U Primu Festival di Vetru di Turchia hà apertu e so porte per a 6ª volta

U primu festival di vetru di Turchia hà apertu e so porte per a prima volta
U primu festival di vetru di Turchia hà apertu e so porte per a prima volta

Denizli Metropolitan Municipality International Denizli Glass Biennial, chì hè a prima è l'unica biennale di vetru in Turchia, hà apertu e so porte per a 6ª volta. Enfatizendu chì Denizli hè una cità di cultura è d'arti, è invitendu tutti i so cumpatrioti à a biennale è à a fiera di u libru, u sindaco Zolan hà dettu: "A nostra attività culturale è artistica cuntinueghja in tutta a nostra cità".

A cerimonia di apertura ufficiale di a 6ª Biennale Internaziunale di Vetru Denizli di a Municipalità Metropolitana di Denizli, urganizata cù l'urganizazione di a Municipalità Metropolitana di Denizli è u Workshop di Disegnu Mixtu, hè stata. L'ex Ministru di l'Ecunumia Nihat Zeybekci, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Denizli Osman Zolan, u Rettore di l'Università di Pamukkale (PAU) Prof. Dr. Ahmet Kutluhan, invitati, artisti di vetru è parechji studienti anu assistitu. Ömür Duruerk da l'Atelier di Design Mixed hà dichjaratu ch'elli anu accesu u primu focu di a biennale in u 2011 è hà dettu: "A nostra biennale hè oghje 10 anni è avemu tenutu u so 6u". Fornendu infurmazioni nantu à u prugramma, Duruerk hà spiegatu chì parechji artisti di vetru da l'esteru participaranu à a biennale in linea per via di a pandemia. Duruerk hà dettu: "Inveceremu novi terreni in a nostra biennale cù cunferenze, cuncorsi è sfilate di moda. Teneremu u "GlassFashion Show", a legendaria sfilata di moda di vetru di 15 anni da l'artista canadese di vetru Laura Donefer, cù una presentazione di foto da u fotografu-poeta Akgün Akova, u cuncorsu di vetru chì avemu chjamatu Dragon Breath, per a prima volta cù 35. Artisti di vetru turchi.

PAU aprirà una scola prufessionale nantu à u vetru

PAU Rettore Prof. Dr. Ahmet Kutluhan, invece, hà dichjaratu ch'elli anu da apre una scola prufessiunale in u vetru in l'università è chì sta idea hè nata in a biennale, è hà vulsutu à a 6ª Biennale Internaziunale di Denizli Glass di a Municipalità Metropolitana di Denizli per esse benefica è auspicious. U Rettore Kutluhan hà dettu: "Semu in una cità chì vole fà qualcosa è vulete pruduce. Sta cità hè assai pruduttiva è sò assai felice di esse quì. Cù questu avvenimentu, vedemu cumu u vetru hè trasfurmatu in un arte cù mani abili. Vogliu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu Osman Zolan è u cumitatu d'urganizazione per avè fattu una sperienza in a nostra cità.

Denizli, cità di cultura è d'arte

U sindaco Osman Zolan hà ringraziatu Nihat Zeybekci, l'ex sindaco è ministru di l'Ecunumia, per u grande sforzu è u sustegnu di sta marcia chì hà iniziatu 10 anni fà. Dichjarà chì e municipalità ùn deve micca solu cumpiendu e so rispunsabilità cù una comprensione di serviziu classica, ma ancu participà à l'attività culturali è artistiche in a cità, u sindaco Zolan hà dettu: "Grazie à Diu, cum'è a municipalità metropolitana, tutti dui prutegemu i valori di i nostri cità. À u listessu tempu, assicuremu chì a felicità è a pace inseme mantene a nostra agenda è a nostra cità inseme cù a cultura è l'arti. Quandu guardemu à a nostra cità oghje, avemu a 4a Fiera di u Libru di a Municipalità Metropolitana in corso. Oghje avemu principiatu a nostra biennale di vetru. E nostre attività culturali è artistiche cuntinueghjanu in tutta a nostra cità ", disse.

"A più grande scultura di vetru di Turchia hè in a nostra cità"

Dicendu chì u vetru rapprisenta a vita, u presidente Osman Zolan hà dettu: "Quandu dite vetru, hè veramente a vita, a vita. U vetru hè à tempu salute è arte. Da u passatu à u presente, ci sò parechje attività di vetru in Denizli. U nostru gallu, chì hè u simbulu di Denizli, è a nostra scultura di vetru più grande in u spaziu apertu oghje hè in a nostra cità. Hè statu furmatu da a cumminazzioni di 7000 pezzi di vetru. Questu era veramente u risultatu di a biennale di vetru, era un pruduttu di a marcia chì hà iniziatu ", disse. Dichjarà chì i citadini vulianu chì u materiale per esse usatu in a statua di u gallo sia vetru in u votu, u sindaco Zolan hà dettu: "Perchè u vetru hè trasparente, sanu, gentile è educatu. Porta tutte e bellezze nantu à questu. Sò assai felice di tene a 6a di a nostra Biennale Internaziunale di Vetru Denizli ".

"Denizli hè avà una cità di vetru"

Nihat Zeybekci, l'anzianu Ministru di l'Ecunumia, hà dichjaratu in u so discorsu chì Denizli hè ancu una cità di vetru è hà attiratu l'attenzione à u fattu chì i passi sò stati fatti per identificà u vetru cù Denizli. Zeybekci, chì hà dichjaratu chì a statua di gallu di vetru davanti à a Municipalità Metropolitana di Denizli hè stata purtata à a vita da un sognu cù u sindaco metropolitanu Osman Zolan, hà dettu: "Denizli hè avà una cità di vetru". L'ex Ministru di l'Ecunumia Nihat Zeybekci hà ringraziatu quelli chì anu datu u so sforzu è u sustegnu à a 6a Biennale Internaziunale di Denizli Glass di a Municipalità Metropolitana di Denizli è hà vulutu chì a biennale sia benefica.

A Biennale aspetta i so invitati finu à u 17 d'ottobre

Dopu à i discorsi, u prutucolu, l'artisti di u vetru è i studienti accendenu inseme u focu di a biennale. I participanti anu visitatu l'Esposizione Contemporary Mixed Glass, chì hè stata presentata à l'invitati cum'è parte di a Biennale, è hà esaminatu l'opere è l'attellu. A biennale, chì avarà parechji primi, è ancu quelli chì sò interessate in vetru cum'è dilettante è prufessiunale; Serà aperta à tutti da 7 à 70, chì sò curiosi di cumu u vetru piglia forma è si trasforma in arte, è chì volenu scuntrà u vetru, è serà gratisu. Finu à u 17 d'ottobre, l'invitati puderanu fà e so perle di vetru è participà à l'attività di "disegnu u vostru propiu vetru", è ancu guardà l'artisti è participà à l'avvenimenti di a biennale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*