U travagliu Cuntinueghja nantu à u Prughjettu Ankara Sivas YHT

U travagliu Cuntinueghja nantu à u Prughjettu Ankara Sivas YHT
U travagliu Cuntinueghja nantu à u Prughjettu Ankara Sivas YHT

A Republica di Turchia State Railways (TCDD), chì cunnetta a Turchia cù i Treni d'Alta Velocità, cuntinueghja u so travagliu à piena velocità nantu à u Prughjettu Ankara-Sivas YHT. In u scopu di u prugettu, u Tunnel T15, situatu trà Elmadağ è Kırıkkale, hè statu esaminatu da u Vice Ministru di Trasportu è Infrastruttura Enver İskurt è i funzionari TCDD.

U travagliu per i nostri citadini per viaghjà rapidamente, mudernu è cunfortu, TCDD hà fattu un prugressu significativu in u Prughjettu Ankara-Sivas YHT. U Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture Enver İskurt è u Direttore Generale di TCDD, Metin Akbaş, chì vulianu esaminà i travaglii di custruzzione di u prugettu in situ, anu visitatu u Tunnel T15 trà Elmadağ è Kırıkkale, cù a delegazione accumpagnata, i funzionari di a cumpagnia di l'imprenditori.

L'ufficiali, chì anu fattu investigazioni in u situ di custruzzione di u tunelu, anu parlatu cù u persunale per un pezzu di tempu è uttene infurmazioni nantu à i travaglii di custruzzione è u prugressu. U Tunnel T4, cù una lunghezza tutale di 593 mila 15 metri, hè custruitu 150 metri sottu à a terra.

A delegazione hà ancu esaminatu u viaductu à una altezza di 94 metri è una lunghezza di 1.541 metri in Elmadağ Edige Village è hà desideratu u successu di u persunale in u so travagliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*