Sè vo aduprate Instagram, verificate questi paràmetri

Sè vo aduprate Instagram, verificate questi paràmetri
Sè vo aduprate Instagram, verificate questi paràmetri

I sviluppatori di l'applicazioni di e social media cambianu o aghjurnà i so paràmetri di privacy è di sicurità di tantu in tantu, facendu più difficiuli di truvà. ESET Turkey Product and Marketing Manager Can Erginkurban hà listatu alcuni paràmetri impurtanti chì devenu esse fattu in Instagram in u so statu attuale.

Instagram hè un modu assai cumuni per sparte e foto cù l'amichi, a famiglia è l'altri populi, se vulete, ma vene ancu cù risichi di privacy è di sicurità. Pudete prufittà di Instagram pruteggendu sè stessu è a vostra privacy quant'è pussibule.

U primu passu di sicurezza di password

Sottu a tabulazione Profile, accede à a sezione Settings and Security. Cum'è cù ogni contu in linea, a sicurità di password / password hè unu di i passi più impurtanti in Instagram. Stabilisci una password unica è difficiuli di invintà. Attentu soprattuttu à ùn avè micca una password chì utilizate in i vostri altri cunti in linea. Assicuratevi di attivà l'autentificazione à dui fattori in casu chì a vostra password hè stata cumprumessa.

E-mail di phishing

Ricevemu email da parechje piattaforme, app è siti web. Queste e-mail ponu esse fatture o ricevute di pagamentu, è ancu e-mail informativi nantu à diversi servizii è servizii. In ogni casu, l'attaccanti cibernetici ponu intervene à questu puntu è mandà e-mail chì pareanu esse reali, ma u scopu di ingannà l'utilizatore è arrubbanu i so dati. I sviluppatori d'Instagram anu sviluppatu una certa precauzione per prevene tali fraude. In a sezione di sicurità, pudete veramente vede l'e-mail mandati da Instagram. Cusì, quandu riceve un e-mail da Instagram chì vi dumanda di furnisce a vostra infurmazione in a vostra casella di posta, pudete apre l'applicazione Instagram in u vostru telefunu è verificate s'ellu hè veramente mandatu da Instagram.

Richieste via DM

Cù a funzione di messagiu direttu d'Instagram, pudete riceve una quantità di richieste chì pareanu esse mandate da Instagram. Pudete esse dumandatu à compie un furmulariu, entre u vostru numeru di telefunu, o cambià a vostra password. Ricurdativi chì Instagram ùn vi dumanda mai via DM. E dumande è avvisi nantu à u vostru contu vi sò mandati via e-mail. Pudete verificà chì a fonte di questi emails hè veramente Instagram, cum'è descrittu in a sezione sopra.

Altre app è siti web ligati à u vostru contu Instagram

L'applicazioni di terze parti chì ùn sò micca pussede da Instagram stessu pò esse abbastanza periculosa. Tali app pruvate d'espansione e so rete offrendu diversi strumenti (filtri, strumenti di marketing, etc.) per Instagram. Ma ùn deve micca fiducia in queste applicazioni cù l'ochji chjusi. I so sviluppatori ponu esse disonesti, ponu pruvà à piglià u vostru contu, ponu postà per voi. Pudete seguità tali Apps di terzu-party chì anu accessu à u vostru contu in a sezione Dati è Storia. Assicuratevi di caccià tutti quelli micca autorizati o micca necessarii. Ci hè sempre a pussibilità chì l'app chì avete utilizatu hè stata piratata o venduta à una altra cumpagnia.

Configurazione di privacy di Instagram

A privacy hè impurtante quant'è a sicurità di a vostra presenza in Instagram. Parechje persone, sapienti o inconsapevoli, sparte i so posti publicamente. Questu face chì e vostre foto, video è infurmazione di u prufilu sò visibili per tutti. Saria sàviu di limità i vostri posti è l'infurmazioni di u prufilu in modu chì solu i vostri amichi vicini ponu vede. Per questu, vultemu à i paràmetri di privacy. Se ùn site micca un fenomenu o una celebrità è utilizate solu Instagram per divertimentu, fate u vostru contu privatu. In questu modu, solu l'utilizatori appruvati puderanu vede u vostru prufilu è i posti. Ma ricordate, tutti l'utilizatori prima di fà sta paràmetra sò cunsiderati appruvati. Andate à Accounts You Follow in u fondu di a sezione Privacy è sguassate quelli chì ùn vulete micca da a sezione Followers.

Decidite quale pò vede e vostre storie

Sia u vostru prufilu hè publicu o micca, pudete stabilisce quale pò vede, sparte o risponde à e vostre storie per diversi gruppi è seguitori.

Bloccà i missaghji indesiderati (spam).

S'è vo vi disturbatu da u puzzicheghju, i missaghji diretti da i vostri seguitori, o straneri chì vi aghjunghjenu gruppi strani, pudete piantà tutti. Aprite i paràmetri di privacy, selezziunate Missaghji è sceglite l'opzioni di ricezione di e vostre richieste.

Oculta u vostru statutu di attività

Se ùn vulete micca chì i vostri seguitori cunnoscenu chì site in linea, pudete ammuccià u vostru statutu di attività. Andà à a privacy, selezziunate Status di l'attività è disattivallu. Nutate chì in questu casu, ùn puderà micca vede u statutu di l'altri utilizatori.

Oculta da certi utilizatori

Pudete bluccà o limità certi spammers è altri utilizatori indesiderati da accede à u vostru contu. Andate à u prufilu di l'utilizatore chì ùn vulete micca fà questu, cliccate nantu à i trè punti in l'angulu superiore drittu è selezziunate Bloccu o Restrittu.I seguitori in a vostra lista ristretta ponu sempre vede e vostre foto è video è ancu lascià cumenti, ma quelli chì i cumenti sò visibili solu per voi è per u cummentariu. Infine, ùn vi scurdate di riviseghjà i vostri paràmetri di Facebook postu chì sò strettamente ligati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*