di grande benefiziu per noi. Aghju compru 1 tonna d'orzu avà, nimu darà à nimu. Ci anu datu a speranza di novu. Hà cuntribuitu assai à u nostru budgetu ".

Haji Yildiz: "Avemu stati assai cuntenti di u sustegnu di sementi. Hè statu un grande sustegnu à l'agricultore. Ci hè stata una siccità, cusì u vignaghjolu era allevatu ".

Murat Koc: "Hè statu ancu sustegnu l'annu passatu. I nostri costi sò assai altu. Ci sò parechji vantaghji à furnisce questi supporti à l'agricultore. L'avemu ottinutu cù una cuncessione di 90 per centu è hà cuntribuitu assai à u nostru budgetu. Stu sustegnu hà fattu un surrisu in a faccia di l'agricultori. Oghje, pudete cumprà e sementi per i prezzi altimi, ma dà cù una cuncessione di 90 per centu hè un gran sustegnu per u agricultore. Malgradu a siccità l'annu passatu, avemu avutu boni rendimenti ".

Bekir Wave: "Aghju ricevutu u sustegnu di sementi datu à noi è sò assai cuntenta. Aghju 800 chilò di sementi. Hè statu assai benefiziu per u nostru budgetu. Tuttu u paese era cuntentu ".

Bandiera di Abraham: "In nome di a mo regione, vogliu ringrazià assai u presidente Mansur. Aghju utilizatu supportu di sementi per a prima volta. 90 per centu hè una cuntribuzione impurtante per noi. A nostra produtividade era calata per via di a seca. Hè per quessa chì questi supporti sò assai impurtanti per noi. Cum'è un ghjovanu, sò impegnatu in l'agricultura cù a mo famiglia. Hè statu un bonu incitamentu per fà avanzà noi ghjovani ".

Vahhab Karakaya: "Questa hè a prima volta chì vecu un tali serviziu. Piglieremu i sementi è i piantini subitu. Stu sustegnu di sumente ci hà datu un fanale di speranza. Parechji paisani avianu bisognu disperatamente di sta sumente ".

Hasan Onaran: "U paisanu dice, aghju compru a semente, avà possu piglià u diesel. Se u serviziu vene à l'agricultore, l'agricultore hè cuntentu. U presidente di Mansur hè veramente ghjuntu à u salvamentu ghjustu à tempu. U timing hè perfettu. L'agricultore hà da cumprà a sumente è a piantera è gode di l'annu dopu.

Pavimenta Karaca: "Stu sustegnu à l'agricultore hè statu assai bonu per noi. U pesu di 1 kilo di sementi hè 5 TL, i prezzi sò assai altu. Stu sustegnu ci hà fattu assai felici è alleviati. Aghju avutu un pocu di soldi da a mo sacchetta, aghju compru fertilizante cù i mo soldi extra. A mo carica hè stata alleggerita ".

Ercan Hamdemir: "Aghju benefiziu di tutti i supporti chì sò stati distribuiti dapoi 2 anni. A pruduzzioni era assai bona. I nostri agricultori anu ancu benefiziu di parechji supporti. Sì i graneddi ùn sò micca distribuiti à l'agricultori, l'agricultori ùn puderanu micca piantà i so campi, l'affittuanu. U nostru presidente Mansur hà dettu: "Faraghju riccu u populu di Ankara". Grazie à u nostru presidente, aiuta l'agricultore in ogni modu.

Omer Yildiz: « A cumuna dà ogni tipu di sustegnu per chì l'agricultori si sviluppanu. Hè statu assai benefiziu per u mo budgetu. Senza stu sustegnu, l'agricultore seria devastatu. Aghju campatu in Europa è ùn aghju micca vistu un tali sustegnu. Chì Allah sia cuntentu di u presidente Mansur.

L'AGRICULTI IN A CAPITALE SORIRI

U prughjettu di supportu di sementi, implementatu da u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş per sviluppà i pruduttori lucali, hà ancu attiratu un grande interessu in Polatlı.

L'agricultori, chì anu ricivutu e sementi d'orzu è di granu distribuiti da e squadre di u Dipartimentu di i servizii rurali, anu spressu a continuazione di i prugrammi di sustegnu di u sviluppu rurale cù e seguenti parolle:

Adem Dinc: "Vulemu ringrazià a municipalità metropolitana è u nostru sindaco. Hà fattu ciò chì u guvernu ùn pudia micca. Vede chì u nostru populu hè in una situazione cusì cum'è quì ".

