TAI Riceve 33 Premii In u Scopu di ISIF

Tuas divintò u pruprietariu di u premiu in u scopu di u travagliu
Tuas divintò u pruprietariu di u premiu in u scopu di u travagliu

I premii 2021 di a Fiera Internaziunale di l'Invenzione di Istanbul (ISIF) anu truvatu i so pruprietarii in l'avvenimentu tenutu in parte di Teknofest. Mentre l'Industria Aerospaziale Turca hà vintu u Premiu Naziunale di l'Organizazione Mondiale di a Pruprietà Intellettuale (OMPI) in u scopu di ISIF, hà vintu un totale di 3 premii, cumprese 11 premii d'oru, 18 d'argentu è 33 di bronzu.

A cumpagnia hà vintu u premiu WIPO cù u sistema di frenu assistitu da software patentatu di ANKA sviluppatu da l'ingegneri di l'Industria Aerospaziale Turca, invece, "One Welding System" in u scopu di u metudu di produzzione termoplasticu di nova generazione, "One Shooting System" destinatu à esse. usatu in elicotteri d'attaccu è ANKA SİHA. Hè stata premiata un totale di 3 premii d'oru cù u sistema "One Landing Gear" utilizatu in

Evaluendu i premi ISIF, u direttore generale di l'industria aerospaziale turca Prof. Dr. Temel Kotil hà dettu: "Avemu ottenutu un successu impurtante à i premi ISIF. Cuntinuemu à aghjunghje un altu valore à u futuru di a nostra industria di difesa indipendente è unica cù i travaglii chì realizamu. Per d 'altra banda, avemu travagliatu nantu à prughjetti chì ponu furmà u futuru di l'ecosistema di l'aviazione mundiale. Felicita à i mo culleghi chì anu cuntribuitu ". disse.

Cuntinuendu a so attività di R&D senza interruzzione, Turkish Aerospace Industries, cù i so più di 3 mila impiegati R&D, hà u scopu di sviluppà un totale di 100 brevetti naziunali è internaziunali è mudelli di utilità basati nantu à tecnulugia avanzata finu à a fine di questu annu, è più di 3 miliardi di lire turche. U scopu di spende in R&D.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*