Cetin Töre: "Hè statu fattu ancu l'annu passatu. Anu ancu aiutatu l'agricultore pigliendu a cipolla restante. Ùn avemu micca aspittatu sti studii. Tutti sò assai soddisfatti. Diu ti benedica. Ringraziemu u nostru presidente per a prutezzione è u sustegnu di a nazione ".

Mevlut Unal: "Ciò chì u statu ùn hà micca fattu, Mansur hà fattu u presidente. Vede a folla. Apprezzemu. Esprimu u mo amore è gratitudine à u nostru presidente.

Hakan Gungor: "Vulemu ringrazià u nostru presidente per aiutà à distribuisce sementi di granu è orzu. Ellu disse chì era sempre cun l'agricultore in questi ghjorni difficili, disse: "U mo agricultore serà riccu". Speremu, grazie à u presidente Mansur, vinceremu un pocu di più. I nostri agricultori sò in prublemi. Pruvate sempre di aiutà in l'agricultura. Passava sopra a cumuna in i nostri ochji. Aspittemu di cuntinuà tali assistenza ".

Mustafa Farrier: "Cum'è ghjovanu agricultore, ringraziemu u nostru presidente. Cum'è Hızır AS, era una cura per i prublemi di l'agricultori ".

Nazim Karaoglu: "Sò un ghjovanu agricultore è beneficiatu di u sustegnu di sementi. Hè statu un sustegnu assai utile ".

Kudret Karaoglu: "Aghju un rispettu infinitu per u nostru presidente Mansur. I nostri agricultori sò veramente in una situazione difficiule. Servimu ancu a ghjente, pruduciamu. Stu sustegnu hè impurtante per noi. Cacciemu u nostru pane da a terra ".

Seckin Gursoy: "Semu assai soddisfatti di i servizii. A situazione di l'agricultore hè cattiva in questi ghjorni è avemu bisognu di u vostru sustegnu. Vulemu chì stu tipu di sustegnu cuntinueghja. U nostru presidente ci hà sustinutu mentre aspettavamu da u guvernu ".

Oguzhan Cevik: "Faghju l'agricultura è l'allevamentu di animali in Oğuzlar Mahallesi. J'essaie de bénéficier du soutien donné aux jeunes agriculteurs dans le cadre de l'appui. Grazie à a Municipalità Metropolitana per u so sustegnu ".

Mahmut Cetin: "Applicazione assai bona, simu soddisfatti. Vulemu ringrazià u nostru sindaco per u nostru sustegnu à i paisani ".

Sefa Pekcan: "Semu assai cuntenti di u sustegnu di sementi chì avemu ricevutu. Avemu a speranza di ciò chì u nostru presidente farà. Ci hè statu un disastru di grandine in u nostru paese. Ci hè statu assai soffrenu. Chì sia bonu per i nostri citadini ".

Senol Karagoz: "A terra chì u paisanu hà piantatu questu annu ùn era micca pruduttivu. Aghju avutu ancu 11 tunnellati di sementi. A cundizione di u paisanu ùn era micca assai bona. Grazie mille Mansur. Semu tantu felici ".

Ali Keceli: "Diu ti benedica. Avemu bisognu di più cà abbastanza sementi. A grandine hà colpitu u nostru paese è simu stati devastati. Semu cuntenti di u sustegnu furnitu, chì Diu ti benedica ".

Mahmut Altinışık: "Sò un agricultore per 30 anni. Questa hè a prima volta in 30 anni chì un tali aiutu hè statu datu. Aspittemu a continuazione. Ch'elli sustenenu i nostri agricultori è pruvate à mantene in vita. Cerchemu di fà sente a nostra voce ".

Mahmut Altinışık: Sò un agricultore per 30 anni. Questa hè a prima volta in 30 anni chì un tali aiutu hè statu datu. Aspittemu a continuazione. Ch'elli sustenenu i nostri agricultori è pruvate à mantene in vita. Cerchemu di fà sente a nostra voce.

Mehmet Ali Gundogdu: "Vulemu ringrazià u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara per u sustegnu di granu è orzu. Questi supporti anu cuntribuitu assai à noi economicamente. Mentre 1 tonnellata di granu di granu era 3-4 mila TL, l'avemu compru per 500 TL grazia à u sustegnu.

Nihat Sungurlu: "Cum'è agricultore, simu assai soddisfatti di u sustegnu. Ùn avemu mai ricevutu un tali aiutu prima. Aspittemu un sustegnu cuntinuu in queste cundizioni ecunomiche. Diu ti benedica mille volte ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*